Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00460733/01 - Wynik z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług informatycznych przez programistę frontend, backend oraz aplikacji mobilnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140278400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przeskok 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-032
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 48 22 101 46 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aotm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aotmit.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług informatycznych przez programistę frontend, backend oraz aplikacji mobilnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-135792dc-1fd7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019751/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług informatycznych przez programistę frontend, backend oraz aplikacji mobilnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.aotmit.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://aotm.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZGODNIE Z ROZDZIAŁEM XIII SWZ:
2. Ofertę oraz załączniki, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, rtf, odt, xades. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: zp@aotm.gov.pl;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www https://aotm.eb2b.com.pl/
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiadał konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://aotm.eb2b.com.pl/users/terms Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz
uznaje go za wiążący.
11) Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
12) Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
b) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
c) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania)
3) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
Dokumenty i oświadczenia należy przygotować i złożyć zgodnie z ustawą PZP oraz rozporządzeniami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415 z późn. zm.), dalej zwane rozporządzeniem ws. Dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych reprezentujących Kontrahenta, oraz osób fizycznych wskazanych przez niego do kontaktu, realizacji i wykonania przedmiotu Umowy jest Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji z siedzibą w Warszawie (00-032) przy ul. Przeskok 2.
2) Jeżeli Administrator nie uzyskał danych osobowych bezpośrednio od osób, o których mowa w ust. 1, informujemy, że dane osobowe zostały uzyskane od Kontrahenta.
3) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem email - iod@aotm.gov.pl.
4) Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez Administratora na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO, dokonanie wszelkich czynności składających się na proces zawarcia i realizacji Umowy,
b) art. 6 ust. 1 lit. e RODO, przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, konieczność wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa.
5) Dane obejmują kategorię danych identyfikacyjnych i kontaktowych.
6) Dane osobowe, o których mowa w ust. 1 mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne lub świadczące usługi kurierskie czy hostingu.
7) W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
8) Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez okres wykonania Umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, przedawnienia roszczeń.
9) Osobom, o których mowa w ust. 1 przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10) Osobom, o których mowa w ust. 1 przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu.
11) Osobom, o których mowa w ust. 1 przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12) Podanie danych osobowych, o których mowa w ust. 1, jest wymagane do zawarcia Umowy. Odmowa podania danych osobowych skutkuje niemożnością zawarcia i realizacji Umowy.
13) Dane osób, o których mowa w ust. 1 nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi programistyczne świadczone przez dedykowaną/e osobę/y ze strony Wykonawcy - programista frontend
4.2.6.) Główny kod CPV: 72243000-0 - Usługi programowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje punktowane rozmowa
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje punktowane deklaratywne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi programistyczne świadczone przez dedykowaną/e osobę/y ze strony Wykonawcy - programista backend
4.2.6.) Główny kod CPV: 72243000-0 - Usługi programowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje punktowane rozmowa
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje punktowane deklaratywne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi programistyczne świadczone przez dedykowaną/e osobę/y ze strony Wykonawcy - programista aplikacji mobilnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 72243000-0 - Usługi programowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje punktowane rozmowa
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje punktowane deklaratywne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Część pierwsza - programista frontend:
i) Doświadczenie wykonawcy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej dwa zamówienia o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto każde i każde obejmujące swym zakresem usługę programistyczną w zakresie tworzenia aplikacji webowych z wykorzystaniem technologii React i Vue.js.
ii) Potencjał kadrowy
Wykonawca wykaże, że w realizacji niniejszego zamówienia będą brały udział osoby/osoba zdolne do wykonania zamówienia, spełniające poniższe warunki:
• minimum 4 lata doświadczenia w charakterze programisty aplikacji webowych, z czego minimum 3 lata z wykorzystaniem technologii React i minimum 1 rok z wykorzystaniem technologii Vue.js,
• bardzo dobrą znajomość JavaScript, HTML, CSS na poziomie Mid/Senior Deweloper,
• bardzo dobrą znajomość środowisk framework dla JavaScript (React, Vue.js) na poziomie, Mid/Senior Deweloper,
• bardzo dobrą znajomość zagadnień bezpieczeństwa aplikacji webowych,
• umiejętność pisania testów jednostkowych,
• doświadczenie w przygotowaniu środowiska testów wewnętrznych aplikacji webowych,
• znajomość frameworka Django,
• dobra znajomość technologii do konteneryzacji aplikacji. np. Docker,
• dobra znajomość narzędzi do tworzenia oprogramowania, VS Code, PyCharm, WebStorm lub podobnych
• dobra znajomość narzędzi do zarządzania oprogramowaniem, git, jira, lub podobnych,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego niezbędna do posługiwania dokumentacją oraz narzędziami branżowymi.
b) Część druga – programista backend
i) Doświadczenie wykonawcy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej dwa zamówienia o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto każde i każde obejmujące swym zakresem usługę programistyczną w zakresie tworzenia aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworka Django.
