Og³oszenie z dnia 2024-04-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00320901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00325731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00349510/01 - Wynik z dnia 2024-06-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemys³owej w rejonie ulic Sosnowej i £ódzkiej w Skierniewicach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemys³owej w rejonie ulic Sosnowej i £ódzkiej w Skierniewicach"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-433dc1f1-024e-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00302000
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051296/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemys³owej w rejonie ulic Sosnowej i £ódzkiej w Skierniewicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platforma.logintrade.net/ pod adresem: https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê, za wyj±tkiem z³o¿enia oferty, przy u¿yciu poczty elektronicznej, pod adresem e-mail:
z.zagawa@um.skierniewice.pl
w.gessek@um.skierniewice.pl
b.wiercioch@um.skierniewice.pl
Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o¶wiadcza, ¿e akceptuje warunki korzystania z Platformy Przetargowej, okre¶lone w Regulaminie na stronie
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy Przetargowej przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
Korzystanie z Platformy Przetargowej jest bezp³atne.
Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych, niezbêdnych do prawid³owego korzystania z Platformy Przetargowej opisane s± na stronie https://skierniewice.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20210531.pdf
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomo¶æ otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po klikniêciu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.logintrade.pl w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.logintrade.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje u¿ytkowników" na stronie internetowej pod adresem: https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
W przypadku wyst±pienia ewentualnych problemów technicznych nale¿y skontaktowaæ siê z infolini± firmy Logintrade S.A., tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net (od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8-16).
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków w og³oszeniu wymagania techniczne i organizacyjne zosta³y zawarte w SWZ w Rozdziale XIII i XIV.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): II. SWZ. OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY DOTYCZ¡CY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice w Urzêdzie Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powo³anym przez Administratora: Inspektor Danych Osobowych, Urz±d Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dalej „ustawa PZP” lub „PZP”) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiada Pani/Pan:
a. prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana;
b. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c. prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych;
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest prawny obowi±zek ci±¿±cy na administratorze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemys³owej w rejonie ulic Sosnowej i £ódzkiej w Skierniewicach” realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamawiaj±cy zleca Wykonawcy realizacjê zadania polegaj±cego na:
1.1. Zaprojektowaniu i wykonaniu studni nr Ib przy ulicy Sierakowickiej (nr ewid. 249, obr. 1) wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
- Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno - U¿ytkowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 9a do SWZ,
1.2. Zaprojektowanie oraz wykonanie budowy ujêcia komunalnego poprzez budowê nowej studni ujmuj±cej wodê z oligoceñskiego (paleogeñskiego) poziomu wodono¶nego oraz stacjê uzdatniania wody przy ul. Rybickiego w Skierniewicach (nr ewid. 6/1 obr. 5) wraz z infrastruktur± do poboru, uzdatniania, dezynfekcji i t³oczenia wody do sieci wodoci±gowej,
- Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno - U¿ytkowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 9b do SWZ,
1.3. Zaprojektowanie oraz realizacja robót budowlanych w zakresie ,,Modernizacja przepompowni ¶cieków sanitarnych „Park I”, zlokalizowanej na dzia³ce o nr ewid. 41/3 obrêb 9, po³o¿onej w Parku Miejskim w Skierniewicach.
- Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno - U¿ytkowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 9c do SWZ,
1.4. Zaprojektowanie oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej t³ocznej wzd³u¿ ulicy Prymasowskiej (nr ewid. 46, 40 obr. 9 oraz nr ewid 60 obr. 10) oraz sieci wodoci±gowej DN160 mm wzd³u¿ strefy przemys³owej w nowej drodze do posesji przy ul. Sosnowej 83, 79, 39 w Skierniewicach
- Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno - U¿ytkowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 9d i 9e do SWZ.
UWAGA:
1) Wszêdzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w PFU i dokumentach Zamawiaj±cego pod warunkiem, ¿e bêd± one posiada³y, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obni¿± okre¶lonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materia³y i inne elementy równowa¿ne, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materia³ów oraz innych elementów równowa¿nych i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do materia³ów i innych elementów opisanych w PFU i dokumentach Zamawiaj±cego,
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcê równowa¿ne materia³y lub inne elementy musz±:
a) posiadaæ parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od okre¶lonych w dokumentacji,
b) posiadaæ stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych powinien byæ do³±czony do oferty i musi byæ na tyle szczegó³owy, ¿eby Zamawiaj±cy przy ocenie oferty móg³ oceniæ spe³nienie wymagañ dotycz±cych ich parametrów technicznych oraz rozstrzygn±æ, czy zaproponowane rozwi±zania s± równowa¿ne. Oznacza to, ¿e na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wskazania, ¿e zaoferowane przez niego materia³y i inne elementy s± równowa¿ne w stosunku do opisanych przez Zamawiaj±cego.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z programami funkcjonalno-u¿ytkowymi Za³±czniki nr: 9a, 9b, 9c, 9d, 9e do SWZ i szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 10 SWZ.
Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) obejmuj± nastêpuj±ce rodzaje czynno¶ci zwi±zane z:
- roboty ziemne,
- roboty monta¿owe,
- roboty instalacyjne,
- roboty drogowe.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
71351910-5 - Us³ugi geologiczne
71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Je¿eli w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zajdzie konieczno¶æ wykonania zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy w oparciu o przepisy art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, powierzy ich wykonanie dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej rêki. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba ich wykonania i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Zakres ww. robót polegaæ bêdzie na zwielokrotnieniu prac bêd±cych przedmiotem zamówienia. Dok³adny zakres i warunki zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót oraz zwi±zane z tym terminy i wynagrodzenia zostan± okre¶lone odrêbn± umow±, a decyzja o jego udzieleniu zale¿na bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego oraz posiadania przez niego ¶rodków finansowych na realizacjê zadania. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej rêki po wcze¶niejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawc± robót budowlanych, w szczególno¶ci w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a. Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
gdzie :
C - punkty badanej oferty
Cn - cena najni¿sza brutto
Co - cena oferty ocenianej brutto
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt
2. Gwarancja – waga 40%
gwarancja badanej oferty w miesi±cach*
G = ------- -- --------------------------------------- x 100 pkt x 40%
najd³u¿sza gwarancja oferowana
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
gdzie :
G - punkty badanej oferty
Gb - gwarancja badanej oferty
Gn - najd³u¿sza gwarancja oferowana
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt
UWAGA - Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy. Przy okresie gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy, dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjêta warto¶æ 60 miesiêcy.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów obliczona wg wzoru: P = C+G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C– liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G– liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e co najmniej:
4.1. dwie roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, o ³±cznej warto¶ci minimum: 10 000 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ milionów z³otych) brutto, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia.
Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje siê wykonanie:
- jednej roboty budowlanej (w tym geologicznej) polegaj±cej na wykonaniu nale¿ycie budowy studni g³êbinowej o g³êboko¶ci minimum 300 metrów,
oraz
- jednej roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu nale¿ycie budowy stacji uzdatniania wody o wydajno¶ci co najmniej Qhmax = min. 50 m3/h.
4.2. Zamawiaj±cy uzna warunek, dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej za spe³niony, je¿eli wykonawca bêdzie dysponowa³a co najmniej:
4.2.1. Kierownik budowy:
wymagana liczba osób: 1
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• pe³ni³ funkcjê kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego zadania dotycz±cego budowy/rozbudowy/przebudowy stacji uzdatniania wody o przepustowo¶ci minimum Qhmax = min. 50 m3/h.
• posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy,
• posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
4.2.2. Kierownik robót elektrycznych
wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
- posiada co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót bran¿y elektrycznej,
- posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
4.2.3. Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• pe³ni³ funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót przy kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi na co najmniej jednej robocie budowalnej polegaj±cej na budowie, rozbudowie przebudowie stacji uzdatniania wody,
• posiada co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót bran¿y konstrukcyjno-budowlanej,
• posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
4.2.4. Kierownik robót drogowych
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• posiada co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót bran¿y drogowej,
• posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, wydane zgodnie z obwi±zuj±cymi przepisami lub równowa¿ne im uprawnienia budowlane wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów w specjalno¶ci wymaganej dla prowadzonych robót,
4.2.5. Kierownik wiertni
wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
- posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania czynno¶ci kierownika ruchu zak³adu wykonuj±cego roboty geologiczne zgodnie z ustaw± Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2023 r. poz. 633 z pó¼n. zm.) lub wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego jako osoba prowadz±ca nadzór nad realizacj± lub kierowa³a realizacj± co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu odwiertu studni g³êbinowej,
4.2.6. Geolog
wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
- posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe do czynno¶ci polegaj±cych na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznymi kategorii IV lub V, zgodnie z ustaw± Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2023 r. poz. 633 z pó¼n. zm.)
- posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego jako osoba prowadz±ca nadzór nad realizacj± lub kierowa³a realizacj± co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu otworu hydrogeologicznego dla potrzeb wykonania studni g³êbinowej do poboru wód podziemnych,
4.2.7. Projektant robót konstrukcyjno-budowalnych
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku projektanta bran¿y konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej jednego projektu technicznego,
• posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w pe³nieniu funkcji projektanta bran¿y konstrukcyjno – budowlanej,
• posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
4.2.8. Projektant robót elektrycznych
wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
- posiada co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego w pe³nieniu funkcji projektanta bran¿y elektrycznej,
– posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
4.2.9. Projektant robót sanitarnych
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• posiada do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku projektanta bran¿y sanitarnej przy realizacji co najmniej jednego projektu technicznego dotycz±cego stacji uzdatniania wody o przepustowo¶ci minimum Qhmax = min. 50 m3/h.
• posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w pe³nieniu funkcji projektanta bran¿y sanitarnej,
• posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
4.2.10. Projektant robót drogowych
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• posiada co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku projektanta robót bran¿y drogowej,
• posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, wydane zgodnie z obwi±zuj±cymi przepisami lub równowa¿ne im uprawnienia budowlane wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów w specjalno¶ci wymaganej dla prowadzonych robót.
