eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UłężOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ułęż

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Ułęż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułęż 168

1.5.2.) Miejscowość: Ułęż

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-504

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818667028

1.5.8.) Numer faksu: 818667028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaulez.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaulez.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugulez.bip-e.pl/gu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fcc723a-2a84-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ułęż w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227992/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 509259 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ułęż oraz od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Ułęż, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, a także odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę, zwanego dalej PSZOK.
Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na:
a. Selektywnie zebrane odpady komunalne , w tym:
a.1 Papier, tektura(makulatura), w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury – zbierane do worka koloru niebieskiego; wg. harmonogramu.
a.2 Metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali i tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe zbierane do worka koloru żółtego; odbierane wg. harmonogramu.
a.3 Szkło, zbierane do worka koloru zielonego; odbierane wg. harmonogramu.
a.4 Odpady ulegające biodegradacji, zbierane do worka koloru brązowego, odbierane wg. harmonogramu.
a.5 Popiół z palenisk domowych, zbierane do worka koloru czarnego, odbierane wg. harmonogramu.
Wykonawca zapewni mieszkańcom nieodpłatnie w czasie trwania umowy w worki do selektywnie zbieranych odpadów w wymienionych kolorach w odpowiedniej ilości.
b. Odpady komunalne pozostałe po segregacji, zbierane do pojemników, odbiór zgodnie z harmonogramem.
c. Odbiór odpadów będzie realizowany na następujących zasadach.
Z nieruchomości zamieszkałych.
1. Metale i tworzywa sztuczne – raz w miesiącu,
2. Szkło – raz na trzy miesiące
3. Bioodpady – raz na miesiąc
4. Odpady komunalne pozostałe po segregacji zgromadzone w zbiorczym punkcie gromadzenia odpadów – raz na miesiąc
5. Papier i makulatura - raz na trzy miesiące.
Z nieruchomości niezamieszkałych – zgodnie z wykazem.
1. Metale i tworzywa sztuczne – raz w miesiącu,
2. Szkło – raz na trzy miesiące
3. Bioodpady - raz na miesiąc
4. Odpady komunalne pozostałe po segregacji – raz na miesiąc
5. Papier i makulatura - raz na trzy miesiące.
Zamawiający wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwił wyposażenie posiadaczy nieruchomości w worki na odpady komunalne o pojemnościach i właściwościach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ułęż.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496260 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. EKO-TRANS Cezary Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141228192

7.3.4) Miejscowość: Wielkie 90

7.3.5) Kod pocztowy: 21-143

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.