Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334675/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365004185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 323 24 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mco.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcotychy.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a16d3e1-193b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020160/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Dowóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej w Tychach do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem wraz z opieką, we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal lub e-mail: zamowienia@mco.tychy.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem:
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, lub
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być
szyfrowana, lub e-mail: zamowienia@mco.tychy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z
miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając
z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, przyjmuje się datę ich przekazania na skrzynkę
ePUAP.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem:
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, lub
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być
szyfrowana, lub e-mail: zamowienia@mco.tychy.pl
Za datę przekazania korespondencji innej niż oferta i załączniki do oferty, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na wskazany
adres e-mail, udostępnionego przez miniPortal Formularza do komunikacji oraz skrzynkę ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Miejskie Centrum Oświaty w Tychach, al. Piłsudskiego 12, 43 100 Tychy, 2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można się skontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod-tychy@n-serwis.pl lub telefonicznie +48327007499 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przepisu prawa w postaci ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w związku z koniecznością przestrzegania zasady wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, tj. w celu dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” , ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmioty, które świadczą Zamawiającemu wsparcie techniczne w szczególności w zakresie wykorzystywanych systemów teleinformatycznych. 5. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:1) przeprowadzenia postępowania dotyczącego udzielenia zamówienia publicznego;
2) archiwizacji dokumentacji.
Podstawą prawna przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora (art.6 ust. 1 lit. c rozporządzenia),
wynikający z przepisów prawa:
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy;
• ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie
wskazanym przepisami prawa zamówienia, jednak nie krócej niż do 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Następnie dane
osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o
udzielenia zamówienia publicznego Pani/Pana dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania
danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji.
7. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby, którego
powołuje się Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
9. Osoba udostępniająca dane posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z śop.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCO-SZP.261.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 64400 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zamieszkałej na terenie Miasta Tychy, do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2022/2023. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie od dnia 01 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. tj. 186 dni na trasie Tychy – Katowice/ Katowice – Tychy
Pojazd do transportu dzieci i uczniów powinien spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin – norma Euro 6.
1.1. Trasa Tychy – Katowice/ Katowice – Tychy
Placówka 1: Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach
ul. Grażyńskiego 17, 40-126 Katowice
Przewidywana liczba dowożonych dzieci: 5
Informacje dodatkowe dzieci poruszające się samodzielnie
Placówka 2: Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Nasza Szkoła”, ul. Harcerzy Września 1939 nr 5,
40-659 Katowice
Przewidywana liczba dowożonych dzieci: 1
Informacje dodatkowe: dziecko poruszające się samodzielnie
Placówka 3: Szkoła Podstawowa nr 60 im. Marii Grzegorzewskiej Specjalna w Katowicach,
ul. Bolesława Chrobrego 4 , 40-881 Katowice
Przewidywana liczba dowożonych dzieci: 1
Informacje dodatkowe: dziecko poruszające się samodzielnie
Wymagana liczba pojazdów: 1 pojazd, który musi pomieścić zakładaną maksymalna liczbę przewożonych dzieci w liczbie 7.
Wymagana liczba osób Wykonawcy: w pojeździe 1 kierowca oraz 1 opiekun
2. Wykonawca po podpisaniu umowy i uzyskaniu pisemnego wykazu osób uprawnionych do przewozu,
w terminie 10 dni kalendarzowych od rozpoczęcia wykonywania usługi, przedstawi Zamawiającemu optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w placówce oświatowej. Wykonawca przedstawi 2 rozkłady jazdy na każdej trasie, który będzie uwzględniał dowiezienie i odwiezienie dzieci. Rozkład jazdy dowozu będzie sporządzony chronologicznie
wg kolejności odbioru dzieci i będzie zawierał dane osobowe, przystanek odbioru z miejsca zamieszkania, godzinę odbioru z miejsca zamieszkania, godzinę dowozu do placówki, nazwę placówki oświatowej. Rozkład jazdy odwozu będzie sporządzony chronologicznie wg kolejności odbioru dzieci i będzie zawierał dane osobowe, nazwę placówki, godzinę odebrania z placówki, godzinę dowozu do miejsca zamieszkania, przystanek dowozu. Kolejność odbioru i przewozu dzieci podczas wykonywania zamówienia może ulec zmianie tylko w przypadku zdarzeń losowych, zwolnień lekarskich czy wystąpienia
w danej placówce dni wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Zamawiający dopuszcza dziesięciominutowe odstępstwo od przedstawionych w rozkładzie jazdy czasów odbioru i przewozu dzieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia stosownych wyjaśnień w sprawie rozkładu jazdy. Ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy w trakcie realizacji zamówienia wymagają zgody Zamawiającego.
