Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253189/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00254779/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości dróg i chodników
na terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9046191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w czystości dróg i chodnikówna terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef5da09-e6bb-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010903/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Letnie utrzymanie w czystości dróg i chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Oczyszczanie dróg i chodników tj. utrzymanie nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów na terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025, w tym:
a) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, ulic, chodników, parkingów, zatok przystankowych, okolic wysepek – 17 924 850,00 m2,
b) ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, przejść dla pieszych, okolic wysepek – 5 180 850,00 m2,
c) interwencyjne mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych – 300 000 m2,
d) interwencyjne ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, kładek, przejść dla pieszych, okolic wysepek – 600 000 m2,
e) interwencyjne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników i schodów m. in. z płyt granitowych, piaskowca, kostki brukowej urządzeniem ciśnieniowym czyszcząco-myjącym z użyciem środków chemicznych usuwających zabrudzenia m. in. z lodów, słodyczy, smarów samochodowych itd. - 6 000 m2,
f) interwencyjne mechaniczne zraszanie ulic w okresie letnim – 150 000 m2,
g) ręczne oczyszczanie nawierzchni drogowych, chodników, schodów, placów, parkingów z liści – 100 000 m2,
h) oczyszczanie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń korytek betonowych odwadniających 5000 mb,
i) obsługa w zakresie utrzymania porządku i czystości podczas dużych imprez plenerowych organizowanych w obrębie płyty Rynku oraz ulic przyległych do Rynku, zgłoszonych przez Zamawiającego wykonawcy – około 8 dni trwania imprez plenerowych rocznie. Ilość imprez do obsługi porządkowej może ulec zmianie podczas realizacji zadania.
W ramach obsługi porządku i czystości wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada w takim dniu, zapewnić bieżące sprzątanie terenu imprezy, zapewnić opróżnianie koszy ulicznych /71 sztuk/ w obrębie płyty Rynku i ulic okalających w taki sposób, aby nie dochodziło do ich przepełnienia, co najmniej 4 razy w dniu trwania imprezy, opróżnianie pojemników o pojemności 120 litrów każdy /do około 60 sztuk/, wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO). Wykonawca ponosi koszty wywozu, przekazania i zagospodarowania odpadów powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
Wykonawca zapewni we własnym zakresie pojemniki do deponowania odpadów podczas imprez plenerowych na Rynku i okalających uliczkach w ilości 60 sztuk o pojemności 120 litrów każdy i 1 pojemnik KP7 lub innego rodzaju pojemniki np. PA 1100, które podstawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 4 szt.
Po zakończeniu imprezy plenerowej wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy i zabrania własnych pojemników.
Prace obejmują także wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji prac i przekazanie ich do zagospodarowania.
j) obsługa w zakresie utrzymania porządku i czystości podczas małych imprez plenerowych organizowanych w obrębie płyty Rynku oraz ulic przyległych do Rynku, zgłoszonych przez Zamawiającego wykonawcy – około 16 dni trwania imprez plenerowych rocznie. Ilość imprez do obsługi porządkowej może ulec zmianie podczas realizacji zadania.
W ramach obsługi porządku i czystości wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada w takim dniu, zapewnić monitoring czystości podczas imprezy i posprzątać po jej zakończeniu, zapewnić opróżnianie koszy ulicznych /71 sztuk/ w obrębie płyty Rynku i ulic okalających w taki sposób, aby nie dochodziło do ich przepełnienia, co najmniej 2 razy w dniu trwania imprezy, wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów
w Krośnie. Wykonawca ponosi koszty wywozu, przekazania i zagospodarowania odpadów powstałych w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
Prace obejmują także wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji prac i przekazanie ich do zagospodarowania.
Wykonawca zapewni we własnym zakresie pojemniki do deponowania odpadów podczas imprez plenerowych na Rynku i okalających uliczkach w ilości 30 sztuk /lub ilości uzgodnionej z Zamawiającym/ o pojemności 120 litrów każdy.
Ilość pojemników w trakcie obsługi imprez plenerowych może ulec zmianie
w zależności od zaistniałych potrzeb.
Po zakończeniu imprezy plenerowej Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy i zabrania własnych pojemników.
k) podstawianie pojemników na terenie Miasta Krosna - podstawienie
i opróżnianie koszy 120 litrów na ternie Miasta Krosna na zlecenie Zamawiającego (małe imprezy kulturalne, sportowe itp.) w tym wywóz i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO), uprzątnięcie własnych pojemników na odpady.
l) obsługa imprez masowych, zgłoszonych przez Zamawiającego Wykonawcy – podczas imprez masowych plenerowych (np. Balony nad Krosnem) - w ramach obsługi porządku i czystości Wykonawca winien zapewnić monitoring czystości wskazanego terenu imprezy (np. droga i parking przy Hali Sportowo-Widowiskowej MOSIR Krosno przy ul. Bursaki 29 o łącznej pow. ok. 6410 m2 oraz tereny zielone wokół hali o łącznej pow. ok. 15 500 m2) w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, również w dni świąteczne i niedziele, jeśli data imprezy wypada
w takim dniu/, zapewnić bieżące sprzątanie terenu imprezy, podstawienie koszty 120 litrowych w ilości ok. 60 szt., podstawienie kontenera KP7 i/lub pojemników typu PA 1100 w ilości ok. 4 szt., opróżnianie pojemników co najmniej 2 razy
w dniu trwania imprezy tak aby nie dochodziło do ich przepełnienia, transport
i przekazanie odpadów powstałych podczas imprez plenerowych do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie (RCO) celem ich zagospodarowania, porządkowanie terenów na których odbywały się imprezy plenerowe po zakończeniu każdego dnia imprezy, uprzątnięcie własnych pojemników/kontenera na odpady.
Po zakończeniu imprezy plenerowej Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu imprezy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i zakresu sprzątania i ilości koszy do opróżniania w zależności od potrzeb i posiadanego budżetu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz przedmiar (tj. Załączniki nr 3-7).
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości oczyszczania nawierzchni drogowych, ulic, chodników, placów, parkingów, schodów, opróżniania koszy jak również zmniejszenia lub zwiększenia zakresu oczyszczania tychże nawierzchni, ilości koszy do opróżnienia w przypadku zaistnienia takiej konieczności ze względu na zdarzenia losowe, imprezy plenerowe, zdarzenia atmosferyczne, posiadane środki finansowe lub inne okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.
3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zadania.
4. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach przez wykonawcę (wytwórcę odpadów).
Zebrane odpady należy przekazać do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów
w Krośnie (RCO) lub podmiotowi świadczącemu usługi w zakresie przetwarzania odpadów.
Koszty związane z wywozem, przekazaniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
W przypadku przekazania odpadów do RCO wytworzonych na terenie Gminy Miasto Krosno, cena netto za ich składowanie będzie pomniejszona i wynikać będzie z Zarządzenia Nr 112023 Dyrektora Naczelnego Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Krośnieńskiego – Holdingu Komunalnego Sp. z o.o. z dnia 19 grudnia 2023 r. w sprawie ustalenia cen za składowanie odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów (karty przekazania odpadów lub potwierdzenie wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO) potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, a w szczególności: obsługa zamiatarki w zakresie mechanicznego oczyszczania nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów oraz wykonywanie prac fizycznych w zakresie sprzątania ręcznego nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, kładek, placów, parkingów, opróżnianiem koszy ulicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431657,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437206,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431657,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „Stan-Bruk” s.c. Jacek Such
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Stan-Bruk” s.c. Dariusz Stypuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841063427
7.3.3) Ulica: ul. Pużaka 5
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431657,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.