eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecDostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.suszec.iap.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W RUDZICZCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WOSZCZYCKA 20

1.5.2.) Miejscowość: RUDZICZKA

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANUSZA KORCZAKA W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 130

1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚW. JANA 70

1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KRYRACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727907

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: NIERAD 86

1.5.2.) Miejscowość: KRYRY

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-265

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W MIZEROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: NADRZECZNA 31

1.5.2.) Miejscowość: MIZERÓW

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-265

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ADAMA MICKIEWICZA W KOBIELICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: TOPOLOWA 42

1.5.2.) Miejscowość: KOBIELICE

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-262

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W RADOSTOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381834738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: DWORCOWA 56

1.5.2.) Miejscowość: RADOSTOWICE

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-262

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK SPORTU W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381818863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 130A

1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ USŁUG WSPÓLNYCH W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381498677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYZWOLENIA 2

1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510010265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 22

1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381520566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 2

1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 324493050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f30b81d-3653-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001876/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa en. elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach admin. Gminy Suszec od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. (dla Gminy Suszec oraz podległych jedn. organizacyjnych)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252216/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 540477,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZGODNIE Z PKT. 4 SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”, zwana dalej zamówieniem.
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej o określonych standardach jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne przez Zamawiającego oraz pozostałe podmioty, wskazane w pkt. 1 niniejszej SWZ, dla ich budynków oraz infrastruktury (zgodnie z posiadanymi umocowaniami).
Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej.
Parametry jakościowe energii elektrycznej określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.

PODSTAWOWE INFORMACJE:
1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3;
2) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 138
3) Sumaryczna szacunkowa moc umowna: 1 775,22 kW
4) Prognozowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy): 1.549 MWh

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wykaz punktów poboru energii elektrycznej – zał. 1.A do SWZ, z podziałem na:

a. oświetlenie uliczne Gminy Suszec – zestawienie punktów poboru energii zawiera część 1

b. obiekty gminne - budynki - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 2

c. obiekty gminne - przepompownie - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 3

d. obiekty gminne – obiekty straży pożarnej - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 4

e. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 5

f. placówka Szkoły Podstawowej w Suszcu - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 6

g. placówka Przedszkola Publicznego w Suszcu – zestawienie punktów poboru energii zawiera część 7

h. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kryrach - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 8

i. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mizerowie - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 9

j. placówka Szkoły Podstawowej w Kobielicach - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 10

k. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Radostowicach - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 11

l. obiekty GOS Suszec (Gminnego Ośrodka Sportu) - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 12

m. obiekty GZUW Suszec (Gminnego Zespołu Usług Wspólnych) - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 13

n. obiekty GOK w Suszcu - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 14

o. obiekty PGK Sp. z o.o. w Suszcu - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 15.

Szacowane zużycie energii elektrycznej, wskazane w załączniku 1.A, zostało wykonane z należytą starannością, jednakże ma charakter orientacyjny.

W okresie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia Zamawiający będzie realizował zamówienie w zależności od potrzeb Zamawiającego, których dokładne określenie nie jest możliwe.
Tym samym Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania 100% wolumenu określonego w pkt. 4.2.4) SWZ, wyliczonego na podstawie zał. 1.A do SWZ. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje zamówienie na poziomie nie niższym, niż 60% wolumenu wskazanego w pkt. 4.2.4) SWZ, wyliczonego na podstawie zał. 1.A do SWZ.

Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii, na co Wykonawca wyraża zgodę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zużycia energii, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy.

Każda część zamówienia wymieniona w pkt. a) - o) powyżej, wymieniona w wykazie punktów poboru energii elektrycznej – zał. 1.A, będzie realizowana na podstawie odrębnej umowy podpisanej z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego.

Umowę dla danego zakresu punktów poboru energii będzie ze strony Zamawiającego podpisywał ten podmiot, który nimi zarządza (wskazany w zał. 1.A, w kolumnie pn. „ZAMAWIAJĄCY/ ODBIORCA/ PŁATNIK/ REPREZENTACJA”).

Łącznie na realizację przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 15 umów.

Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD) na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1.A do SWZ.

Obecnym sprzedawcą dla tych punktów jest PO PROSTU ENERGIA S.A. z siedzibą w Warszawie.
Umowy sprzedaży zawarte są na czas określony do 31.12.2021 r., nie ma konieczności wypowiadania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej.

Wszystkie punkty poboru wskazane w zał. nr 1.A do SWZ znajdują się na terenie OSD Tauron Dystrybucja S.A.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994093,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120298,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994093,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESPECT ENERGY S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238

7.3.3) Ulica: LUDWIKA RYDYGIERA 8

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994093,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.