Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446230/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00468422/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2024/BZP 00058180/01 - Wynik z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Brzesko etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18012,quotRoboty-budowlane-na-terenie-NW-Brzesko-etap-II.html?sid=c6f3bd1e950a8d9e0090c2226c3098361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie NW Brzesko etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ab8dee-6c24-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.154.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1:• Ręczne ścinanie odrostów zakrzaczeń z wywozem poza obręb robót;
• Wykopy przy regulacji rzek w gruncie kategorii IV wraz z wbudowaniem gruntu w nasyp;
• Zagęszczanie gruntu wbudowanego w nasyp pod wykonanie opaski podłużnej z narzutu kamiennego;
• Wykonanie wyściółki faszynowej pod ułożenie narzutu z kamienia ciężkiego;
• Zakup i dowóz gruntu z na odcinku zabezpieczonym narzutem kamiennym w celu uzupełnienia ubytku gruntu ( wyrwy w skarpie) za narzutem;
• Wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu z wyładunkiem nadwodnym na uprzednio wykonanej wyściółce faszynowej- opaska podłużna;
• Oczyszczenie koryta potoku z powalonych drzew, wycięcie zatopionych i zamulonych drzew tamujących przepływ wody, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, ziemi z odwozem we wskazane miejsce;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 300142,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i korony wału;• Wygrabienie wykoszonych porostów ;
• Oczyszczenie koryta potoku z powalonych drzew, wycięcie zatopionych i zamulonych drzew w sąsiedztwie naprawianego korpusu wału;
• Naprawa prawego wału przeciwpowodziowego - rozkop korpusu wału poprzez schodkowanie w miejscu nor bobrzych;
• Naprawa prawego wału przeciwpowodziowego zasyp korpusu wału w miejscu nor bobrzych;
• Zakup i dowóz gruntu na naprawiany odcinek;
• Zagęszczenie nasypów z gruntu spoistego kategorii III-IV;
• Humusowanie skarp warstwą humusu grubości 10cm z obsianiem;
• Założenie siatki stalowej ocynkowej w miejscu rozkopu wału sposobem ręcznym w celu ochrony przed szkodliwą działalnością bobrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 161746,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych ze skarp i dna rowka wokół wlotu u wylotu;• Odkrycie rur na długości 2,0m od strony odpowietrznej oraz od strony odwodnej ponowny zasyp oraz uzupełnienie brakującego gruntu kat. III wraz z zagęszczeniem;
• Oczyszczenie przepustów rurowych średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości;
• Grodze drewniano-ziemne o wysokości 1,5m ze ściankami z kiszek faszynowych;
• Rozbiórka umocnień skarp i dna od strony wlotu i wyloty z płyt betonowych typu mała krata z odwozem materiału;
• Rozbiórka żelbetowego przyczółka wlotowego i wylotowego oraz płyty dennej wraz z odwozem materiału z rozbiórki poza obręb robót;
• Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod umocnienia skarp i dna wlotu i wylotu;
• Wykonanie umocnień z betonu hydrotechnicznego na skarpach i dnie na wlocie i wylocie;
• Wykonanie nowego żelbetowego przyczółka wlotowego i wylotowego z betonu hydrotechnicznego;
• Wymiana ręczna rur betonowych o średnicy 0,6m;
• Wykonanie schodów skarpowych;
• Plantowanie skarp nasypu wału w gruncie kat. III wraz z humusowaniem warstwą 15cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 68567,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Wykonanie koryta na koronie wału pod wykonanie drogi z tłucznia;• Wykonanie utwardzenia korony wału warstwą tłucznia o grubości 25cm po zagęszczeniu;
• Uzupełnienie brakującego gruntu na przejazdach wałowych oraz uzupełnienie lokalnie brakującego gruntu na skarpach wału;
• Wykonanie koryta pod umocnienie ramp wałowych z płyt drogowych podwójnie zbrojonych;
• Wykonanie podsypki z tłucznia o grubości 12cm pod ułożenie płyt drogowych;
• Analogia – ułożenie płyt pełnych drogowych o szerokości 3,0m podwójnie zbrojonych o grubości płyty 15cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 267298,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249069,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442779,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249069,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Produkcyjno- Usługowy Krzysztof Tomala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681088803
7.3.3) Ulica: Mikluszowice 219
7.3.4) Miejscowość: Dziewin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249069,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119685,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193594,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119685,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Produkcyjno- Usługowy Krzysztof Tomala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681088803
7.3.3) Ulica: Mikluszowice 219
7.3.4) Miejscowość: Dziewin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119685,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65833,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119075,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65833,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMAX Maksymilian Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692004075
7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 183
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-822
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kamil Krupa
KAM-TRANS-KOP
32-822 Strzelce Wielkie 245
NIP 869-178-82-70
Część 3
poz. 1 koszt. ofert - ręczne koszenie z wygrabieniem skarp i dna rowka oraz wlotu i wylotu przepustu wałowego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65833,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.