Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243326/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ad59b28-0067-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad59b28-0067-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045310/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku ul. Grunwaldzka 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.
W ramach zadania wykonywane będą roboty budowlane na parterze budynku (obecnie kondygnacja ta wykorzystywana przez grupy przedszkolne), częściowo na drugim piętrze budynku (obecnie kondygnacja ta wykorzystywana jest przez grupy żłobkowe) oraz na klatce schodowej.
Przedmiotem inwestycji jest przystosowanie zabytkowego budynku Przedszkola nr 1 i Żłobka nr 1 wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 05.06.1998 r. pod numerem A/4384/1624/Wł do przepisów przeciwpożarowych. Projektowany zakres prac oparto się na POSTANOWIENIU NR WZ.5595.384.2.201 z dnia 13.12.2016 roku i POSTANOWIENIU NR WZ.5595.376.2.2017 z dnia 15.11.2017 roku wydanego przez Dolnośląską Komendę Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
W związku z powyższym, że jest to kontynuacja robót, część robót została już wykonana. Wykonano roboty branży elektrycznej – oświetlenie awaryjno - ewakuacyjne ppoż. (bez przebudowywanych pomieszczeń), wewnętrzną instalację hydrantową, instalację sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej.
Pod względem budowlanym przewidziano do wykonania prace związane z ochroną zabytkowej istniejącej wewnętrznej stolarki drzwiowej w ciągach komunikacyjnych zakładając ich renowację z jednoczesnym dostosowaniem w zakresie szczelności poprzez uszczelki pęczniejące, samozamykacze oraz poprawiając ich reakcję na ogień (odpowiednie środki chemiczne).
Przewidziano wymianę posadzek po wcześniejszym ułożeniu płyt gipsowo-włóknowych (na stropach drewnianych). Poziom posadzek we wszystkich pomieszczeniach na kondygnacjach budynku powinien być taki sam, istniejące progi należy zlikwidować.
Podstawowe rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe:
PARTER (należy wykonać cały zakres robót wynikający z dokumentacji projektowej), w szczególności:
1. Ściany nowo projektowane z płyt g – k na stelażu gr 75 mm EI30.
Ściana w WC wyłożona płytkami ceramicznymi od wewnątrz do wysokości min. 2,0 m.
Wykonać przebicie na drzwi i okno podawcze w kuchni mlecznej i wykonanie malowania ścian.
Ściana w kuchni mlecznej, wc i pomieszczenia windy wyłożona płytkami ceramicznymi od wewnątrz do wysokości 2,0 m.
2. Drzwi istniejące zabytkowe z korytarzy
Poddane renowacji poprzez oczyszczenie z istniejących powłok, dopasowanie w zakresie szczelności z ościeżnicami, zastosowanie lakierów i farb dekoracyjnych (kolor biały) poprawiających ich reakcję na ogień, wymienić klamki z szyldami (klamki i szyldy mosiężne).
Dodatkowo należy zamontować uszczelki pęczniejące i samozamykacze.
Drzwi nowo projektowane drewniane (kolor biały):
a) drzwi do WC z wentylacją nawiewną w dolnej części skrzydła z samozamykaczem
b) drzwi pomiędzy wózkownią a korytarzem – dymoszczelne Sm z samozamykaczem
c) drzwi pomiędzy wózkownią a szatnią z samozamykaczem
3. Posadzki:
WC na korytarzu (pomieszczenie nr 14) – wyłożyć płytkami antypoślizgowymi na kleju po uprzednim usunięciu istniejącej warstwy.
Kuchnia mleczna (pomieszczenie nr 6) – wyłożyć płytkami antypoślizgowymi na kleju po uprzednim usunięciu istniejącej warstwy.
Wózkownia (pomieszczenie nr 15) – wyłożyć płytkami antypoślizgowymi na kleju po uprzednim usunięciu istniejącej warstwy.
Szatnia 18,8 m2 (pomieszczenie nr 3) – wyłożyć płytkami antypoślizgowymi na kleju po uprzednim usunięciu istniejącej warstwy.
Korytarz – klatka schodowa, 56 m2 - posadzka płytki pozostają stare (dobry stan techniczny).
Pozostałe pomieszczenia: panele.
4. Wykonanie białego montażu w WC na korytarzu (wc dla obsługi, pomieszczenie nr 8 i 14).
5. Budowa oświetlenia awaryjnego w pomieszczeniach wc na korytarzu (wc dla obsługi, pomieszczenie nr 8) oraz oświetlenia w przebudowanym pomieszczeniu z umywalką (pomieszczenie nr 14) i oświetlenia awaryjnego w pomieszczeniu wc (pomieszczenie nr 14).
W pomieszczeniu kuchni mlecznej po wykonaniu robót budowlanych zamontować: kuchnię elektryczną, zmywarkę, zlewozmywak dwukomorowy (urządzenia z demontażu z likwidowanej kuchni mlecznej na drugim piętrze). Wykonać oświetlenie awaryjno - ewakuacyjne ppoż. w pomieszczeniu kuchni mlecznej.
W pomieszczeniu łazienki 16,1 m2 (pomieszczenie nr 13) zamontować brodzik na cokole z podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej i istniejącego przyłącza wody.
