eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane na terenie NW Brzesko etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Brzesko etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18012,quotRoboty-budowlane-na-terenie-NW-Brzesko-etap-II.html?sid=c6f3bd1e950a8d9e0090c2226c309836

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Brzesko etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ab8dee-6c24-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.154.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1:
• Ręczne ścinanie odrostów zakrzaczeń z wywozem poza obręb robót;
• Wykopy przy regulacji rzek w gruncie kategorii IV wraz z wbudowaniem gruntu w nasyp;
• Zagęszczanie gruntu wbudowanego w nasyp pod wykonanie opaski podłużnej z narzutu kamiennego;
• Wykonanie wyściółki faszynowej pod ułożenie narzutu z kamienia ciężkiego;
• Zakup i dowóz gruntu z na odcinku zabezpieczonym narzutem kamiennym w celu uzupełnienia ubytku gruntu ( wyrwy w skarpie) za narzutem;
• Wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu z wyładunkiem nadwodnym na uprzednio wykonanej wyściółce faszynowej- opaska podłużna;
• Oczyszczenie koryta potoku z powalonych drzew, wycięcie zatopionych i zamulonych drzew tamujących przepływ wody, usunięcie zatorów z gałęzi, krzewów, ziemi z odwozem we wskazane miejsce;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 300142,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i korony wału;
• Wygrabienie wykoszonych porostów ;
• Oczyszczenie koryta potoku z powalonych drzew, wycięcie zatopionych i zamulonych drzew w sąsiedztwie naprawianego korpusu wału;
• Naprawa prawego wału przeciwpowodziowego - rozkop korpusu wału poprzez schodkowanie w miejscu nor bobrzych;
• Naprawa prawego wału przeciwpowodziowego zasyp korpusu wału w miejscu nor bobrzych;
• Zakup i dowóz gruntu na naprawiany odcinek;
• Zagęszczenie nasypów z gruntu spoistego kategorii III-IV;
• Humusowanie skarp warstwą humusu grubości 10cm z obsianiem;
• Założenie siatki stalowej ocynkowej w miejscu rozkopu wału sposobem ręcznym w celu ochrony przed szkodliwą działalnością bobrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 161746,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych ze skarp i dna rowka wokół wlotu u wylotu;
• Odkrycie rur na długości 2,0m od strony odpowietrznej oraz od strony odwodnej ponowny zasyp oraz uzupełnienie brakującego gruntu kat. III wraz z zagęszczeniem;
• Oczyszczenie przepustów rurowych średnicy 0,60m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości;
• Grodze drewniano-ziemne o wysokości 1,5m ze ściankami z kiszek faszynowych;
• Rozbiórka umocnień skarp i dna od strony wlotu i wyloty z płyt betonowych typu mała krata z odwozem materiału;
• Rozbiórka żelbetowego przyczółka wlotowego i wylotowego oraz płyty dennej wraz z odwozem materiału z rozbiórki poza obręb robót;
• Wykonanie podsypek ze żwiru lub pospółki o grubości 10cm pod umocnienia skarp i dna wlotu i wylotu;
• Wykonanie umocnień z betonu hydrotechnicznego na skarpach i dnie na wlocie i wylocie;
• Wykonanie nowego żelbetowego przyczółka wlotowego i wylotowego z betonu hydrotechnicznego;
• Wymiana ręczna rur betonowych o średnicy 0,6m;
• Wykonanie schodów skarpowych;
• Plantowanie skarp nasypu wału w gruncie kat. III wraz z humusowaniem warstwą 15cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 68567,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Wykonanie koryta na koronie wału pod wykonanie drogi z tłucznia;
• Wykonanie utwardzenia korony wału warstwą tłucznia o grubości 25cm po zagęszczeniu;
• Uzupełnienie brakującego gruntu na przejazdach wałowych oraz uzupełnienie lokalnie brakującego gruntu na skarpach wału;
• Wykonanie koryta pod umocnienie ramp wałowych z płyt drogowych podwójnie zbrojonych;
• Wykonanie podsypki z tłucznia o grubości 12cm pod ułożenie płyt drogowych;
• Analogia – ułożenie płyt pełnych drogowych o szerokości 3,0m podwójnie zbrojonych o grubości płyty 15cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 267298,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249069,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442779,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249069,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Produkcyjno- Usługowy Krzysztof Tomala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681088803

7.3.3) Ulica: Mikluszowice 219

7.3.4) Miejscowość: Dziewin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249069,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119685,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193594,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119685,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Produkcyjno- Usługowy Krzysztof Tomala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681088803

7.3.3) Ulica: Mikluszowice 219

7.3.4) Miejscowość: Dziewin

7.3.5) Kod pocztowy: 32-708

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119685,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65833,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119075,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65833,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMAX Maksymilian Krupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692004075

7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 183

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-822

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kamil Krupa
KAM-TRANS-KOP
32-822 Strzelce Wielkie 245
NIP 869-178-82-70
Część 3
poz. 1 koszt. ofert - ręczne koszenie z wygrabieniem skarp i dna rowka oraz wlotu i wylotu przepustu wałowego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65833,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.