Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269029/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00287329/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Zalewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897588377
1.5.8.) Numer faksu: 897588272
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zalewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zalewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zalewo.logintrade.net/zapytania_email,131684,317bf726f02c4f45780e934f714a9c08.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd1dc94-0b45-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032897/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w Zalewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.1.6.2023.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w miejscowości Zalewo.
Zamierzenie obejmuje swoim zakresem:
a) Budowę fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną,
b) Budowę ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie.
a) Budowa fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) kładki pieszo-rowerowej stanowiącej kontynuację projektowanych ciągów komunikacyjnych przez rzekę Trumpinę. Kładka o długości 10,5m, szerokości 4m. Przyczółki żelbetowe o gr. ścian czołowych i bocznych 25cm. Ściany boczne o dług. 100cm poza lico ściany czołowej. Belka podłożyskowa o wymiarach 120x90cm. Posadowienie przyczółków za pomocą rur Ø508/12,5mm i dług. L=7,35m. Pale wypełnione betonem 2m od góry, wraz ze zbrojeniem pala. Pozostała część jako korek gruntowy i zasyp piaskiem z cementem 1:4 (w przypadku braku wypełnienia gruntem do rzędnych wykonania korka betonowego. Przyjęto po 3 pale / 1 przyczółek. Konstrukcja nośna kładki w postaci nośnych profili głównych jako belki stalowe HEB500 i poprzecznic z ceowników C200. Do dolnych półek dźwigarów przyspawać od spodu płyty górne łożysk stalowych. Na profilach nośnych zaprojektowano poprzeczne bale drewniane 20x30cm w rozstawie osiowym co ok. 0,5m. Na nich należy wykonać dylinę dolną w postaci pełnego pokładu podłużnego z krawędziaków 20x10cm (z zachowaniem szczeliny miedzy krawędziakami o szer. 1cm), mocowanych do bali poprzecznych. Na krawędziakach należy wykonać styczną dylinę górną w postaci pokładu z desek o gr. 5cm. Balustrady obustronne wysokości 1,1m. Drewno na elementy kładki – dębina klasy D24. Teren przed przyczółkami od strony wody należy umocnić w postaci okładziny z płyt Meba o gr. 10cm, wykonanych na materacu z pospółki o gr. 30cm zawiniętym w geowłókninę filtracyjną. Otwory w płytach wypełnić humusem z obsiewem trawą.
2) ciągu pieszego i ścieżki rowerowej. W I etapie zrealizowany zostanie odcinek od ist. bulwaru przy jez. Ewingi do proj. kładki z odnogami do DW nr 519 o łącznej długości 238,50 mb. Ciągi komunikacyjne zaprojektowano w formie zintegrowanych ciągów pieszo jezdnych tj. ciąg pieszy o szer. 2m z równoległą ścieżką rowerową o szer. 1,5m (całkowita szerokość ciągu chodnik i ścieżka rowerowa wynosi 3,5m). Nawierzchnia wydzielona opornikami betonowymi, z zachowaniem spadków nawierzchni. Ciąg z lokalnymi zawężeniami w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym zadrzewieniem terenu (do 3,0 m wg cz. graficznej opracowania). Odprowadzenie wód opadowych grawitacyjnie do gruntu. W sąsiedztwie ciągu przewidziano montaż elementów małej architektury w postaci ławek, śmietników, stojaka na rowery oraz tablic edukacyjnych.
Szczegółowe parametry techniczne:
- długość kładki: 10,50 mb,
- szerokość kładki: 4,00 mb,
- powierzchnia kładki: 42,00 m2.
- powierzchnia ciągów pieszych (z płyt betonowych szlachetnych płukanych 60x20cm) gr. 6 i 8 cm – 572,99 m2
- powierzchnia ciągów rowerowych (o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych) – 556,00 m2
- balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym – 68,50 m2
b) Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie.
Zakres robót obejmuje: budowę ścieżki pieszo – rowerowej o długości 2 112,50 mb, budowę przepustu drogowego o śr. 400 mm i dł. 10,0 m, przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz budowę kanalizacji deszczowej w km 1+520 do 1+611. Nawierzchnia ciągu pieszo ‐ rowerowego wykonana będzie z mieszanki mineralno ‐ asfaltowej AC8S (50/70) grubości 3 cm ułożonej na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC11W (35/50) gr. 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na podbudowie zasadniczej z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm ułożonej na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. W zależności od usytuowania w stosunku do krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej ciąg pieszo‐rowerowy będzie ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym 8x30 cm, a w przypadku usytuowania przy krawędzi jezdni zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym drogowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Ścieżka za obrzeżami będzie ograniczona trawnikiem. Obrzeża i krawężniki betonowe będą ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Połączenie krawężnika i nawierzchni jezdni należy zabezpieczyć bitumiczną masą zlewową. Istniejące zjazdy do posesji zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na zjazdach ustawione na wysokość +3 cm od istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zmianę wysokości krawężnika na zjazdach wykonać krawężnikiem skośnym 30/22x15 cm. Zjazdy zaprojektowano z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC8S gr. 3 cm. W związku z projektowaną ścieżką pieszo – rowerową istniejący przepust w km 13+432,6 zostanie przedłużony rurociągiem z rur z tworzywa o średnicy 400 mm i sztywności obwodowej SN8. Długość przepustu 10,0 m. Przepust zostanie ułożony w istniejącym rowie drogowym z niewielką korektą w zakresie dostosowania wysokościowego po usunięciu warstwy humusu i wykonaniu podsypki z piasku o grubości 20 cm.
Szczegółowe parametry techniczne:
- długość: 2112,50 m
- szerokość: 3,00–3,50 m
- powierzchnia: 7 312,50 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 3) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 4.263.000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5290373,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6677405,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.