Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536846/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe
do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. M. KONOPNICKIEJ W MIECHOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle gen. Władysława Sikorskiego 15 lokal A
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2miechow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2miechow.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-665e59ff-94cd-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowedo Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665e59ff-94cd-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00429221/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup środków żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233333,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Sukcesywna dostawa jaj Wymagania dotyczące jaj:• klasy I o normalnym kształcie, skorupka nie uszkodzona,
• komora powietrzna o wysokości nieprzekraczającej 6mm, nieruchoma,
• białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych,
• żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia, bez ciał obcych,
• tarczka zarodka niewidoczna,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu,
• rozmiar M
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki wytłoczki lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą/wytłoczką. Opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią oraz posiadające opis producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
- datę minimalnej trwałości, która nie powinna przekraczać 28 dni,
• nazwę, adres i numer zakładu pakującego jaja,
• liczbę jaj,
• klasę jakościową,
• metodę chowu kur np. jaja od kur utrzymywanych na ściółce,
• klasę wagową.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• pobite, nadtłuczone jaja,
• pojemniki wskazujące na wyciek białka/żółtka jaja,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych Wymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta. Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy żywności,
• wykazu składników,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
• ilości określonych składników,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
• specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,
• instrukcji użycia,
• danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,
• informacji na temat żywności,
• informacji o wartości odżywczej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 47040 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin Wymagania dotyczące mięsa:• powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
• czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
• barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
• konsystencja – jędrna, elastyczna;
• zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem; Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
• nazwę asortymentu,
• dane identyfikujące producenta asortymentu,
• dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
• zawartość netto asortymentu,
• data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
• warunki przechowywania,
• oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
• zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
• objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Wymagania dotyczące wędlin:
Trwałość: okres przydatności do spożycia produktu deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Opakowania:
• jednostkowe – może stanowić folia zawierająca oznaczenia wyrobów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przeznaczona do kontaktu z żywnością, pakowane w atmosferze modyfikowanej, gramatura opakowań musi mieścić się w przedziałach od 1/2 do 4 kg dla poszczególnych wyrobów;
• transportowe – zamawiane produkty dostarczane będą w pojemnikach wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych pokrywą.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
• nazwę produktu,
• skład surowcowy produktu gotowego,
• dane identyfikujące producenta produktu,
• dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
• zawartość netto produktu,
• data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
• warunki przechowywania,
• oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
• obecność bakterii salmonelli w 25 g, gronkowców chorobotwórczych w 0,1 g i z grupy coli 0,1 g, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 61000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Sukcesywna dostawa mrożonekWymagania dotyczące produktów mrożonych, owoców i warzyw:
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do-30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
• specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 12273 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich Wymagania dotyczące produktów mleczarskich:• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zjełczały, zepsuty, z pleśnią,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 17201 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Sukcesywna dostawa pieczywa Wymagania dotyczące pieczywa:• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,
• kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne smarowanie masłem, serkiem itp.,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 16306 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych Wymagania dla ryb w filetach – ryby i przetwory rybne mrożone:• filety całe, nie porwane,
• filety dające się łatwo oddzielić od siebie,
• paluszki rybne nie posklejane, dające się łatwo oddzielić od siebie,
• paluszki rybne całe, nie połamane,
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Termin przydatności: zgodnie z zaleceniami min. 75% okresu oferowanego przez producenta liczony od dnia dostarczenia do magazynu.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do -30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
• specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości, opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 14200 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw Wymagania dotyczące owoców i warzyw:• owoce i warzywa całe, zdrowe, czyste,
• wolne od chorób i szkodników,
• o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości brutto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 64113 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1275 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1125 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karex s.c Karolina Rozwadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120662716
7.3.3) Ulica: Falniów 95
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KAREX 8" S.C. KAROLINA ROZWADOWSKA, DARIUSZ ROZWADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"KAREX 8" S.C. KAROLINA ROZWADOWSKA, DARIUSZ ROZWADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46684,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47288,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46684,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P. Wołoch arr.spożywcze Jan Wołoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290134550
7.3.3) Ulica: Krótka 5
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46684,9 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61320,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karex s.c Karolina Rozwadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120662716
7.3.3) Ulica: Falniów 95
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KAREX 8" S.C. KAROLINA ROZWADOWSKA, DARIUSZ ROZWADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"KAREX 8" S.C. KAROLINA ROZWADOWSKA, DARIUSZ ROZWADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12335 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Pingwinek Jerzy Świercz,Anna Świercz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000063389
7.3.3) Ulica: Domaszowska 94
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-320
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15004 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16497 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15004 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P. Wołoch arr.spożywcze Jan Wołoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290134550
7.3.3) Ulica: Krótka 5
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15004 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15282 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15282 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15282 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia na Ogrodowej Aleksander Gładysz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122743407
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 4B
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA NA OGRODOWEJ ALEKSANDER GŁADYSZ
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA NA OGRODOWEJ ALEKSANDER GŁADYSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15282 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10730 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14778 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10730 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Pingwinek Jerzy Świercz,Anna Świercz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000063389
7.3.3) Ulica: Domaszowska 94
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-320
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51654,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70051,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51654,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywczo-Przemysłowa Janusz Cerek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250133160
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51654,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- "Zakup samochodu dla Straży Miejskiej w Miechowie wraz ze stacją ładowania"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.