Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00214419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:
Zagospodarowanie linii brzegowej zbiornika wodnego Pasternik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.starachowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:Zagospodarowanie linii brzegowej zbiornika wodnego Pasternik”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-759f1315-f072-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022164/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Pełnie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zagospodarowanie linii brzegowej zbiornika wodnego Pasternik”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022.HE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77036,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn.: „Zagospodarowanie linii brzegowej zbiornika wodnego Pasternik”.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.
Główny zakres robót objęty nadzorem obejmuje:
1. Ścieżkę pieszą i rowerową od ul. Kieleckiej do rozwidlenia na grobli (dz. ew. 1264/4 obręb 0001 Starachowice i 3213 obręb 0001 Wąchock).
2. Ścieżkę pieszo-rowerową od rozwidlenia na grobli do wjazdu na groblę przy ul. Radomskiej (dz. ew.1264/4 obręb 0001 Starachowice i 3213 obręb 0001 Wąchock).
3. Przebudowę wejścia na groblę przy ul. Radomskiej (dz. ew. 1264/4 i 1287 obręb 0001 Starachowice).
4. Przebudowę ścieżki rowerowej i ciągu pieszego wzdłuż ul. Radomskiej i ul. Kieleckiej w obrębie skrzyżowania tych ulic (dz. ew. 1287, 1289, 1264/4 obręb 0001 Starachowice).
5. Budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż skarpy przy ul. Kieleckiej z naturalnym zejściem w kierunku lustra wody.
6. Slip (pochylnia) do wodowania lekkich łodzi.
7. Elementy małej architektury:
a) ławki – 22 szt.
b) kosze na śmieci – 19 szt.
c) kosze do segregacji odpadów – 3 szt.
d) stojaki na rowery – 44 szt.
e) oświetlenie niskie wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej od ul. Radomskiej – 43 oprawy na długości 500 m.
f) oświetlenie wysokie wzdłuż ścieżki pieszej i rowerowej od ul. Kieleckiej – 7 opraw na długości 170 m.
g) pergole – 4 szt.
h) tablice edukacyjne – 4 szt.
8. Pomosty pływające rekreacyjne – 2 szt.
9. Sieć elektroenergetyczną dla oświetlenia niskiego o długości 500 m wzdłuż ścieżki pieszo- rowerowej od ul. Radomskiej.
10. Sieć elektroenergetyczną dla oświetlenia wysokiego na długości 170 m wzdłuż ścieżki
pieszej i rowerowej od ul. Kieleckiej.
11. Instalację CCTV (monitoring).
12. Nasadzenie zieleni dekoracyjnej.
Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa (rysunki, przekroje) załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych opublikowanej na stronie BIP Zamawiającego https://bip.um.starachowice.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt17%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu5%26value%255B1%255D%3D1793
Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą Wykonawcy robót budowlanych - 84 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.
W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego. Wymagana obecność inspektorów nadzoru na terenie budowy minimum 2 razy
w tygodniu z potwierdzeniem wpisu w książce budowy.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty w terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28965,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28965,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o. o. S1 Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382676141
7.3.3) Ulica: Jasielska 11
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28965,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 w m. Tylmanowa polegająca na budowie mostu na potoku Ochotnica wraz z dojazdami i budowie ronda na skrzyżowaniu z DP 1637K
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.