3. Zamawiający może dokonać pisemną decyzją korekty zleconych zadań, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, zmieniając rozkład jazdy, trasę linii lub zawieszając niektóre kursy.
4. W przypadkach nadzwyczajnych, zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego okoliczności,
a spowodowanych zamknięciem ruchu na drodze, wypadkiem drogowym, klęską żywiołową itp., Zamawiający może zmienić trasę lub rozkład jazdy, a Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia tych zmian w możliwie najkrótszym czasie.
5. Dzieci powinny być dowiezione do placówki oświatowej w takim czasie, aby mogły o czasie rozpocząć zajęcia i zabierane zostają, po zakończeniu zajęć szkolnych, przy czym dzieci dowożone razem na danej trasie czekają na siebie w celu umożliwienia wspólnego przewozu. Przewóz dzieci odbywać się będzie
od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt
i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
6. Czas dojazdu dziecka z domu do szkoły lub ze szkoły do domu nie może przekroczyć 60 minut (w jedną stronę).
7. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej organizacji przewozów, w tym także do skontaktowania się z rodzicami lub opiekunami prawnymi dziecka przed rozpoczęciem przewozu dzieci, w celu uzyskania od nich informacji niezbędnych do prawidłowej i rzetelnej realizacji zadania oraz przekazania im numeru telefonu umożliwiającego bezproblemowy kontakt
z Wykonawcą.
8. Zamawiający zastrzega, że podana ilość dzieci na poszczególnej trasie jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia liczby przewożonych dzieci Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, a ponadto:
1) gdy dotychczasowy pojazd nie ma możliwości przewozu większej liczby dzieci Wykonawca zobowiązany jest zapewnić większy pojazd o parametrach odpowiadających wymogom w ust. 11 i 12,
2) w przypadku gdy nowa osoba porusza się na wózku inwalidzkim, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd wyposażony w specjalistyczny sprzęt tj. podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków.
Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
9. Maksymalna liczba przewożonych dzieci dla:
• trasa Tychy – Katowice/ Katowice - Tychy – wynosi: 7
z tym, że Wykonawca nie może przekraczać dopuszczalnych limitów przepisów ruchu drogowego.
W przypadku gdy liczba dzieci przekroczy maksymalną liczbę miejsc w pojazdach, Wykonawca zobowiązany jest do takiego zaplanowania trasy przejazdu, żeby jednorazowo w pojeździe nie nastąpiło przekroczenie maksymalnej liczby pasażerów.
10. Wykaz placówek może ulec zmianie od września 2022 roku a także w trakcie roku szkolnego 2022/2023.
W przypadku tej zmiany Wykonawca musi zapewnić dowóz na warunkach podanych w ofercie
a tym, samym Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów.
11. Pojazd uczestniczący w ruchu, który będzie świadczył usługę musi być tak zbudowany, wyposażony
i utrzymany, aby korzystanie z niego: nie zagrażało bezpieczeństwu osób nim jadących lub innych uczestników ruchu, nie naruszało porządku ruchu na drodze i nie narażało kogokolwiek na szkodę, a także były przygotowane do przewozu osób niepełnosprawnych.
12. Pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi spełniać następujące wymagania:
1) pojazd będzie w pełni sprawny technicznie i będzie posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym;
2) pojazd będzie specjalnie oznakowany jako przewóz osób niepełnosprawnych, a w przypadku gdy przewożona osoba porusza się na wózku inwalidzkim wyposażonym w specjalistyczny sprzęt tj. podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków.
3) pojazd będzie wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r.
13. W przypadku awarii pojazdu na trasie, Wykonawca zapewni zabranie pasażerów z miejsca awarii pojazdem zastępczym o parametrach odpowiadających wymogom w pkt. 12 i 13 w czasie do 30 minut od momentu awarii i dowiezienie ich do celu podróży.
14. W przypadku braku możliwości wykonania pracy przewozowej pojazdem określonym w umowie, Wykonawca niezwłocznie wykona przewóz innym pojazdem zastępczym o parametrach odpowiadających wymogom określonym w pkt. 12 i 13.
15. Wymagania pojazdu do przewozu dzieci na trasie:
• trasa Tychy – Katowice/ Katowice - Tychy - dysponuje co najmniej 1 pojazdem, który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 6 dzieci poruszających się samodzielnie,
16. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu niezwłoczne otrzymywanie informacji o wszelkich kwestiach związanych z przewozem, a dotyczących ewentualnych opóźnień, awarii, zmiany trasy itp., udostępniając telefon bezpośredni czynny w godzinach świadczenia usługi przewidzianych rozkładem jazdy oraz adres
e-mail do kontaktu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania, Zamawiającego o ewentualnej zmianie tego numeru telefonu.
17. Wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i od nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy ubezpieczenie obejmuje krótszy okres niż czas trwania umowy, oświadczenie, że Wykonawca ubezpieczy się w zakresie j.w. na czas minimum do końca realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
18. W przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdu Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zlecenia przeprowadzenia badań technicznych poprzez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów.
W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdu koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca, który w takim przypadku zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy w celu realizacji niniejszej umowy.
19. Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdu, dokumentacji pojazdu i kierowcy oraz wszelkich spraw związanych z realizacją umowy, zaś Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym terminie poddać tejże kontroli.
20. Zamawiający ma prawo do doraźnej kontroli (bez wcześniejszego zawiadomienia) pojazdu, dokumentacji pojazdu i kierowcy, liczby przewożonych dzieci oraz wszelkich spraw związanych z realizacją umowy, zaś Wykonawca zobowiązuje się poddać tejże kontroli. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może uczestniczyć na wybranej trasie przewozu.
21. Rodzice dzieci/prawni opiekunowie, a także dyrektorzy placówek oświatowych, do których przewożone są dzieci uprawnieni są do zgłaszania Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości związanych z realizacją niniejszej umowy, a w szczególności dotyczących stanu technicznego pojazdów oraz opieki nad dziećmi
w trakcie świadczenia usługi. Zgłoszenie nieprawidłowości, o których mowa powyżej powinno nastąpić w formie pisemnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena (koszt) 100%
cena – 100 % (waga kryterium wyrażona w %)
2. Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone następująco:
Kryterium: Wzór:
Kryterium to będzie rozpatrywane, na podstawie ceny oferty brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W powyższym kryterium maksymalnie można otrzymać 100 punktów
3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
6. Wykonawca poda cenę ofertową na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
7. Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające
z opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) – cena ryczałtowa. Cena ta będzie stała i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, a które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
8. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich (PLN), cyfrowo (do drugiego miejsca po przecinku).
9. Za ofertę najkorzystniejszą, będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego kryterium i jego wagi otrzyma najwyższą punktację – 100 pkt.
10. Wykonawca, składając ofertę (na formularzu oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ) informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując:
1) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
2) wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
3) stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
11. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 r. poz. 106, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga: Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są opisane z najwyższą starannością i precyzją w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
3.2.1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska.
