Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099813/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00210620/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00223960/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00239662/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Ursynoteki po filii Przedszkola nr 201 przy ul. Polnej Róży 1 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Ursynoteki po filii Przedszkola nr 201 przy ul. Polnej Róży 1 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e9cb09d-c71e-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Ursynoteki, ul. Polnej Róży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Ursynoteki po filii Przedszkola nr 201 przy ul. Polnej Róży 1 w Warszawie.
1) Informacje ogólne
Budynek, w którym znajduje się lokal usługowy mieści się przy ul. Polnej Róży 1 w Warszawie. Obiekt jest budynkiem mieszkalnym. Pomieszczenia znajdują się na parterze i są częścią bryły 5 kondygnacyjnego budynku mieszkalnego. Pod lokalem znajduje się poziom garaży. Nad jedną z sal w południowej części lokalu znajduje się odkryty taras. Od strony południowej do lokalu przylega ogrodzony ogródek. Do zewnętrznej krawędzi ogródka przylegają drzewa.
2) Opis stanu istniejącego
1) Budowa budynku została zakończona w 1997 r. W 1998 r. lokal został przekazany ówczesnej Gminie Warszawa-Ursynów na cele kulturalno-oświatowe.
2) Do sierpnia 2022 r. pomieszczenia w lokalu i przylegający ogródek były wykorzystywane jako filia Przedszkola nr 201. We wnętrzu znajdują się sale dla dzieci, pomieszczenia administracyjno-gospodarcze oraz kuchnia. Na zewnątrz od ulicy Polnej Róży do części budynku przylega przeszklona dobudówka z profili aluminiowych z dodatkowymi 2 wejściami do lokalu. Teren ogródka jest wygrodzony niskim metalowym ogrodzeniem w formie pionowych słupków. Część terenu ogródka, sąsiadującego z ulicą Polnej Róży, jest utwardzona z ułożoną kostką. W pozostałej części ogródka jest grunt. Wokół ogródka znajduje się kilka drzew. Dostęp do pomieszczeń oraz ogródka znajdują się od ulicy Polnej Róży. Na ulicy znajdują się zatoczki z miejscami parkingowymi dla pojazdów osobowych.
3) Lokal przyłączony jest do istniejących, miejskich instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, opadowej, ciepłowniczej, gazowej oraz sieci energetycznej w ul. Polnej Róży. Lokal posiada własną instalację wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacyjną w części pomieszczeń.
3) Charakterystyczne parametry lokalu
1) Powierzchnia całkowita 249,99 m2.
2) Powierzchnia użytkowa 219,56 m2 (bez wewnętrznych ścian działowych).
3) Wysokość lokalu: 2,90 m; 3,15 m; 3,60 m.
4) Kubatura netto 672 m3.
5) Liczba kondygnacji – 1, parter budynku.
6) Powierzchnia ogródka 107,89 m2 (cała ogrodzona powierzchnia).
4) Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Ursynoteki po filii Przedszkola nr 201 przy ul. Polnej Róży 1 w Warszawie wraz z modernizacją terenu ogródka oraz wymianą nawierzchni na chodniku przed wejściem do lokalu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna „Projekt adaptacji i aranżacji lokalu filii Przedszkola nr 201 przy ul. Polnej Różny 1 w Warszawie na Bibliotekę Publiczną im. J. U. Niemcewicza «Ursynoteka»”: Tom I – Architektura, Tom II – Instalacje wraz z załącznikami.
5) Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i porządkowych, robót rozbiórkowych, robót wykończeniowych, robót w zakresie stolarki i ślusarki budowlanej, robót elektrycznych i sanitarnych.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Projekt techniczny stanowiący załącznik nr 5a do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5b do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
4) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5d do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 5e do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2971884,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łunibud Sp. j. Łuniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130948198
7.3.3) Ulica: Orla 11 lok. 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-143
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUNIBUD SPÓŁKA JAWNA ŁUNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ŁUNIBUD SPÓŁKA JAWNA ŁUNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.