Og³oszenie z dnia 2022-08-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00388434/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy ¦winna: Etap I "Budowa sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami w rejonie ul. Cisowej i ¯ywieckiej w Pewli Ma³ej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8638 023
1.5.8.) Numer faksu: 33 8638 532
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy ¦winna: Etap I "Budowa sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami w rejonie ul. Cisowej i ¯ywieckiej w Pewli Ma³ej"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-31a1748f-1931-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00301940
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035849/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy ¦winna
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.swinna.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: /UGSW/skrytkaESP oraz poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystêpuj±c do postêpowania przetargowego, Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z instrukcj± u¿ytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.
3.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB, a plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 30 MB.
4.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5.We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania tj.GK.2711.4.2022
6.Zamawiaj±cy wyznacza osobê do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Dorota Zaj±c tel. 33 8638 023 dorota@swinna.pl w godzinach pracy Urzêdu Gminy – w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia.
Pani Kinga Sa³amun tel: 33 8638 023 zamowienia@swinna.pl w godzinach pracy Urzêdu Gminy – w sprawach proceduralnych.
7.Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
8.Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w¶ród dopuszczalnych i ogólnodostêpnych formatów danych wymaganych do sporz±dzenia i przekazywania dokumentów i informacji w postêpowaniu znajduj± siê w szczególno¶ci: .doc, .docx, .pdf, .xls, .xlsx., xml.
9.Ofertê wraz z za³±cznikami sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej , tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y w rozdziale XXV pkt 12 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y w rozdziale XXV pkt 12 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Gminy ¦winna:
Etap I „Budowa sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami w rejonie ul. Cisowej i ¯ywieckiej w Pewli Ma³ej”.
2. Zakres wykonywanych robót:
a) Usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej
b) Rozbiórka nawierzchni drogowych i ogrodzeñ
c) Roboty ziemne
d) Roboty monta¿owe
e) Skrzy¿owania z istniej±cym uzbrojeniem terenu
f) Przej¶cie pod drogami
g) Odtworzenie nawierzchni drogowych i ogrodzeñ
Sieæ wodoci±gow± projektuje siê z rur PE 100 SDR11 o ¶rednicy Dz110-50mm
Sieæ wodoci±gowa Dz 110-1174m
Sieæ wodoci±gowa Dz 50mm – 28m, Przy³±cza Dz40mm – 496m
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lono w:
a) Przedmiarze robót – Za³±cznik nr 9 SWZ,
b) Dokumentacji technicznej – Za³±cznik nr 10 SWZ
c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Za³±czniki nr 11 SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = C+ G
C – ilo¶æ punktów w kryterium cena;
G - ilo¶æ punktów w kryterium gwarancja i rêkojmia;
P - ³±czna ilo¶æ punktów w kryterium cena oraz gwarancja i rêkojmi.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie szczegó³owych warunków.
1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie szczegó³owych warunków.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie szczegó³owych warunków.
1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1.2.4.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na: budowie, przebudowie, rozbudowie sieci wodoci±gowej o warto¶ci co najmniej 300 000,00 z³otych brutto.
1.2.4.2. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który posiada nastêpuj±ce uprawnienia: budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 Ustawy Pzp Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1.Wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane (ppkt. 1.2.4 ).
2.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym Za³±cznik nr 1 SWZ zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych to jest zobowi±zany przedstawiæ wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe w szczególno¶ci dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa, certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach.2. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 SWZ zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych lub/oraz rozwi±zañ równowa¿yæ, a nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym Za³±cznik nr 1 SWZ zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych to jest zobowi±zany przedstawiæ wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe w szczególno¶ci dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa, certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach.2. Je¿eli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 SWZ zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych lub/oraz rozwi±zañ równowa¿yæ, a nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1 lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Pozosta³e dokumenty sk³adane przez Wykonawcê wraz z ofert±:1) wype³niony Formularz ofertowy wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 SWZ podpisanego przez osoby umocowane nale¿ycie do reprezentowania Wykonawcy;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 i 3 SWZ;
3) przedmiotowe ¶rodki dowodowe (pkt IX ust. 1 SWZ - je¶li dotyczy);
4) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, tj: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e w Formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
5) Upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z w/w dokumentów rejestrowych,
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie.
7) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów ( pkt VII ust. 7 i 8 SWZ - je¿eli dotyczy);
8) O¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 7 SWZ (pkt VII ust.2 SWZ – je¶li dotyczy).
9) Dowód wniesienia wadium:
10.1 W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, do oferty nale¿y do³±czyæ (w wyodrêbnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
10.2 W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert± potwierdzenie nadania przelewu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania z ofert±, o którym mowa w Rozdziale XVII.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony przez Bank Spó³dzielczy Ziem Górskich KARPATIA, nr rachunku: 12 81400009 0000 1124 2000 0060 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postêpowania. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub porêczeniach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie okre¶lonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego) gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ gmina ¦winna.
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
3) kwota gwarancji/porêczenia;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
5) zobowi±zania gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma³ wadium nieprzerwalnie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, który zosta³ upowa¿niony do wykonania tej czynno¶ci.
3.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy zosta³ okreslony w za³±czniku nr 4 do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ u¿ywaj±c w tym celu Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostêpnionego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu skrytka ePUAP:/UGSW/skrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-24
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.