Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zaplecza edukacyjno-gospodarczego dla pokazowej zagrody gęsi kieleckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413455880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pk-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zaplecza edukacyjno-gospodarczego dla pokazowej zagrody gęsi kieleckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee28cde7-f87b-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030522/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie zaplecza edukacyjno-gospodarczego dla pokazowej zagrody gęsi kieleckiej w formule „zaprojektuj i wybuduj”(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, w ramach realizacji projektu pn. „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233548/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPK.I.384.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1310167,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad dokumentacją i wykonaniem robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu zaplecza edukacyjno-gospodarczego dla pokazowej zagrody gęsi kieleckiej, w ramach projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije”. Zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Umianowice, gmina Kije, działka ewidencyjna nr 281/1, obręb Umianowice.
W ramach przedsięwzięcia przewidziana jest realizacja:
a) budynku kurnika dla gęsi wraz z wyposażeniem i instalacjami (ok.50 sztuk/ptaków),
b) wybiegu dla gęsi wraz z ogrodzeniem,
c) hali na sprzęt rolniczy wraz z wyposażeniem i instalacjami,
d) kontenera z częścią szatniowo - sanitarną wraz z wyposażeniem i instalacjami,
e) ścieżki edukacyjnej z tablicami edukacyjnymi,
f) obiektów małej architektury, budowli i innych tj.:
- wiata śmietnikowa,
- studnie kopane z poborem wody do celów gospodarczych,
- wiata na siano ,
- kompostownik i płyta obornikowa,
- tablice informacyjne i pamiątkowe,
- ławki, kosze na śmieci, itp.,
g) ogrodzenia całego terenu,
h) oświetlenia terenu,
i) monitoringu terenu,
j) zagospodarowania, ukształtowania i urządzenia terenu, obejmujące m.in.:
- budowę układu komunikacyjnego dla całego przedsięwzięcia, w szczególności: zjazdu, dróg (wewnętrznych, przeciwpożarowych, technicznych), miejsca postojowego, ciągów pieszych, alejek i innych obiektów/budowli/urządzeń niezbędnych w przedmiotowym zakresie,
- ukształtowanie terenu objętego opracowaniem,
- urządzenie terenu zielni - nasadzenie drzew i krzewów oraz wykonanie trawnika,
k) uzbrojenia terenu w niezbędne media, w tym wykonanie przyłączy i instalacji zewnętrznych
i wewnętrznych tj.: wody, wody do celów pożarowych (w tym hydranty, zbiorniki ppoż – o ile będą wymagane), kanalizacji sanitarnej (w tym przepompowni ścieków, o ile będzie wymagana), kanalizacji deszczowej (w tym zbiornika podziemnego na wody opadowe z układem pompowania i poboru wody do celów podlewania), linii energetycznych, wykorzystujących odnawialne źródła energii (np. panele fotowoltaiczne, itp.), wentylacyjnych, elektrycznych, p.poż, antywłamaniowych, teletechnicznych.
l) inne obiekty i roboty budowlane, które nie były przewidziane na etapie koncepcji, a których konieczność wykonania zostanie stwierdzona na etapie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a związanych z uzyskaniem obiektów działających harmonijnie
(w sposób ekonomiczny, funkcjonalny i zintegrowany), wyposażonych w prawidłowo współpracujące instalacje oraz zapewniających realizację założonych funkcji oraz niezbędnych do rozliczenia uzyskanego dofinansowania.
Zamówienie obejmuje uzyskanie wszystkich niezbędnych i wymaganych obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie oraz wytycznymi konserwatorskimi: map, badań, warunków technicznych, uzgodnień, opinii, sprawdzeń, decyzji i innych dokumentów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym również decyzji niezbędnych do realizacji robót budowlanych, odbiorów i użytkowania obiektów.
2. Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) –określonego w Programie Funkcjonalno – Użytkowym wraz z załącznikami oraz wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45213240-7 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2845605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2845605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2845605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO Śląsk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134688
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 136a
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych, wykończeniowych, instalacje sanitarne, elektryczne oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2845605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringu na spotkanie z beneficjentami i potencjalnymi beneficjentami programu FEŚ 2021-2027
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Tatrzańskiej, Leofflera w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.