eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług w zakresie ochrony budynków i urządzeń na nieruchomości położonej we wsi Bąków nr 2, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony budynków i urządzeń na nieruchomości położonej we wsi Bąków nr 2, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-951

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ochrony budynków i urządzeń na nieruchomości położonej we wsi Bąków nr 2, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184bf67f-46e1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi ochroniarskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.27.2021.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8031,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie ochrony budynków i urządzeń posadowionych na działce oznaczonej w ewidencji gruntów jako: nr 25/1 z ark. mapy 2 o łącznej powierzchni 0,7200 ha, położonej we wsi Bąków nr 2, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie, polegających na ochronie doraźnej przez grupy interwencyjne (patrole interwencyjne) wykonawcy, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zwanym dalej usługą ochrony.
4.2. Przez ochronę mienia należy rozumieć: zabezpieczenie terenu oraz budynków, urządzeń w celu zapobiegania kradzieży lub dewastacji mienia, podłożeniu ładunku wybuchowego, wtargnięciu osób niepowołanych.
4.6. Zakres wykonania niniejszego zadania – zabezpieczenia technicznego obejmuje:
a) koszt najmu/dzierżawy instalacji alarmowej niezbędnej do realizacji przedmiotu Umowy,
b) przyjazd grupy interwencyjnej,
c) demontaż instalacji alarmowej po zakończeniu trwania umowy.
4.7. Urządzenia montowane przez Wykonawcę na obiekcie. stanowią jego własność. Wykonawca zobowiązuje się usunąć wszystkie urządzenia, które wcześniej zamontował, a które były niezbędne do monitorowania obiektu.
4.8. W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zapewnia działanie umundurowanych i oznakowanych grup interwencyjnych bez limitów wyjazdów każdorazowo po otrzymaniu sygnałów wysłanych z systemu alarmowego. Przyjazd grupy interwencyjnej, od czasu odebrania sygnału alarmowego, nie może być dłuższy niż czas zadeklarowany przez Wykonawcę w druku oferty. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin przyjazdu grupy interwencyjnej 10, 20 lub 30 minut.
4.9. Całodobowy monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu przy udziale grup interwencyjnych (patroli interwencyjnych) polega między innymi na:
1) monitorowaniu przez stację monitorowania wykonawcy sygnałów przychodzących
z systemów alarmowych całodobowo,
2) reagowaniu na każdy odebrany sygnał alarmowy, całodobowo, nieprzerwanie - również w dni świąteczne i wolne od pracy, niezależnie od przyczyn alarmu,
3) w przypadku wzbudzenia alarmu i potwierdzenia jego „prawdziwości” – wysłaniu do zagrożonego obiektu grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego); czas przybycia grupy/patrolu nie może być dłuższy niż czas zadeklarowany przez Wykonawcę w druku oferty. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin przyjazdu grupy interwencyjnej 10, 20 lub 30 minut.
4) każdorazowym niezwłocznym powiadamianiu uprawnionego pracownika zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu oraz w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej i/lub innych służb,
5) rejestrowaniu sygnałów, przyjętych z systemu alarmowego i udostępnianie Zamawiającemu, na jego żądanie, wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego,
6) prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektu objętego niniejszym zabezpieczeniem,
4.10. Do obowiązków Wykonawcy, oprócz wymienionych w ust. 4.9. należy również:
1) dostawa i montaż (instalacja) urządzeń monitoringu elektronicznego niezbędnego do monitorowania wszystkich budynków i urządzeń w przedmiocie zamówienia oraz podłączenie tych urządzeń na swój koszt do Centrum Monitorowania Wykonawcy w terminie najpóźniej do pierwszego dnia obowiązywania umowy,
2) montaż instalacji alarmowej wyposażonej w sygnały świetlne i dźwiękowe, w szczególności wyposażonej w centralę alarmową, manipulator, czujniki ruchu co najmniej 2 na każdy obiekt nie więcej niż 20 szt., sygnalizator, nadajnik, akumulator,
3) bieżąca konserwacja w szczególności: sprawdzenie poprawności działania i współpracy systemu z elementami monitorowania - co najmniej dwa razy w trakcie obowiązywania umowy, sprawdzenie urządzeń alarmowych, sprawdzenie połączeń kablowych, sprawdzenie i czyszczenie czujek;
4) oznakowanie obiektów tablicami informacyjnymi np: obiekt chroniony, obiekt monitorowany itp. minimum dwie tablice na całą nieruchomość zamontowane w widocznych miejscach, przy przejściach/dojściach;
5) w przypadku powstania awarii Wykonawca, w ramach obowiązującej umowy, zobowiązany jest do jej usunięcia. Koszty części niezbędnych do usunięcia awarii ponosi Wykonawca.
6) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji powziętych przy wykonywaniu umowy ochrony mienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11508,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11508,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11508,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX Sp. z o.o. 1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 747-16-20-071

7.3.3) Ulica: ul. Starobrzeska

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11508,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy obejmuje wznowienie zamówienia na kolejne 12 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.