Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352689/01 - Wynik z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w poziomie I piętra w Starym Domu Zdrojowym – ETAP I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KRYNICA-ŻEGIESTÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491900275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja inż. Nowotarskiego 9 lokal 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kryniczanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w poziomie I piętra w Starym Domu Zdrojowym – ETAP I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de44bdc-02e6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272362/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Stary Dom Zdrojowy – wymiana stolarki okiennej w poziomie I piętra elewacji frontowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Oferta powinna być podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-15/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana zabytkowej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na pierwszym piętrze budynku Stary Dom Zdrojowy wg poniższej specyfikacji, (zgodne z oznaczenia zawartymi w załączonej dokumentacji projektowej):
1. Elewacja wschodnia – front
a. Drzwi DB-2a - 2 szt.
b. Drzwi DB-2 - 3 szt.
c. Okno O-03 - 5 szt.
2. Elewacja północna
a. Drzwi DB-4 - 1 szt.
b. Okno O-17 - 4 szt.
c. Okno O-19 - 2 szt.
d. Okno O-20 - 1 szt.
e. Okno O-24 - 3 szt.
3. Elewacja południowa 1
a. Drzwi DB-3 - 1 szt.
4. Elewacja południowa 3
a. Drzwi DB-2a - 1 szt.
b. Okno O-17 - 3 szt.
c. Okno O-19 - 2 szt.
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
- Projektem budowlanym i projektem technicznym pn. „Remont elewacji budynku wraz z wymianą i remontem zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w Starym Domu Zdrojowym w Krynicy-Zdroju” opracowanym przez Pracownię Konserwacji Zabytków „ARKONA”, 31-115 Kraków, pl. Sikorskiego 3/8 (opracowanie z 2023 r.)
- Programem postępowania do remontu konserwatorskiego historycznych elewacji Starego Domu Zdrojowego w Krynicy-Zdroju, 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Nowotarskiego 2” opracowanym przez Pracownia Plastyczna i Konserwatorska, mgr Józej Stanisław Stec, 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 71/18 ( opracowanie z 2022 r.)
- pozwoleniem na budowę Decyzja Starosty Nowosądeckiego Nr 564/2023 z dnia 17.05.2023r. o pozwoleniu na budowę obejmującym roboty budowlane polegające na remoncie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w Starym Domu Zdrojowym w Krynicy – Zdroju na działce ewid. nr 998/2 w obrębie Krynica-Zdrój, gmina Krynica-Zdrój.
- pozwoleniem konserwatorskim Decyzja Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 79/2023 z dnia 03.04.2023 r. o pozwoleniu na prowadzenie robót przy za-bytku nieruchomym.
- oraz załączoną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Specyfikacją Warunków Zamówienia, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem konserwatorskim, prawem budowlanym, sztuką inżynierską, przepisami p.poż. i bhp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: wymiana pozostałych okien objętych przedmiotem zamówienia m. innymi okien od sali gimnastycznej
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości 500 000,00 zł brutto.
2. dysponuje:
a) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023r., poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.831 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane i jednocześnie zdolność do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy zaliczkę, na podstawie faktury zaliczkowej, w wysokości 40% wysokości wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust.1 umowy, pod warunkiem ustanowienia przez Wykonawcę, przed zawarciem niniejszej umowy, zabezpieczenia zwrotu zaliczki w jednej lub kilku następujących formach: gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowypod rygorem nieważności takiej zmiany, na zasadach określonych w art. 455 prawa zamówień publicznych
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-11
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.