Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00201351/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie szaletów stałych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d162832-e3f6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie szaletów stałych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d162832-e3f6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026359/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Bieżące utrzymanie szaletów stałych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.94.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu i prowadzeniu szaletów publicznych zlokalizowanych przy ulicach: ul. Grottgera, ul. Bulwarowej i ul. Mickiewicza.
Zgodnie z umową Wykonawca zobowiązany będzie do:
- utrzymywania szaletów oraz teren wokół tych szaletów stanowiący własność Gminy Miasto Rzeszów, w należytym stanie sanitarnym, technicznym i estetycznym niestwarzającym zagrożenia dla osób korzystających z obiektów oraz otoczenia,
- zapewnienia personelu obsługującego do szaletów, niezbędnego do prawidłowego ich funkcjonowania, bezpośredniego zawarcia umów z dostawcami: energii elektrycznej, wody wraz z odprowadzaniem ścieków, ciepła oraz regulowania należności wynikających z tych umów,
- zapewnienia odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z szaletów miejskich zgodnie z przepisami prawa oraz uregulowania należności wynikających z tego tytułu, do ponoszenia należnych podatków i innych opłat wynikających z bieżącego utrzymania szaletów,
- utrzymywania szaletów w dobrym stanie sanitarno-porządkowym,
- odpłatnego udostępnienia szaletów.
- bezpośredniego zawarcia umów dotyczących konserwacji i obsługi serwisowej windy znajdującej się w szalecie przy ul. Grottgera oraz uregulowania należności wynikających z tego tytułu
Wielkość/Zakres: Szalety będą czynne w następujących dniach i godzinach:
ul. Grottgera – wszystkie dni tygodnia 6.00 – 22.00,
ul. Bulwarowa, Park Kultury i Wypoczynku „Bulwary”
w okresie od 1 czerwca do 30 września: od poniedziałku do piątku w godz.10.00 – 19.00, sobota, niedziela 10.00 – 21.00,
w okresie od 1 października do 31 marca: od poniedziałku do piątku w godz.10.00 – 18.00, sobota, niedziela 10.00 - 20.00, ul. Mickiewicza – od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 – 21.00, piątek, sobota, niedziela 7.00 – 23.00
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Opis przedmiotu zamówienia dostępny w oddzielnym pliku.
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334786,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EW-POMIAR WIESŁAW WRÓBEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133226121
7.3.4) Miejscowość: NIECHOBRZ 755
7.3.5) Kod pocztowy: 36-047
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Umowa została zawarta na kwotę brutto: 40 890,00 zł za miesięczne utrzymanie szaletów, cena brutto za całość przedmiotu zamówienia: 286 230,00 zł
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Dostawa foteli biurowych
- Remont budynku garażowego w Ośrodku Szkoleniowym w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
- Remont toalety w budynku dydaktycznym w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
- Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2025-2026
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.