Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. L. Staffa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. L. Staffa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0320e3a4-fa09-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa ulicy Staffa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art.214 ust.1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
Podstawa faktyczna:
a) Zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 30.11.2022 r., dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. Delta S.A. z siedzibą w Warszawie (01-029) przy ul. Dzielnej 21/47.
b) Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w Sekcji IV pkt 4.2.13) oraz 4.2.14) Ogłoszenia o zamówieniu (Ogłoszenie nr 2022/BZP 00389581/01 z dnia 2022-10-12) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane;
Z uwagi na ograniczenia tekstowe dalsza treść uzasadnienia znajduje sie w informacjach dodatkowych
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-47ce0b79-4a09-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.17.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Teren inwestycji
Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy, na terenie Dzielnicy Bielany.
Ulica L. Staffa jest drogą gminną, klasy D przebiegającą przez tereny miejskie. Teren inwestycji charakteryzujący się liczną zabudową mieszkaniową jednorodzinną jak
i wielorodzinną. Inwestycja nie znajduje się na obszarze, dla którego został opracowany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja nie zmienia istniejących powiązań drogowych.
Ulica L. Staffa posiada nawierzchnię asfaltową – droga dwupasmowa dwukierunkowa (1x2), szerokość pasa ruchu – 3,0 m, obustronne chodniki oraz miejsca postojowe.
• 3 etap: Przebudowa ul. L. Staffa na odcinku od ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie
Całkowita długość planowanej do realizacji inwestycji wynosi ok. 376,00 m.
Stan techniczny nawierzchni jezdni i chodników można określić jako zły. Występują liczne spękania poprzeczne i podłużne nawierzchni asfaltowej, łaty po naprawach awarii przez gestorów sieci, koleiny, spękania siatkowe, sfalowania, uszkodzenia elementów betonowych (obrzeża, krawężniki) oraz pojedyncze zapadnięcia i nierówności na chodnikach.
2 Zakres prac obejmuje :
• remont nawierzchni z betonu asfaltowego;
• remont chodnika z płytek betonowych 50 x50 cm układanych na „mijankę”;
• remont zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
• remont miejsc postojowych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
• remont progów zwalniających z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
• odtworzenie barierek ochronnych, słupków blokujących;
• wykonanie zieleńców;
Do rozbiórki przewidziano:
• frezowanie nawierzchni
• istniejące krawężniki betonowe wraz z ławami,
• istniejące chodniki wraz z podbudową,
• istniejące zjazdy indywidualne i publiczne wraz z podbudową,
• istniejące miejsca postojowe wraz z podbudową.
Dokładny zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa.
a) Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających
z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.
b) Odstępstwo od zasad określonych w załączniku nr 2 do Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy nr 1682/2-17 „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w m.st. Warszawie”
Zamawiający posiada zgodę na odstępstwo ogólne od specyfikacji materiałowej określonej w wytycznych materiałowych dla Strefy III pkt. 10.8 w zakresie wymogu
o udziale 20-30% odsłoniętego kruszywa bazaltowego 1-4 mm i dopuszcza zastosowanie odpowiadających elementów betonowych (płyt betonowych, krawężników drogowych, kostek i obrzeży betonowych), które będą jednocześnie spełniały parametry techniczne określone w specyfikacji technicznej.
3. Wymagania i warunki realizacji
1. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy
z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia.
2. Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórek, zgodnie z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
3. Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacją wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, a także zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklam i innych urządzeń oraz obiektów kolidujących z prowadzonymi robotami lub ich przeniesienia w miejsce niekolidujące
z prowadzonymi robotami budowlanymi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych nadzorów technicznych ze strony właścicieli urządzeń obcych oraz ze strony służb miejskich i poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów w celu prawidłowego prowadzenia robót.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, uzgodnienia i wdrożenia w ramach zadania projektów czasowej organizacji ruchu.
7. Zamawiający wymaga zapewnienia w miarę możliwości wynikających z zakresu realizowanych prac oraz postępu robót, dostępu do każdej posesji zlokalizowanej przy ulicy L. Staffa w trakcie wykonywania robót;
8. Wykonawca do wykonywania prac winien zastosować sprzęt, który nie spowoduje hałasu i wibracji ponad dopuszczalne normy. Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia pracy maszyn na tzw. „jałowym biegu”.
9. Wykonawca do wykonywania prac brukarskich winien zastosować sprzęt, który ograniczy do minimum pylenie i zabrudzanie posesji podczas cięcia elementów betonowych. Rekomendowane jest wykonanie cięcia „na mokro”
10. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącej zieleni w sąsiedztwie prowadzonych robót i dbałości o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do placu budowy
w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania ulicznych urządzeń występujących
w granicy robót, do projektowanego poziomu ulicy, przed wykonaniem nawierzchni.
12. Wykonawca prac zobowiązany jest do naprawy wszelkich uszkodzeń ogrodzeń powstałych w wyniku wykonywanych prac.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b) Projekt przebudowy ul. L. Staffa na odcinku od ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie wraz z załącznikami (branża drogowa) – stanowiący załącznik nr 4 a) do Zaproszenia;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót przebudowy ul. L. Staffa na odcinku od ul. ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie (branża drogowa) – stanowiąca załącznik nr 4 b do Zaproszenia;
d) Przedmiar robót przebudowy ul. L. Staffa na odcinku od ul. ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie (branża drogowa) – stanowiący załącznik nr 4 c do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1402999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1402999,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1402999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272050954
7.3.3) Ulica: Dzielna 21/47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty bitumiczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1402999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
c) Zamówienie polega na przebudowie ul. L. Staffa na odcinku od ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie,
a w szczególności na:
• remoncie nawierzchni z betonu asfaltowego;
• remoncie chodnika z płytek betonowych 50 x50 cm układanych na „mijankę”;
• remoncie zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na
„mijankę”;
• remoncie miejsc postojowych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
• remoncie progów zwalniających z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;
• odtworzeniu barierek ochronnych, słupków blokujących;
• wykonaniu zieleńców.
Do rozbiórki przewidziano:
• istniejącą nawierzchnię asfaltobetonową wraz z podbudową;
• istniejące krawężniki betonowe wraz z ławami;
• istniejące chodniki wraz z podbudową;
• istniejące zjazdy indywidualne i publiczne wraz z podbudową;
• istniejące miejsca postojowe wraz z podbudową.
- a zatem polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne
z jego przedmiotem;
d) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 1 140 650,38 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza
wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego (tj. 1 141 304,27 zł netto). Całkowita
wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchniach betonowych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.