eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiecznicaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KROSNO Z SIEDZIBĄ W OSIECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krośnieńska 42

1.5.2.) Miejscowość: Osiecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 383 50 87

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 383 50 87, fax wew. 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krosno.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-322c07cd-ba23-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062325/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189367/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.270.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257358,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych oraz inżynieryjnej drogowej w ramach zadania pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą", a także prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi. Charakterystyka obiektów, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski: Obiekty zaprojektowane są na działce nr 974/2, położonej w Osiecznicy, 66-600 Krosno Odrzańskie. Teren nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. Dla inwestycji wydana została decyzja o warunkach zabudowy. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku biurowego: - powierzchnia zabudowy budynku 1014,60 m2, - kubatura 2780 m3, - powierzchnia użytkowa: 894m2, - liczba kondygnacji: 1, - geometria dachu dach dwuspadowy. Zestawienie głównych parametrów technicznych budynku gospodarczo - garażowego: - powierzchnia zabudowy budynku 442,30 m2, - kubatura 990 m3, - powierzchnia użytkowa: 282 m2,
- liczba kondygnacji: 1, - geometria dachu: dach dwuspadowy, Zagospodarowanie terenu obejmuje m.in.: Dla obsługi komunikacyjnej budynku, zaprojektowano drogi dojazdowe i miejsca postojowe. Zaprojektowano 6 miejsc usytuowanych przy wjeździe na terenie inwestycji. Na przedłużeniu drogi, przed planowanym budynkiem gospodarczo-garażowym zaprojektowano utwardzony plac oraz na terenie posesji zaprojektowano 44 miejsca postojowe. Miejsca postojowe o wymiarach 2,5 x 5,0 m zaprojektowano z przeznaczeniem dla samochodów osobowych. Zaprojektowano 1 wyznaczone miejsca dla osoby niepełnosprawnej. Projektowane nawierzchnie utwardzone posiadać będą odwodnienie. Całość uzupełniają ciągi piesze wokoło budynku zapewniające dostęp do miejsc postojowych. Roboty budowlane, dla których będzie świadczona usługa nadzoru inwestorskiego, będą realizowane przez Wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w przypadku nie zawarcia przez Zamawiającego umowy na „Budowę siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą” lub w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego lub rozwiązania przez niego umowy na „Budowę siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą” i Strony zgodnie przyjmują, że w takich okolicznościach Wykonawcy nie przysługuje żadne wynagrodzenia poza rozliczeniem czynności faktycznie wykonanych w ramach Umowy.
Jeżeli w trakcie wykonywania umowy dojdzie do wykonania utworu materialnego lub intelektualnego to na wykonany przedmiot wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres tożsamy z udzieloną gwarancją przez wykonawcę robót budowlanych zrealizowanych w ramach zadania pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą". Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót i wynosić będzie maksymalnie 7 lat. Okres ten jest uzależniony od okresu gwarancji i rękojmi udzielonego przez wykonawcę robót budowlanych i ocenianego w ramach kryterium w postępowaniu dot. zadania inwestycyjnego pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi: Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1do SWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ). Jednocześnie na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl dostępna jest dokumentacja dotycząca zadania pn. „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą" dla którego ogłoszono przedmiotowe postępowanie tj. Dokumentacja Projektowa (załącznik nr 1.1. do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 1.2. do SWZ) oraz Przedmiar Robót (załącznik nr 1.3. do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196431 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196431 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiertconsulting Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831610377

7.3.3) Ulica: Ul. Trzebiatowska 29A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-432

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196431 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 108 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.