ii) Potencjał kadrowy
Wykonawca wykaże, że w realizacji niniejszego zamówienia będą brały udział osoby zdolne do wykonania zamówienia, spełniające poniższe warunki:
• minimum 4 lata doświadczenia w charakterze programisty aplikacji webowych z wykorzystaniem framework Django,
• bardzo dobrą znajomość języka Python, na poziomie Mid/Senior Deweloper,
• bardzo dobrą znajomość frameworka Django, na poziomie Mid/Senior Deweloper,
• bardzo dobrą znajomość języka SQL, z głównym naciskiem na MySQL i PostgreSQL,
• bardzo dobrą znajomość zagadnień bezpieczeństwa aplikacji webowych,
• bardzo dobrą znajomość technologii Docker lub pokrewnych,
• umiejętność pisania testów jednostkowych,
• doświadczenie w przygotowaniu środowiska testów wewnętrznych aplikacji webowych,
• dobra znajomość technologii do konteneryzacji aplikacji. np. Docker,
• dobra znajomość narzędzi do tworzenia oprogramowania, PyCharm, VS Code lub podobnych,
• dobra znajomość narzędzi do zarządzania oprogramowaniem, git, jira, lub podobnych,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego niezbędna do posługiwania dokumentacją oraz narzędziami branżowymi.
c) Część trzecia - programista aplikacji mobilnych
i) Doświadczenie Wykonawcy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej dwa zamówienia (zamówienie rozumiane jest jako usługa u różnych Zamawiających) o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każde i każde obejmujące swym zakresem usługę programistyczną w zakresie tworzenia aplikacji mobilnych w technologii React Native na platformie Android i iOS.
ii) Potencjał kadrowy
Wykonawca wykaże, że w realizacji niniejszego zamówienia będą brały udział osoby zdolne do wykonania zamówienia, spełniające poniższe warunki:
• minimum 3 lata doświadczenia w charakterze programisty aplikacji mobilnych, z czego minimum 2 lata z wykorzystaniem technologii React Native,
• bardzo dobra znajomość JavaScript/TypeScript,
• doświadczenie z procesem wytwarzania aplikacji mobilnych (publikacja w sklepach, aktualizacje),
• doświadczenie w przygotowaniu środowiska testów wewnętrznych aplikacji mobilnych,
• bardzo dobrą znajomość zagadnień bezpieczeństwa aplikacji mobilnych,
• umiejętność pisania testów jednostkowych,
• dobra znajomość technologii do konteneryzacji aplikacji. np. Docker,
• dobra znajomość narzędzi do tworzenia oprogramowania, VS Code, AndroidStudio, Xcode lub podobne,
• dobra znajomość narzędzi do zarządzania oprogramowaniem, git, jira, lub podobnych,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego niezbędna do posługiwania dokumentacją oraz narzędziami branżowymi.
W przypadku, gdy Wykonawca składać będzie ofertę na więcej niż jedną część - dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba została zgłoszona/dedykowana do więcej niż jednej części zamówienia, świadczyła więcej usługi np. zarówno jako programista frontedn jak i programista aplikacji mobilnych. Wszystkie osoby dedykowane przez Wykonawcę w ofercie muszą realizować Przedmiot Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących Przedmiot Zamówienia i wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, jedynie w sytuacji, gdy nowe osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu Zamówienia będą spełniały wymagania określone dla zdolności zawodowych Wykonawcy. Zamawiający informuje, że oceniając doświadczenie wykazywanych osób - weźmie pod uwagę jedynie te okresy, w których wykazywane osoby faktycznie świadczyły usługi jako konkretni programiści, posiadały wymagane doświadczenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem X SWZ:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3 stanowi potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Wykaz usług/zamówień – załącznik nr 5 wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób (dot. warunków udziału w postępowaniu) – załącznik nr 6, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdz. XII SWZ:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. I SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dokonanie zmian postanowień Umowy jest możliwe:1) w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp– na zasadach (zakresie, charakterze i warunkach) określonych w ust. 2 i nast. poniżej;
2) w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt. 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp – na zasadach określonych w ustawie Pzp.
2. Niezależnie od ust. 1 powyżej, w razie wykrycia po zawarciu Umowy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy, w tym Załącznikach, dotyczącej w szczególności wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub terminu wykonania poszczególnych czynności w ramach Umowy, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w zakresie poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
3. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy – w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa wymaga zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym może wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie;
2) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany:
a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji;
b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze zakresu świadczonych usług, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, języków programowania, framework’ów itd., jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego,
– w zakresie uwzględniającym stwierdzone przyczyny techniczne, polegającym w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
3) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac – w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy;
4) w razie zaistnienia Siły Wyższej – w zakresie dokonania zmiany terminu realizacji Umowy lub sposobu wykonania poszczególnych obowiązków wynikających z Umowy, która to zmiana Umowy może nastąpić w zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania Umowy w zaistniałej sytuacji spowodowanej Siłą Wyższą;
5) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub innych produktów – w zakresie zmiany wersji oprogramowania pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SWZ, a zmiana Umowy nastąpi bez zapłaty dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy;
4. Stosownie do art. 434 pkt 4) ppkt b) ustawy Pzp, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT) oraz podatku akcyzowego, przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://aotm.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Platformy Doradczej eDWIN związanych z narzędziem FaST
- Rozszerzona rzeczywistość obiektu Wieży Ariańskiej z grodziskiem (w technologii 3D, animacje 3D, aplikacja)
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
- realizacja głównej części projektu będącego przedmiotem "standardowego wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego" z dnia 30.06.2004 r., opisanego w studium wykonalności dla projektu pod nazwą "Wielkopolski
- Odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki.
- Usługi leśnictwa ZP/2/PL/2006.
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.