Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pyrzycki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 918811300
1.5.8.) Numer faksu: 915065500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14757a62-eaa9-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14757a62-eaa9-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016098/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.5.2024.EC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu czystości i zimowym utrzymaniu ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 1 kwietnia 2024 r. z zastrzeżeniem, że jeśli umowa zostanie zawarta później, to zamówienie będzie realizowane nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy do 31 marca 2025 r. na terenie miasta Pyrzyce obejmująca następujące zadania:
1) Utrzymanie czystości ulic miasta Pyrzyce – łączna powierzchnia 30 380,16 m2:
a) oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic na szerokości 1,0 m od krawędzi jezdni po obu stronach ulicy i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko,
b) usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko,
c) w okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas, gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic.
2) Utrzymanie czystości nawierzchni chodników – łączna powierzchnia 19 732,11 m2:
a) oczyszczenie nawierzchni chodników na całej szerokości i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko,
b) usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni oraz przy krawężnikach i obrzeżach z wywozem zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko.
c) w okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas, gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania chodników.
3) Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych – 39 szt.:
a) opróżnianie koszy ulicznych i wywóz śmieci na zorganizowane wysypisko,
b) utrzymanie w należytym stanie czystości, a także utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych.
4) Utrzymanie czystości - porządkowanie terenów zieleni w pasie drogowym ulic – trawniki - 8 568,80 m2 żywopłoty - 302,50 m2:
a) zbieranie wszelkich zanieczyszczeń (papiery, puszki, butelki, liście, gałęzie itp.) z terenów zielonych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko,
b) koszenie zieleni niskiej- trawniki,
c) cięcia pielęgnacyjne żywopłotów.
5) Zimowe utrzymanie ulic (obowiązuje od dnia 15 listopada 2024 do 31 marca 2025) – łączna długość ulic 17,546 km wraz z usuwaniem śliskości na chodnikach o łącznej powierzchni - 19 732,11 m2:
a) zimowe utrzymanie jezdni, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni jezdni i parkingów, a także w przypadku obfitych opadów śniegu wywóz zgromadzonego na jezdni śniegu,
b) zimowe utrzymanie chodników, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni chodników, a także usunięcie i wywóz zgromadzonego na chodnikach śniegu i lodu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowania, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty zostały odrzucone.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557469,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778178,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA POTRZEBY PYRZYCKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie do wymogów przeciwpożarowych - część I
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie nawierzchni pasa drogowego po południowej stronie Al. Kombatantów w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa chodników w ulicy Kwiatowej wraz z budową wyniesionego przejścia dla pieszych
- Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- "Utrzymanie roślinności niskiej - koszenie i grabienie"
- "Obsługa w zakresie prac budowlanych, prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary"
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.