Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196632/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie miejsca do rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców i turystów w sołectwie Mikulice, gmina Gać
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 275
1.5.2.) Miejscowość: Gać
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie miejsca do rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców i turystów w sołectwie Mikulice, gmina Gać2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3342f940-e4f9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038968/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utworzenie miejsca do rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców i turystów w sołectwie Mikulice, gmina Gać
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.6.2023.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1561461,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie miejsca do rekreacji i wypoczynku dla mieszkańców i turystów w sołectwie Mikulice, gmina Gać”. Planowana inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy zespołu parkowego w Mikulicach wraz z budową i modernizacją niezbędnej infrastruktury technicznej oraz budową nowych elementów zagospodarowania terenu. Zespół parkowy, którego dotyczy przedsięwzięcie położony jest w obrębie Mikulice, gmina Gać, powiat przeworski, województwo podkarpackie. Teren parku zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu dróg prowadzących z Gaci na wschód z drogą z Niżatyc do Urzejowic (droga wojewódzka 835). Obszar na który należy przeprowadzić planowane roboty budowlane obejmuje działkę o nr ewid. 138 i częściowo działki o nr ewid. 137 i 139. Roboty budowlane należy przeprowadzić w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowane niezbędnej, kompletnej i uzgodnionej z zamawiającym dokumentacji technicznej tj. projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania w imieniu zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania w formie przewidzianej przez przepisy prawa zezwolenia na realizację robót budowlanych, a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych, robót rozbiórkowych, konstrukcyjno-budowlanych, remontowych, konserwatorskich, instalacyjnych oraz zrealizowanie dostaw urządzeń i materiałów. Obszar podlegający inwestycji jest objęty ochroną konserwatorską. Wszelkie działania podejmowane w ramach realizacji niniejszego zamówienia wymagają uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Park w Mikulicach jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków gminy Gać i do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi oraz uzyskaniem w formie przewidzianej przez przepisy prawa zezwolenia na realizację robót budowlanych;
2. wykonanie robót budowlanych;
3. zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
4. wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta,
5. wykonanie kosztorysu powykonawczego,
6. uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie (jeśli jest wymagana).
Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania zgody na realizację robót budowlanych w formie przewidzianej przez przepisy prawa. Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
Do wykonywania robót budowlanych wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu zezwolenia na realizację inwestycji. Wszelkie koszty z wykonaniem opracowań i uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w ogólna wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie.
Materiały dostarczone i użyte przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów. Każda zmiana przyjętych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozwiązań technologicznych powinna zostać zaakceptowana przez zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestycyjnego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Przyjęte przez wykonawcę metody wykonania robót muszą zapewnić zachowanie wszystkich wymaganych parametrów określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń
i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na następujące etapy:
a. Etap I realizacji – obejmujący: prace przedprojektowe, opracowanie projektu budowlanego i niezbędnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, warunków, decyzji i pozwoleń oraz dokonaniem potrzebnych zgłoszeń,
b. Etap II realizacji – wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich czynności niezbędnych do zakończenia realizacji inwestycji. Warunki oraz specyfikacja techniczna poszczególnych elementów Etapu II szczegółowo została opisana w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1514453,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1986999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1514453,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180528678 NIP: 795 131 21 51
7.3.3) Ulica: ul. Rakoczego 8
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz GOŚCIŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz GOŚCIŃSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1514453,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 3 PGR.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.