eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa odczynników do izolacji - 117/TP/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników do izolacji - 117/TP/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598460620

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szpital.slupsk.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników do izolacji - 117/TP/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c93a56-4088-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 117/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236130,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitalnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o. o. przy ul Hubalczyków 1 – wyrobów medycznych zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowym, który stanowi załącznik do IDW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 44080,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitalnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o. o. przy ul Hubalczyków 1 – wyrobów medycznych zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowym, który stanowi załącznik do IDW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 192050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 1
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47 606,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47 606,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47 606,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: nie


Część 2

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego:0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207.414,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207.414,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207.414,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Część nr 1
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : IMOGENA Sp. z o.o. (dawniej: Jan Niechwiadowicz IMOGENA)
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMOGENA Sp. z o.o. (dawniej: Jan Niechwiadowicz IMOGENA)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792523064
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: nie
Część nr 2
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie
zamówienia: nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : IMOGENA Sp. z o.o. (dawniej: Jan Niechwiadowicz IMOGENA)
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMOGENA Sp. z o.o. (dawniej: Jan Niechwiadowicz IMOGENA)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792523064
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: nie

SEKCJA VIII UMOWA
Część nr 1
8.1.) Data zawarcia umowy: 23.11.2021
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47 606,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesięcy
Część nr 2
8.1.) Data zawarcia umowy: 23.11.2021
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207.414,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.