Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225179/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00314963/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Iwkowa
w sezonie zimowym 2021/2022 i 2022/2023– REJON NR II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 468
1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146844010,146844020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.iwkowa.pl/przetargi/v3/index.php?rok=2021&plik=202110_rejon21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Iwkowaw sezonie zimowym 2021/2022 i 2022/2023– REJON NR II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbb7d5ff-2675-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003394/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iwkowa w sezonie zimowym 2021/2022 i 2022/2023 - REJON NR II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225179/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 609756,09 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w terenie górzystym, sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy. Zimowe utrzymanie dróg dotyczy sezonu zimowego 2021/2022 i 2022/2023 w Rejonie Nr II (Części 2), w miejscowościach Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty i Porąbka Iwkowska.
2) Zakres zamówienia obejmuje odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-8, w drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 9-19 oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne.
Lp. Nazwa drogi
1 Drużków Pusty – Porąbka Iwkowska cała droga
2 Kąty-Góry-Sechna-Dobrociesz cała długość, do granicy gminy, do P. Zelka
3 Kąty – Grabie od krzyżówki z drogą gminną do posesji
P. Gwiżdżów
4 Kąty-Grabie-Michalczowa cała długość
5 Kąty – Pasterniki – Dobrociesz od krzyżówki z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą powiatową w Dobrocieszu
6 Kąty-Parkingi centrum
7 Kąty – Sławikówka cała długość
8 Drużków Pusty – Połom Mały - Kąty Zatoki cała długość+boczne
9 Dobrociesz – Bieleckówka od krzyżówki z drogą gminną do posesji
do P.Krzyżaków
10 Dobrociesz – Kmieciówka od drogi powiatowej do linii zabudowań
11 Kąty – Pasterniki od drogi powiatowej
do posesji P.Midów i do P. Staszak
12 Dobrociesz – Padoły do P. Bodek
13 Kąty-Góry-Pasterniki do P. Andrzeja Szewczyka
14 Drużków Pusty Kamieniec od drogi powiatowej do P. Zyznawskiego
15 Drużków Pusty – Rędziny 200m
16 Kąty-Drużkó w Pusty od drogi gminnej na całej długości
17 Drużków Pusty – Poczekaj do P. Jarzmika
18 Porąbka Iwkowska-Zarzecze cała długość
19 Drużków Pusty-Burdok cała długość
Odśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić:
- na polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika UG (dotyczy
odśnieżania i likwidacji gołoledzi).
- bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania),
- bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg.
- użycie pługa wirnikowego do ośnieżania tylko na bezpośrednie (lub telefoniczne) polecenie
Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika UG.
Sprzęt:
Wykonawca winien posiadać co najmniej:
- dwa ciągniki: moc min. 80 kM, napęd min. 4 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo,
przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,
- jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżny.
Dodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy przygotowany do posypki. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych.
Posypka:
Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie.
Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy.
Sposób potwierdzania wykonanych usług:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń monitorujących czas pracy sprzętu, które będą potwierdzać ilość przepracowanych godzin. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie zestawienie ilości godzin z urządzenia monitorującego. W przypadku awarii urządzenia monitorującego pracę sprzętu do rozliczenia należy przyjąć średnią ilość przepracowanych godzin z ostatnich trzech dni, w których wykonywana była praca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Czyżycki Usługi Sprzętem Budowlanym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122441570
7.3.4) Miejscowość: Drużków Pusty 83
7.3.5) Kod pocztowy: 32-862
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Czyżycki USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Czyżycki USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) co najmniej jednej osoby do wykonywania prac w zakresie obsługi sprzętu (np. kierowca ciągnika).
2) Szczegółowy zakres dotyczący obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności kwestii dotyczących sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określony został w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
4) Powyższy zapis nie dotyczy osób prowadzących samodzielnie działalność jednoosobową, którzy sami będą realizować przedmiot zamówienia.
II. Cena zawarta w ofercie:
1) Cena za 1 godzinę odśnieżania (praca ciągnikiem wraz z pługiem z lemieszem):
216,00 zł. (BRUTTO),
2). Cena za 1 km posypki (praca ciągnikiem wraz z piaskarką i materiałem):
248,40 zł. (BRUTTO),
3). Cena za 1 godzinę odśnieżania (praca ciągnikiem wraz z pługiem wirnikowym
oraz ewentualnym wywozem śniegu):
378,00 zł. (BRUTTO),
4). Cena za 1 dzień (dobę) gotowości,
w przypadku gdy nie występują
zjawiska wymagające pracy sprzętów
przy zimowym utrzymaniu dróg
objętych umową:
226,80 zł. (BRUTTO),
INNE PRZETARGI IWKOWA
więcej: przetargi IWKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie zimowym 2024/2025 w podziale na 2 części
- Kompleksowe świadczenie usług zimowego oczyszczania dróg powiatowych oraz dróg gminnych, na terenie Gminy Linia w sezonie zimowym 2024/2025, z podziałem na części
- "Zimowe utrzymanie dróg"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025 Obwód V Utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Roztoka Wielka, Krzyżówka, Nowa Wieś, Łosie
- "Usługi związane z zimowym utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych - w sezonie 2024/2025"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.