eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówZimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie Gminy Staszów o łącznej dł 114,601km oraz chodników zlokalizowanych przy dr gminnych o łącznej dł 4,252km



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie Gminy Staszów o łącznej dł 114,601km oraz chodników zlokalizowanych przy dr gminnych o łącznej dł 4,252km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie Gminy Staszów o łącznej dł 114,601km oraz chodników zlokalizowanych przy dr gminnych o łącznej dł 4,252km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b42e2c-3d5d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256942/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.8.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555555,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022r. dróg gminnych na terenie gminy Staszów o łącznej długości 114,601 km oraz chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych o łącznej długości 4,252 km, obejmujące między innymi następujące czynności Wykonawcy
1) dowiezienie mieszaniny piasku z solą (w stosunku 1:20) do miejscowości Jasień, Wiśniowa-Łepki, Wiązownica- Kolonia, Smerdyna-Dolna, Zagrody, Wiśniowa – Józefów, Wiśniowa Poduchowna – Kamionki, Kurozwęki, Niemścice, Oględów, Ponik, Dobra, w ilości oraz terminie wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego,
2) odśnieżanie dróg gminnych (podanych w Załączniku nr 1 do umowy) na terenie gminy Staszów, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
3) odśnieżanie wraz z posypaniem mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20) dróg gminnych (podanych w Załączniku nr 1 do projektu umowy) na terenie gminy Staszów, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
4) posypywanie dróg gminnych (podanych w Załączniku nr 1 do umowy) na terenie gminy Staszów mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20), na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez osobę, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
5) odśnieżanie chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych w miejscowościach Kurozwęki, Koniemłoty, Wiązownica-Kolonia, Smerdyna-Dolna, Jasień, Czajków Północny, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
6) odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20) chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych w miejscowościach Kurozwęki, Koniemłoty, Wiązownica-Kolonia, Smerdyna-Dolna, Jasień, Czajków Północny, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
7) posypywanie mieszaniną piasku z solą (w stosunku 1:20) chodników zlokalizowanych przy drogach gminnych w miejscowościach Kurozwęki, Koniemłoty, Wiązownica-Kolonia, Smerdyna-Dolna, Jasień, Czajków Północny, na każdorazowe telefoniczne, ustne bądź pisemne zgłoszenie zakresu prac przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 2 godz. po otrzymaniu zgłoszenia,
8) inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
Pozostałe informacje, dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 12 SWZ oraz w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy, tj.: wykazie dróg gminnych i chodników gminnych, objętych zimowym utrzymaniem wraz z ich długością oraz mapie z przebiegiem dróg gminnych na terenie Gminy Staszów.
Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2022r.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dyl Firma Transportowo-Budowlano - Drogowa „DYLMEX”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292468188

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.