W pomieszczeniu jadalni 21,4 m2 (pomieszczenie nr 5) zamontować umywalkę z nogą na ścianie sąsiadującej z wc i brodzik na cokole przy ścianie sąsiadującej z wc.
W pomieszczeniu z umywalką (2,3 m2, pomieszczenie nr 8) zamontować dodatkowo mały brodzik na cokole w kącie pomieszczenia pod umywalką.
W pomieszczeniu szatni (pomieszczenie nr 16) zamontować dodatkowo umywalkę wraz z baterią na ścianie przyległej do istniejących toalet.
II PIĘTRO (należy wykonać część zakresu robót wynikającą z dokumentacji projektowej), w szczególności:
1. Ściany -
a) ściana nowo projektowana przy wc z płyt g – k na stelażu gr 75mm (wypełnienie wełna mineralna) EI 30, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie ścian, od wewnątrz wyłożenie płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m
b) ścianki i drzwi kabin w łazience systemowe z płyt laminowanych (dedykowane do żłobków). Ściany istniejące wymalować oraz wyłożyć płytkami ceramicznymi do wysokości min. 2,0 m.
2. Drzwi istniejące zabytkowe:
Poddane renowacji poprzez oczyszczenie z istniejących powłok, dopasowanie w zakresie szczelności z ościeżnicami, zastosowanie lakierów i farb dekoracyjnych (kolor biały) poprawiających ich reakcję na ogień (dotyczy dwóch par drzwi – klatka schodowa).
Dodatkowo należy zamontować uszczelki pęczniejące i samozamykacze, wymienić klamki i szyldy na mosiężne.
Drzwi do przebudowywanego pomieszczenia wc – dodatkowo zmienić kierunek otwierania.
3. Posadzki i podłogi:
W łazienkach ułożyć płytki ceramiczne antypoślizgowe po uprzednim wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej z płynnej masy. W wc – wyłożyć płytkami antypoślizgowymi na kleju po uprzednim usunięciu istniejącej warstwy.
W pomieszczeniu przyległym do pomieszczenia łazienki (w pomieszczeniu nr C) zamontować miskę ustępową junior, wykonać remont pomieszczenia według założeń projektowych jak dla łazienek (strop drewniany).
W pomieszczeniu pokój dyrektora (22,3 m2 ,pomieszczenie nr A) zlikwidować umywalkę oraz brodzik. Wykonać remont bieżący pomieszczenia.
4. Budowa oświetlenia awaryjnego w przebudowywanych pomieszczeniach wc (pomieszczenie nr B).
KLATKA SCHODOWA
Konstrukcję stalową biegu schodów i głównych belek oczyścić z istniejących powłok malarskich i zabezpieczyć przed korozją farbą podkładową a następnie ułożyć warstwy z farby pęczniejącej zabezpieczającej konstrukcję do klasy odporności R60 (warstwy zgodnie z dokumentami systemu zapewniającego odporność ogniową).
Spoczniki wyłożyć płytkami antypoślizgowymi na kleju po uprzednim usunięciu istniejącej warstwy.
KRATKI WENTYLACYJNE
Wymiana istniejących kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach na pęczniejące.
1. Ściany w kolorze pastelowym, tynk żywiczny mozaikowy (lamperia) – kolory do uzgodnienia z Dyrektorem obiektu.
2. Kolory płytek ściennych i podłogowych do uzgodnienia z Dyrektorem obiektu.
3. Kolory paneli podłogowych do uzgodnienia z Dyrektorem obiektu. Należy zastosować panele o klasie ścieralności minimum AC5 i odporności na ogień trudnozapalne.
4. Kolory ścianek i drzwi kabin w łazience do uzgodnienia z Dyrektorem obiektu.
5. Łączenie różnych rodzai materiałów np. paneli z płytkami wykończyć listwą mosiężną, ewentualne różnice poziomów zniwelować listwami mosiężnymi.
6. Z uwagi na częściową realizację robót na podstawie projektu o nazwie: „Przebudowa pomieszczeń Przedszkola i Żłobka nr 1 w Kłodzku dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej budynku” przedmiot zamówienia dodatkowo opisuje załączony przedmiar robót.
Po zakończonych pracach budowlanych w zakresie obowiązków Wykonawcy będzie przeniesienie wszystkich mebli z drugiego piętra na parter oraz z parteru na drugie piętro. Parter budynku wykorzystywany będzie jako żłobek a drugie piętro jako przedszkole.
Po zakończonych pracach budowlanych obiekt winien być wysprzątany.
Przy realizacji inwestycji należy uwzględnić warunki realizacji inwestycji zawarte w decyzji nr 336/2020 z dnia 10.03.2020 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie
przedłożyć kosztorysy ofertowe (jeżeli nie załączy ich do oferty) oraz harmonogram robót najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439174,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Wielobranżowa Rzemieślnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 10c
7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kł.
7.3.5) Kod pocztowy: 57-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
"SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA WIELOBRANŻOWA W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę leków, płynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , środków do dezynfekcji i materiałów do hemodynamiki .
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.