Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256942/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie Gminy Staszów o łącznej dł 114,601km oraz chodników zlokalizowanych przy dr gminnych o łącznej dł 4,252km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie Gminy Staszów o łącznej dł 114,601km oraz chodników zlokalizowanych przy dr gminnych o łącznej dł 4,252km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b42e2c-3d5d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zimowe utrzymanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256942/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.8.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555555,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie gminy Staszów o łącznej długości 114,601 km oraz chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych o łącznej długości 4,252 km, obejmujące między innymi następujące czynności Wykonawcy
1) dowiezienie mieszaniny piasku z solą (w stosunku 1:20) do miejscowości Jasień, Wiśniowa-Łepki, Wiązownica- Kolonia, Smerdyna-Dolna, Zagrody, Wiśniowa – Józefów, Wiśniowa Poduchowna – Kamionki, Kurozwęki, Niemścice, Oględów, Ponik, Dobra, w ilości oraz terminie wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego,
2) odśnieżanie dróg gminnych (podanych w Załączniku nr 1 do umowy) na terenie gminy Staszów, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
3) odśnieżanie wraz z posypaniem mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20) dróg gminnych (podanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy) na terenie gminy Staszów, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
4) posypywanie dróg gminnych (podanych w Załączniku nr 1 do umowy) na terenie gminy Staszów mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20), na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez osobę, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
5) odśnieżanie chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych w miejscowościach Kurozwęki, Koniemłoty, Wiązownica-Kolonia, Smerdyna-Dolna, Jasień, Czajków Północny, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
6) odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20) chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych w miejscowościach Kurozwęki, Koniemłoty, Wiązownica-Kolonia, Smerdyna-Dolna, Jasień, Czajków Północny, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
7) posypywanie mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20) chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych w miejscowościach Kurozwęki, Koniemłoty, Wiązownica-Kolonia, Smerdyna-Dolna, Jasień, Czajków Północny, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
8) inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
Pozostałe informacje, dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 12 SWZ oraz w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy, tj.: wykazie dróg gminnych i chodników gminnych, objętych zimowym utrzymaniem wraz z ich długością oraz mapie z przebiegiem dróg gminnych na terenie Gminy Staszów.
Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2022r.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dyl Firma Transportowo-Budowlano - Drogowa „DYLMEX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292468188
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Dyl Firma Transportowo - Budowlano - Drogowa "DYLMEX"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Dyl Firma Transportowo - Budowlano - Drogowa "DYLMEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Staszowie na rok 2025
- Zestawy medyczne
- Nici chirurgiczne
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.