Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174681/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwentaryzacja powykonawcza budynków położonych w obrębach ewidencyjnych wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwentaryzacja powykonawcza budynków położonych w obrębach ewidencyjnych wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c366cb7c-1098-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WBG.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Kontekst formalno – prawny przedmiotu zamówienia
1. Celem zamówienia w ujęciu ogólnym jest aktualizacja ewidencji gruntów i budynków oraz bazy danych obiektów topograficznych na podstawie wyników pomiarów budynków
i elementów przy budynkowych.
2. Obszar objęty zamówieniem
a. 061704_2.0001 Bazar, gm. Rybczewice
b. 061704_2.0003 Częstoborowice, gm. Rybczewice
c. 061704_2.0006 Pilaszkowice I, gm. Rybczewice
d. 061704_2.0009 Rybczewice, gm. Rybczewice
e. 061705_2.0010 Trawniki, gm. Trawniki
f. 061705_2.0011 Trawniki Kolonia, gm. Trawniki.
3. Obszar objęty zamówieniem to obręby ewidencyjne, na których zakończono w 2021 r. modernizację ewidencji gruntów i budynków. W ramach przedmiotowej modernizacji zamieniono geometrię budynków z postaci wektorowej do postaci obiektowej.
4. Baza ewidencji gruntów i budynków (zwanej dalej „egib”) w zakresie części graficznej i opisowej oraz baza danych obiektów topograficznych (zwanej dalej „bdot500”) prowadzona jest w formie bazy danych FDB. Zamówienie ma na celu przede wszystkim uzupełnienie danych istniejących obiektów (budynków) o wiarygodne informacje określające ich położenie dla całego obszaru zamówienia oraz sporządzenie dla nich kartoteki.
5. Zamawiający przekaże Wykonawcy nieodpłatnie wszystkie dane znajdujące się powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
6. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w oparciu o obowiązujące przepisy prawa:
a. ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. 2020 r. poz. 2052) zwane dalej „ustawą Pgik”,
b. rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2020, poz. 1429) zwane dalej „rozporządzeniem w sprawie standardów”,
c. rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 7 lipca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dzu. U. 2021, poz. 1304),
d. rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2021, poz. 1390).
e. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020, poz. 1333),
f. rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. 2021, poz. 1385).
3.2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa inwentaryzacja podwykonawcza budynków oraz elementów przy budynkowych położonych w miejscowościach Bazar, Pilaszkowice I, Częstoborowice i Rybczewice gm. Rybczewice oraz Trawniki Kolonia i Trawniki gm. Trawniki wraz z aktualizacją bazy danych egib oraz bdot500 w oparciu o wyniki wykonanych pomiarów.
3.3. Szacowana liczba obiektów (budynków) do pomiaru w poszczególnych obrębach ewidencyjnych jest następująca:
a. Bazar – 480,
b. Częstoborowice – 720,
c. Pilaszkowice I – 320,
d. Rybczewice – 1050,
e. Trawniki – 1540,
f. Trawniki Kolonia 550.
3.4. Zamówienie będzie realizowane etapami:
a. etap I – prace terenowe,
b. etap II – prace kameralne oraz zasilenie bazy danych.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych etapów:
I. Wymogi związane z pomiarem (etap I).
1. Inwentaryzacja budynków i elementów przy budynkowych należy wykonać wyłącznie bezpośrednimi metodami pomiarowymi. Poprzez metody bezpośrednie Zamawiający uważa m.in. tachimetrię czy metodę statyczną i kinematyczną GNSS z możliwością wykonywania domiarów taśmą bądź ruletką. Niedopuszczalne jest wykonanie pomiarów z wykorzystaniem technik fotogrametrycznych, w tym digitalizacja w oparciu o ortofotomapę, zdjęcie lotnicze czy inne opracowanie fotogrametryczne lub teledetekcyjne lub pomiar w oparciu o elementy mapy.
2. Mapy podglądowe dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych z naniesionymi budynkami przewidzianymi do pomiaru stanowi Załącznik nr 1. do OPZ.
3. W przypadku gdy kierownik prac stwierdzi na gruncie występowanie budynku, który nie jest ujawniony w ewidencji oraz na mapie podglądowej a konstrukcyjne spełnia on wymogi budynku podlegającego inwentaryzacji – przedmiotowy budynek również podlega pomiarowi. Wykonawca dodatkowo ma obowiązek sporządzenia dla takiego budynku kartoteki budynku oraz dokumentów o których w mowa w §39 rozporządzenia w sprawie standardów. Przedmiotowe prace należy wykonać wyłącznie dla budynków znajdujących się w granicach obrębów ewidencyjnych wymienionych w rozdziale I pkt. 2.
4. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia kartoteki budynków dla wszystkich pomierzonych budynków.
5. Wykonawca w ramach etapu I przedłoży Wykonawcy wyniki pomiarów terenowych
w szczególności dzienniki pomiarowe, wykazy współrzędnych oraz kartoteki budynków w formie elektronicznej.
II. Wymogi dotyczące dokumentacji przekazanej Zamawiającemu (etap 2).
1. W etapie II Wykonawca przedłoży operat techniczny w formie elektronicznej podpisany przez kierownika prac (rekomendowany podpis kwalifikowany). Oprócz dokumentów wymienionych w §36, §38 i §39 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie standardów Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako element operatu:
a. szkice pomiarowe zawierające:
• granice działek ewidencyjnych wraz z oznaczeniem,
• budynki podlegające pomiarowi wraz z opisem,
• towarzyszące budynkom elementy przy budynkowe,
• wykorzystane do pomiaru obiektów na danym szkicu punkty osnowy podstawowej, szczegółowej lub pomiarowej,
• położenie pikiet wraz ich numerem z wykazu współrzędnych,
• miary liniowe budynków (jeśli były wykonywane);
b. dzienniki pomiarowe,
c. kartoteki budynków.
2. Szkic powinien być wykonamy w skali nie mniejszej niż 1:1000, na stronie w formacie nie większym niż A4.
3. Wzór gotowego szkicu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji.
4. Operat będzie jednym z dwóch elementów stanowiących podstawę do odbioru prac
etapu II. Dokumenty wymienione w rozdziale III pkt. 5 mają stanowić integralną cześć operatu.
5. Dla każdego obrębu ewidencyjnego wymienionego w rozdziale I pkt. 2 Wykonawca ma przedłożyć oddzielne zgłoszenie prac oraz sporządzić oddzielny operat.
III. Aktualizacja baz danych (etap 2).
1. Wykonawca dokona aktualizacji baz danych egib (część graficzna i opisowa) oraz bdot500 na podstawie wyników przeprowadzonych prac.
2. Wykonawca zwróci się do Zamawiającego drogą mailową o przesłanie aktualnych baz danych egib i bdot500 w celu przeprowadzenia aktualizacji.
3. Wykonawca od momentu przekazania mu danych musi dokonać aktualizacji baz (część graficzna w opisowa) w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych,
4. W przypadku, gdy w wyniku pomiaru budynek ulegnie przesunięciu względem jego istniejącego położenia, należy „dopiąć” i w razie potrzeby symetrycznie przesunąć wszystkie obiekty z bazy gesut oraz bdot500 z nim związane do jego obecnego położenia.
IV. Odbiór prac
1. Kompletna i prawidłowo wykonana dokumentacja wymieniona w rozdziale III pkt. 5 będzie stanowiła podstawę do odbioru prac etapu I.
2. Kompletna i prawidłowo wykonana dokumentacja wymieniona w rozdziale IV oraz prawidłowa aktualizacja bazy danych egib i bdot500 określona w rozdziale V będzie stanowiła podstawę do odbioru prac etapu II.
3. Wykonawca będzie mógł przeprowadzić aktualizację bazy danych egib oraz bdot500, dopiero po przyjęciu operatu z etapu II do powiatowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego.
4. Obiór poszczególnych etapów prac nastąpi w formie protokołu odbioru.
5. Pozytywny protokół odbioru etapu II będzie równocześnie protokołem odbioru końcowego.
6. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie OPZ Wykonawca powinien stosować obowiązujące przepisy prawa oraz uzgodnienia z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229272 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE EGiB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-01-64-452
7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 2A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-079
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Inwentaryzacja powykonawcza budynków położonych w obrębach ewidencyjnych Trawniki Kolonia i Trawniki gm. Trawniki wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych- GEODEZJA ZAMOŚĆ KONRAD NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w Świdniku należących do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianę fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE ODNOWIENIA, WYMIANY, SCALANIA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ DOSTARCZENIE OPROGRAMOWANIA DO PREZENTACJI ZDIGITALIZOWANYCH MATERIAŁÓW
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu WRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.