4.2.11. Specjalista ds. aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) –
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji, w tym na co najmniej jednym zakoñczonym zadaniu/robocie budowlanej polegaj±cym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody
4.2.12. Programista PLC i SCADA
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w realizacji robót z zakresu programowania systemów sterowania PLC i we wdra¿aniu systemów SCADA w tym na co najmniej jednym zakoñczonym zadaniu/robocie budowlanej polegaj±cym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody
4.2.13. Technolog SUW
Wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• posiada do¶wiadczenie w doradztwie technologicznym w zakresie technologii SUW, w tym bra³ udzia³ w co najmniej 1 zadaniu/kontrakcie polegaj±cym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajno¶ci Qhmax = min. 50 m3/h,
UWAGI:
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych aktów prawnych.
Zamawiaj±cy dopuszcza równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2023, r. poz. 551).
W zakresie potencja³u osobowego – osoby proponowane na poszczególne stanowiska powinny biegle w³adaæ jêzykiem polskim lub dysponowaæ kompetentnym t³umaczem we wszystkich godzinach pracy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wykaz robót nale¿y sporz±dziæ wg Za³±cznika nr 5 do SWZ.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi± Za³±cznik nr 8 do SWZ.
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, w przypadku gdy jest to wymagane s± cz³onkami w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody, do których mo¿e doj¶æ w zwi±zku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – wg Za³±cznika nr 8a do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia wymogu z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:a) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale IX pkt 1 SWZ oraz w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale IX pkt 3 SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego ¶rodki dowodowe o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII.2 pkt 4 SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego ¶rodki dowodowe, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ,
c) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, poza dokumentem wskazanym powy¿ej, zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
- o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o tre¶ci zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ,
- dokumenty wskazane w Rozdziale X pkt 1 c niniejszej czê¶ci SWZ lub pe³nomocnictwo, w zakresie potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania,
e) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. X.1c), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e Zamawiaj±cemu, wraz ze sk³adan± ofert±, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1a. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy):
- Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
- W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
- Do³±czone do oferty pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
• Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
• Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100)2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1. pieni±dzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462, 1672).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Powszechna Kasa Oszczêdno¶ci Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania RZP.271.15.2024”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1. musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2. z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3. powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4. termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5. w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6. beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice;
7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-15 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
V. SWZ. Wizja lokalna.Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcy dokonanie na w³asny koszt wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, w dni pracy w godzinach 09:00-14:00 po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu z:
Artur Domasat, adres email: a.domasat@wodkan-skierniewice.com.pl wraz z podaniem nastêpuj±cych danych:
1. imienia i nazwiska osoby dokonuj±cej oglêdzin (maksymalnie 2 osoby);
2. nazwy Wykonawcy (imiê i nazwisko, firma);
3. dane kontaktowe, w tym adres email oraz numer telefonu"
VII. SWZ. Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia wynosi dla ca³o¶ci zamówienia: 24 miesi±ce od daty zawarcia umowy, przy zachowaniu po¶rednich terminów realizacji zamówienia zgodnie z poni¿szymi zapisami:
a) wykonanie koncepcji projektowej – do 2 miesiêcy od daty zawarcia Umowy;
b) sporz±dzenie dokumentacji projektowej dla potrzeb wykonania robót geologicznych, wykonanie odwiertu studni Ib, 3A uzyskanie prawomocnej decyzji zatwierdzaj±cej dokumentacjê hydrogeologiczn±, wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej obudowy studni Ib, 3A i infrastruktury towarzysz±cej oraz infrastruktur± do poboru, uzdatniania, dezynfekcji i t³oczenia wody do sieci wodoci±gowej tj. dokumentacja projektowa Stacji Uzdatniania Wody dla potrzeb wykonania robót budowlanych ³±cznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowê lub dokona zg³oszenia budowy w terminie 15 miesiêcy od dnia podpisania Umowy. Zamawiaj±cy w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza uzyskanie jednej lub kilku decyzji pozwolenia na budowê lub dokonania jednego kilku zg³oszeñ budowy.
c) roboty budowlano-instalacyjne wraz uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie / brak wniesienia sprzeciwu przez organ do ca³ego zakresu Przedmiotu Umowy – 24 miesi±ce od daty zawarcia Umowy.
d) Przekazanie ca³ego Zadania do eksploatacji – 24 miesi±ce od daty zawarcia Umowy.
X.5.SWZ.Informacje dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa
1) w Rozdziale X ust. 1c) SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.1. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 5 niniejszego Rozdzia³u SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Wymagania dotycz±ce terminu wystawienia dokumentów lub o¶wiadczeñ s± analogiczne jak w pkt 5.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "¦wiadczenie na rzecz Urzêdu Miasta Skierniewice us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- ¦wiadczenie us³ug zapewniaj±cych tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Miasta Skierniewice w 2025 roku
- Dostawa z monta¿em wyposa¿enia studia nagrañ, 51/ZP/2024
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania IV
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d" - etap I
- Konserwacja i utrzymanie w sta³ej sprawno¶ci eksploatacyjnej systemu monitoringu Miasta Skierniewice
wiêcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- "Budowa sieci ciep³owniczej ³±cz±cej kot³owniê przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kot³owni± przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.