eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraDzierżawa wraz z obsługą koncentratorów tlenu medycznego dla pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa wraz z obsługą koncentratorów tlenu medycznego dla pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,161384,337840f9f42c428470ad616300973964.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa wraz z obsługą koncentratorów tlenu medycznego dla pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a750e3-f72b-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037867/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dzierżawa koncentratorów tlenu wraz z obsługą (2024)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/Dz.ZP/380/Dz.AE/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 509569,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa wraz z obsługą 380 sztuk koncentratorów tlenu medycznego (zwanych dalej również osprzętem medycznym) dla potrzeb pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych w ramach świadczeń finansowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. W chwili wszczynania przedmiotowego postępowania pacjenci objęci programem DLT są z województwa śląskiego (powiaty: żywiecki, pszczyński, bieruńsko-lędziński, bielski, cieszyński, zawierciański, oraz z miast: Dąbrowa Górnicza, Tychy, Katowice, Świętochłowice oraz małopolskiego (powiaty: oświęcimski, wadowicki, chrzanowski).
Koncentratory tlenu muszą być w pełni sprawne, zdatne do użytku, dopuszczone do obrotu i do użytkowania oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.), posiadać deklaracje zgodności UE dla oferowanych medycznych i być oznakowane znakiem CE wyprodukowane nie później niż w 2020 r.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) dostarczenia wraz z pełnym wyposażeniem w terminie 7 dni (przez dzień Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia w tym weekendy, święta i dni ustawowo wolne od pracy) od podpisania umowy koncentratorów tlenu w miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj. adresy zamieszkania pacjentów – użytkowników koncentratorów tlenu, którzy są objęci na dzień podpisania umowy domowym leczeniem tlenu, przy czym nie dopuszcza się dostawy koncentratorów do Użytkowników w formie wysyłkowej, w tym dostaw kurierskich.
b) sukcesywnej dostawy dla nowych użytkowników koncentratorów tlenu wraz z pełnym wyposażeniem (dotyczy również koncentratorów przenośnych o ile zostały zaoferowane – kryterium oceniane) najpóźniej w następnym dniu od przesłania do Wykonawcy informacji zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, nie dopuszcza się dostawy koncentratorów do Użytkowników w formie wysyłkowej, w tym dostaw kurierskich
c) uruchomienia koncentratora tlenu wraz z wyposażeniem - odbywa się na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego podpisanego przez Wykonawcę i Użytkownika/Pacjenta wraz z przeszkoleniem, przekazaniem instrukcji obsługi, oraz dokonaniem kompleksowego serwisu koncentratora m.in.- wymianą filtra przeciwbakteryjnego, wymianą nawilżacza powietrza, wymianą filtra powietrza, dokonywanie pomiaru stężenia tlenu wytwarzanego przez koncentrator przy przepływie 2l/min i wystawienie karty serwisu,
d) dostawy do siedziby Zamawiającego, raz na kwartał - najpóźniej w ostatnim dniu roboczym danego kwartału - 3 szt. wąsów tlenowych 2,1 m do każdego dzierżawionego osprzętu medycznego, natomiast pacjentów zakwalifikowanych w trakcie kwartału, Wykonawca zabezpiecza ich w odpowiednią ilością wąsów do końca danego kwartału podczas dostawy urządzenia,
e) niezwłocznego odbioru koncentratorów tlenu od użytkowników lub ich rodzin/opiekunów, itp. w razie takiego wskazania Zamawiającego, odbiór koncentratora obciąża Wykonawcę,
f) reakcji serwisowej w terminie nie później niż do 24 godzin (bez względu na dzień tygodnia) od momentu dnia zgłoszenia przez pacjenta wystąpienia usterek/awarii (kryterium oceniane), przy czym przez reakcję serwisową rozumie się skuteczne usunięcie awarii/usterki przez Wykonawcę lub dostarczenie innego koncentratora o parametrach nie gorszych niż wskazanych w zał. nr 2 do SWZ. Koszty związane z usunięciem usterek/awarii ponosi Użytkownik, o ile spowodowane zostały one przez jego działanie lub zaniechanie. W innych przypadkach koszty usunięcia usterki/awarii ponosi Wykonawca.
g) zapewnienia całodobowej, telefonicznej dostępności serwisu w celu zgłoszenia awarii przez 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia serwisowe będą przesyłane bezpośrednio przez użytkowników oraz mogą być także zgłaszane przez Zamawiającego.”

Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdz. II SWZ - ust. 1 - Przedmiot zamówienia, Zał. nr 2 do SWZ - zestawienie parametrów technicznych, Zał. nr 5 do SWZ - projekt umowy. Wszystkie zmiany treści SWZ, które wystąpią w trakcie trwania procedury stanowią jej integralną treść.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508390,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508390,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508390,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PATRONUS Krzysztof Januła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242833132

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 168

7.3.4) Miejscowość: Łodygowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-325

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508390,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja umowy rozpocznie się od 01.05.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.