eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy ŻmigródDostawa nowej minikoparki dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowym Żmigrodzie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowej minikoparki dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowym Żmigrodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180616810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasielska 25

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpgk.nz@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.nowyzmigrod.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka komunalna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowej minikoparki dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowym Żmigrodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52782c33-0dcc-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00280432/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa nowej minikoparki dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. w Nowym Żmigrodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280444/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPGK.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowej minikoparki dla potrzeb Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowym Żmigrodzie

4.5.3.) Główny kod CPV: 43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w dniu 03.08.2022r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie do SWZ na które Zamawiający nie udzielił wyjaśnień, do udzielenia których był zobowiązany. W związku z czym wada tkwiąca w postępowaniu ma charakter nieusuwalny, gdyż udzielenie odpowiedzi na pytania do treści SWZ jest prawnie nieskutecznie po upływie terminu składania ofert. Brak odpowiedzi wywiera wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawca zainteresowany zamówieniem nie złożył oferty w
związku z brakiem odpowiedzi na zadane przez siebie pytania.
Wskazana powyżej wada postępowania ( nie udzielenie wyjaśnień do SWZ, do których Zamawiający był zobowiązany) uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Wada ta ma charakter istotny i jest wadą nieusuwalną, dla przywrócenia zgodności z prawem konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.