Og³oszenie z dnia 2022-08-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00305945/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00347337/01 - Wynik z dnia 2022-09-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu echokardiograficznego i kolonoskopu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny w Ja¶le
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu echokardiograficznego i kolonoskopu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0f2d4a0-1952-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00302060
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024061/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.31 Aparat echokardiograficzny i kolonoskop.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): okre¶lono w pkt 38 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): okre¶lono w pkt 38 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/25/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – aparat echokardiograficzny (aparat echo serca),
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112340-3 - Echokardiografy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – kolonoskop,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33168100-6 - Endoskopy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Deklaracja zgodno¶ci CE wystawiona przez wytwórcê oraz certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem.b) Formularz Powiadomienia/Zg³oszenia do Prezesa Urzêdu (zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych) – wymagane prawem.
c) opisy (katalog, folder lub inny podobny materia³) potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawieraj±ce nazwê producenta, nazwê produktu, numer katalogowy, tak by mo¿liwa by³a jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiaj±cego parametry i funkcje Wykonawca zobowi±zany jest potwierdziæ zaznaczeniem w katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski, nale¿y do³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski. W przypadku, gdyby za³±czone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowa³y identycznego produktu jak oferowany w Za³±czniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany tê rozbie¿no¶æ wskazaæ i o¶wiadczyæ, czy zaoferowany produkt spe³nia wymogi okre¶lone w SWZ.
1. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
2. Postanowienia ust. 5.2 SWZ nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Deklaracja zgodno¶ci CE wystawiona przez wytwórcê oraz certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem.b) Formularz Powiadomienia/Zg³oszenia do Prezesa Urzêdu (zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych) – wymagane prawem.
c) opisy (katalog, folder lub inny podobny materia³) potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawieraj±ce nazwê producenta, nazwê produktu, numer katalogowy, tak by mo¿liwa by³a jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiaj±cego parametry i funkcje Wykonawca zobowi±zany jest potwierdziæ zaznaczeniem w katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski, nale¿y do³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski. W przypadku, gdyby za³±czone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowa³y identycznego produktu jak oferowany w Za³±czniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany tê rozbie¿no¶æ wskazaæ i o¶wiadczyæ, czy zaoferowany produkt spe³nia wymogi okre¶lone w SWZ.
1. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
2. Postanowienia ust. 5.2 SWZ nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1 Formularz ofertowy (wzór za³±cznik nr 1 do SWZ),2 Opis przedmiotu zamówienia (wzór za³±cznika nr 2 do SWZ),
3 O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór za³±cznik nr 4 do SWZ),
24 Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 12.1 i pkt, 13.3 SWZ (je¶li dotyczy).
5 Zobowi±zanie, o którym mowa w pkt. 10.2. SWZ (je¶li dotyczy).
6 Deklaracja zgodno¶ci CE wystawiona przez wytwórcê oraz certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem.
7 Formularz Powiadomienia/Zg³oszenia do Prezesa Urzêdu (zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych) – wymagane prawem.
8 Opisy (katalog, folder lub inny podobny materia³) potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawieraj±ce nazwê producenta, nazwê produktu, numer katalogowy, tak by mo¿liwa by³a jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiaj±cego parametry i funkcje Wykonawca zobowi±zany jest potwierdziæ zaznaczeniem w katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski, nale¿y do³±czyæ t³umaczenie na jêzyk polski. W przypadku, gdyby za³±czone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowa³y identycznego produktu jak oferowany w Za³±czniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany tê rozbie¿no¶æ wskazaæ i o¶wiadczyæ, czy zaoferowany produkt spe³nia wymogi okre¶lone w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:1.1. Pe³nomocnikiem mo¿e byæ jeden z wykonawców dzia³aj±cych wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców).
1.2. Je¿eli pe³nomocnikiem pozosta³ych wykonawców jest wykonawca bêd±cy osob± prawn± to mo¿e on dzia³aæ zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców O¶wiadczenie Wstêpne sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postêpowania powinien wykazaæ ka¿dy z wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy mog± byæ dokonywane za zgod± obu stron wyra¿on± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 Prawa zamówieñ publicznych oraz w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego t± stawkê. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wi±¿±ca bêdzie stawka VAT obowi±zuj±ca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytu³u jest akceptowana przez strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ, zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wy³±cznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy,
2) z powodów niezale¿nych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemo¿no¶ci dostarczenia przedmiotu umowy i konieczno¶ci zamiany tego przedmiotu umowy na analogiczny z zastrze¿eniem, ¿e bêdzie o parametrach nie gorszych i nie wy¿szej cenie w stosunku do zaoferowanej w ofercie, pod warunkiem, ¿e o tych przyczynach nie by³o wiadomo w dacie podpisania umowy,
3) zaniechania produkcji okre¶lonego sprzêtu, zmiany numeru katalogowego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji; dostarczony zamiennik/równowa¿nik musi spe³niaæ co najmniej wszystkie wymagania SWZ lub je przewy¿szaæ; przes³ank± niezbêdn± do takiego dzia³ania Zamawiaj±cego jest równie¿ brak wzrostu warto¶ci netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z warto¶ci± przedstawion± w umowie,
4) zmiany organizacyjn± po stronie Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w szczególno¶ci w przypadku, gdy nast±pi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu,
5) zmiany miejsca dostawy, posadowienia, monta¿u i uruchomienia towaru,
6) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci utrudniaj±cych wykonanie umowy i niezawinionych przez Wykonawcê,
7) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego zwi±zanych z konieczno¶ci± u¿ytkowania obiektu.
3. Wy¿ej wymienione zmiany nie mog± skutkowaæ podwy¿szeniem ceny netto wskazanej w ofercie.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian postanowieñ umowy zawartej z Wykonawc± zwi±zanych z wyst±pieniem si³y wy¿szej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw przedmiotu umowy, na podstawie poni¿szych warunków:
1) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej,
2) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy zobowi±zana jest do z³o¿enia wniosku o zmianê postanowieñ umowy,
3) Wniosek o zmianê umowy musi zawieraæ:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wp³ywu zmiany na warunki realizacji umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-17
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa mebli i wyposa¿enia w sprzêt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Budowa sieci wodoci±gowej w Gminie Brzostek i Gminie Sko³yszyn
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Ja¶le i wykonanie us³ug cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Ja¶le.
- ¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o
- Obs³uga ratownicza oraz zabezpieczenie sprzêtu ratowniczego i medycznego na Krytej P³ywalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ja¶le w roku 2025
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa histeroskopu diagnostyczno-operacyjnego.
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z us³ug± monta¿u, instalacji i uruchomienia
- Dostawa sprzêtu medycznego: aparatu do masa¿u, zmotoryzowanej szyny CPM, sto³u zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, p³aszczy do optyk.
- Dostawa videogastroskopu, videokolonofiberoskopu, myjki automatycznej.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, p³yny infuzyjne, kontrasty, ¿ywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych.
wiêcej: Echokardiografy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.