eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WydminyPrzebudowa drogi gminnej nr 136019N na odcinku od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 136019N na odcinku od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wydminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Rynek 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Wydminy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 421 09 wew. 116

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wydminy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 136019N na odcinku od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4722ae7-e4a0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042062/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi nr 136019N na odcinku od ul. Kajki w Wydminach do m. Mazuchówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KK.271.4.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Niniejsza inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, w związku ze złożonym wnioskiem z dnia 11 marca 2022 r., nr Edycja3PGR/2021/4333/PolskiLad, przez Gminę Wydminy z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: „Przebudowa drogi gminnej nr 136019N na odcinku od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka”
2. Mając na uwadze, wyżej wskazany wniosek o dofinansowanie Zamawiający wskazuje, że niniejsze zamówienie obejmuje:
Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi gminnej nr 136019N na odcinku od ulicy Kajki w Wydminach do miejscowości Mazuchówka o długości 1.742,93m. Zakres realizacji nie obejmuje odcinka od km 0+674,16 do km 0+698,75 (dz.o nr 397) gdyż został on zrealizowany wg odrębnego zadania. W ramach realizacji robót powstanie jednia bitumiczna szer.5,0-5,5m,chodnik szer.2,0m zlokalizowana po prawej stronie jezdni na odcinku 205,61m, kanał technologiczny, oraz przebudowa kolidującego odcinka sieci telekomunikacyjnej. Długość całkowita planowanej inwestycji wynosi 1,742,93 km.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania określa Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1
do SWZ. Załączony do Dokumentacji projektowej Przedmiar robót należy traktować pomocniczo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4412747,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 847000421

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 1A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.