eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiOpracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych oraz organizacja wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych oraz organizacja wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 587673500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych oraz organizacja wyjazdów na spotkania akademickie dla uczniów szczególnie uzdolnionych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a23f0ec3-380b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000780/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Organizacja zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych oraz opieka nad uczniami podczas wyjazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zdolni z Pomorza - powiat starogardzki"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250447/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/PG.042.4.2016

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 47,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 47,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 54,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 54,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 40,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 46,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – kompetencje społeczne*, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 43,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – kompetencje społeczne*, etap edukacyjny – szkoła podstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 43,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – kompetencje społeczne*, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 43,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – kompetencje społeczne*, etap edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa:
• opracowanie autorskiego programu nauczania,
• zrealizowanie zajęć pozalekcyjnych, liczba godzin: 43,
• jeden wyjazd edukacyjny dla uczniów na spotkanie akademickie do wybranych szkół wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kołakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Jaśminowa 10

7.3.4) Miejscowość: Okole

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kołakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Jaśminowa 10

7.3.4) Miejscowość: Okole

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kaczorowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Szkolna 11

7.3.4) Miejscowość: Piece

7.3.5) Kod pocztowy: 83-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kaczorowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Szkolna 11

7.3.4) Miejscowość: Piece

7.3.5) Kod pocztowy: 83-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyprian Princ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Traugutta 49F/2

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyprian Princ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Traugutta 49F/2

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyprian Princ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Traugutta 49F/2

7.3.4) Miejscowość: Starogard GDański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyprian Princ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Traugutta 49F/2

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kaczorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Szkolna 11

7.3.4) Miejscowość: Piece

7.3.5) Kod pocztowy: 83-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kaczorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Szkolna 11

7.3.4) Miejscowość: Piece

7.3.5) Kod pocztowy: 83-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kaczorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Szkolna 11

7.3.4) Miejscowość: Piece

7.3.5) Kod pocztowy: 83-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Kaczorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Szkolna 11

7.3.4) Miejscowość: Piece

7.3.5) Kod pocztowy: 83-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Fojut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Osiedle Młodych 20

7.3.4) Miejscowość: Bytonia

7.3.5) Kod pocztowy: 83-210

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Makowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Gdańska 13/33

7.3.4) Miejscowość: Starogard gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Fojut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Osiedle Młodych 20

7.3.4) Miejscowość: Bytonia

7.3.5) Kod pocztowy: 83-210

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Makowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Gdańska

7.3.4) Miejscowość: 13/33

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Traugutta 38/45

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Traugutta 38/45

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julieta Skrzypczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Chojnicka 24

7.3.4) Miejscowość: Zblewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-210

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julieta Skrzypczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Chojnicka 24

7.3.4) Miejscowość: Zblewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-210

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Gabriel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Zblewska 16

7.3.4) Miejscowość: Starogard GDański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Gabriel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Zblewska 16

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański 16

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Gabriel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Zblewska 16

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Gabriel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.3) Ulica: Zblewska 16

7.3.4) Miejscowość: Starogard GDański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.