Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252765/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną - ETAP V - zmniejszony zakres robót
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292375274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Sichów Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158647422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatsichow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsckrsichow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/transakcja/7773961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną - ETAP V - zmniejszony zakres robót2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac84fad-0503-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111689/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną - ETAP V
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-221/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną – ETAP V – zmieniony zakres robót”.
2. Zakres prac obejmuje roboty budowlane wraz z dostawą, wykonaniem, montażem i uruchomieniem wszystkich elementów wyposażenia i sprzętu w auli wraz z niezbędnymi pracami adaptacyjnymi, przeprowadzenie instruktażu dla pracowników w zakresie przedstawionym w umowie i SOPZ wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych i serwisowych, na warunkach i w zakresie opisanych
w dokumentach postępowania.
3. Wykonawca w ramach wykonania umowy, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, biorąc pod uwagę wymogi dla przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do kompleksowego wyposażenia w szczególności:
a) System audio wizualny z dostawą, montażem i uruchomieniem.
i) System projekcji obrazu,
ii) System centralnego sterowania,
iii) System wideokonferencyjny,
iv) System nagłośnienia
b) System klimatyzacji z dostawą, montażem i uruchomieniem.
c) System rolet zaciemniających z dostawą, montażem i uruchomieniem.
d) Krzesła audytoryjne z dostawą i montażem.
e) Wykładzina z dostawą i ułożeniem.
f) Winda dla niepełnosprawnych z dostawa, montażem i uruchomieniem oraz badaniem rejestracyjnym przez Urząd Dozoru Technicznego.
g) Dodatkowe niezbędne wyposażenie, tj. urządzenia peryferyjne, wyposażenie rozdzielni elektrycznej, stół prezydialny, mównica
h) Wykonanie instalacji i okablowania elektrycznego, sygnałowego i sieciowego wszystkich systemów.
i) Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczo – budowlanych, po montażowych.
j) Wykonanie pełnej dokumentacji niezbędnej do odbioru budynku do użytkowania przez instytucje wymagane przez prawo budowlane.
k) Przeprowadzenie szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń.
l) Wszelki instalacje, systemy należy wykonać zgodnie z przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz najnowszymi standardami technicznymi.
4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
a) Załączniku nr 2 do SWZ –SOPZ,
b) Załączniku nr 12 Projekt budowlany
c) Załączniku nr 13 Przedmiar robót
d) Załączniku nr 14 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót.
6. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie robót budowlanych w ofercie powinien opierać się na zakresie wskazanym
w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości
w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów
i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
8. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac
z dokumentacją projektową.
10. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1649999,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DTKS Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661739120
7.3.3) Ulica: Drogowców 2
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.