Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268035/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing pojazdu typu VAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000036044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 55
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7777015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: instytut@pimot.lukasiewicz. gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pimot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pimot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing pojazdu typu VAN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e169b73-0f61-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201750,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (nabycie na własność i przekazanie) Zamawiającemu, do odpłatnego korzystania w ramach leasingu operacyjnego z możliwością wykupu fabrycznie nowego pojazdu typu VAN.
Przedmiot umowy obejmuje:
1) Nabycie przez Wykonawcę pojazdu opisanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oddanie pojazdu opisanego w punkcie 1) Zamawiającemu do użytku na czas określony tj. 36 miesięcy od dnia odbioru pojazdu,
3) Przeniesienie własności pojazdu opisanego w punkcie 1), na Zamawiającego w dniu następującym po dniu, w którym upłynęło 36 miesięcy od dnia jego odbioru, będącego przedmiotem leasingu, pod warunkiem uiszczenia przez Zamawiającego ostatniej raty leasingowej wraz z ceną wykupu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował:
• 1 fabrycznie nowy pojazd typu VAN wyprodukowany nie wcześniej niż 01.06.2022r. roku;
• pakiet serwisowy dla oferowanego pojazdu obejmujący wymagane przez producenta okresowe przeglądy techniczne, robociznę, oryginalne części i materiały eksploatacyjne, zgodne z planem serwisowym przez okres co najmniej 36 miesięcy i przebiegu minimum -120 000 km;
• gwarancję bezpłatnej naprawy samochodu w przypadku usterki lub awarii części przez okres min 3 lat;
• obsługę serwisową dla oferowanego pojazdu w zakresie napraw gwarancyjnych realizowaną w stacji obsługi w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 256 uPzp.W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne: W trakcie prowadzonego postępowania Zamawiający powziął informacje, iż zakup pojazdu 9 osobowego nie będzie w pełni odpowiadał bieżącym wymaganiom. Pojazd tego typu ze względu na przyjęte założenia ma ograniczoną funkcjonalność i nie spełnia zgłoszonych potrzeb. Tym samym na obecnym etapie dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż konieczne jest ponowne usystematyzowanie potrzeb Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu 9-cio osobowego do przewozu niepełnosprawnych wychowanków placówek opiekuńczo- wychowawczych w Kartuzach.
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdu w formie leasingu operacyjnego
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.