eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa druków i formularzy resortowych dla KWP, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz CBŚP, BSW i CBZC



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa druków i formularzy resortowych dla KWP, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz CBŚP, BSW i CBZC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa druków i formularzy resortowych dla KWP, KMP, KPP woj. dolnośląskiego oraz CBŚP, BSW i CBZC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1604ec57-e511-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup druków i formularzy służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-023-011-023/2024/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 380000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233665,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 1 – dostawa druków i formularzy resortowych – KWP, KMP, KPP, CBŚP, BSW, CBZC, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 1 – opis przedmiotu zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22458000-5 - Pozostałe druki

22900000-9 - Różne druki

30199740-9 - Druki okazjonalne

4.5.5.) Wartość części: 186265,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- część 2 – dostawa druków i formularzy resortowych – WPA, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 2 – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22458000-5 - Pozostałe druki

22900000-9 - Różne druki

30199740-9 - Druki okazjonalne

4.5.5.) Wartość części: 47399,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220866,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286697,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220866,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poligrafia ,,Bro-Kal’’ s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291062930

7.3.3) Ulica: Mąchocice Kapitulne 90

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220866,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 ww. postępowania wpłynęła tylko 1 oferta, złożona przez Firmę Poligraficzno-Introligatorską ,,UDZIAŁOWIEC’’ Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, regon: 150523606, cena oferty brutto w części 2: 298 896,50 zł, wobec czego Zamawiający odstąpił od tworzenia rankingu ofert.
Kwota 298 896,50 zł brutto zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w wyniku badania i oceny ofert, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający, zgodnie z notatką naczelnika wydziału zaopatrującego, nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty, dlatego Zamawiający unieważnił część 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298896,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298896,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Odnośnie oferty nr 2, złożonej przez Poligrafia ,,Bro-Kal’’ s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, regon: 291062930 w części 1 postępowania, Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy, oczywiste omyłki rachunkowe Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek:
- w poz. 23 ,,wartość brutto’’ (kolumna 6) poprawił zapis ,,2 820,00’’ na zapis ,,282,00’’,
- w poz. 24 ,,wartość brutto’’ (kolumna 6) poprawił zapis ,,5 640,00’’ na zapis ,,282,00’’,
- w poz. 25 ,,wartość brutto’’ (kolumna 6) poprawił zapis ,,5 640,00’’ na zapis ,,2 820,00’’,
- w poz. ,,RAZEM (suma kol. 6)’’ poprawił zapis ,,231 582,19’’ na zapis ,,220 866,19’’,
- w miejscu ,,Cena oferty brutto w części 1 zamówienia wynosi’’ poprawił zapis ,,231 582,19’’ na zapis ,,220 866,19’’.
W związku z powyższym, Zamawiający uznał wartość 220 866,19 zł za cenę oferty brutto w części 1 ww. postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.