Uwaga: W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia, o którym mowa powyżej – uznawać się będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi do których te uprawnienia są wymagane.
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.4.1. Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz usług:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3.4.1.1. W tym zakresie Zamawiający wymaga:
minimum 1 usługi na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 9 miesięcy o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto, lub 2 usług, z których każda realizowana na podstawie jednej umowy polegającej na świadczeniu usług przewozu osób niepełnosprawnych przez okres ciągły minimum 9 miesięcy - w tym samym czasie, przy czym wartość każdej usługi za okres 9 miesięcy powinna wynosić co najmniej 25 000 złotych brutto,
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
3.4.2. Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz osób:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.2.1. W tym zakresie Zamawiający wymaga by Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponował:
a) kierowcą spełniającym wszelkie wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 180 z późn.zm)
b) opiekunem posiadającym przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej oraz mającym przygotowanie pedagogiczne. Zamawiający pod pojęciem przygotowanie pedagogiczne rozumie nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki szczegółowej. O posiadaniu przygotowania pedagogicznego będzie świadczyć dyplom ukończenia studiów lub inny dokument wydany przez uczelnię, dyplom ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego.
3.4.2.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
co najmniej 1 kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39a ust.1 ustawy
z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 180 z późn.zm.) oraz co najmniej 1 opiekunem;
3.4.3. Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz narzędzi:
Wykaz narzędzi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; tj. marka pojazdu, model, liczba miejsc siedzących zgodnie
z dowodem rejestracyjnym, nr rejestracyjny, rok produkcji, norma emisji spalin, wyposażenie dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych (jeżeli dotyczy).
3.4.3.1. W tym zakresie Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: dopuszczonym do ruchu, specjalnie oznakowanym pojazdem samochodowym (zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 988)), sprawnym technicznie pojazdem a w przypadku konieczności przewozu osoby na wózku inwalidzkim przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt, tj.: podnośnik/najazd lub nisko usytuowane wejście do pojazdu, szyny, rampy lub windy, blokady, pasy do mocowania wózków, wyprodukowanymi nie wcześniej niż
w 2015 r. z których:
a) dysponuje co najmniej 1 pojazdem, który będzie przystosowany do przewozu co najmniej 6 dzieci poruszających się samodzielnie, 1 kierowcy i 1 opiekuna.
Pojazd do transportu dzieci i uczniów powinien spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin – norma Euro 6.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale XI SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych
na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych ( aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym:
a) w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,
b) w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy.
- wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
1.2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.3. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, dodanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.
w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111 z 8.04.2022 r. str. 1) i art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty w zakresie ust. 1.1 –
1.3. niniejszego rozdziału SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.4. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.2.1
Kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm)
1.5. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.1.
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
1.6. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.2.
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
1.7. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.3.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
1.8. Kopię zawartej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia
wraz z potwierdzeniem opłaty składek na kwotę
minimum 25 000 zł.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak
wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,
Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1,
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.5. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.1.- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
1.6. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.2.
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
1.7. W celu wykazania spełniania warunku z rozdziału XI ust. 3.4.3.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
1.8. Kopię zawartej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego
zamówienia wraz z potwierdzeniem opłaty składek – na kwotę minimum 25 000 zł.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.1. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. Wprzypadku wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej,
zgodnie z rozdziałem XVIII ust. 2 pkt. 2.3 SWZ.
1.2. W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dołączonego pełnomocnictwa, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego
pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie
pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w
okresie, kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym
imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub
zawodowej winien być spełniony łącznie.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia winno być spełnione przez każdego z Wykonawców.
1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają Oświadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W
odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia określonego przez Zamawiającego w rozdziale XI ust. 3 pkt. 3.4.1.
SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane – załącznik 1b do Formularza Ofertowego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, są zawarte w załączniku nr 32. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących
załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXI SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.