Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00284090/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa wraz z obsługą koncentratorów tlenu medycznego dla pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,161384,337840f9f42c428470ad616300973964.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa wraz z obsługą koncentratorów tlenu medycznego dla pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a750e3-f72b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037867/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dzierżawa koncentratorów tlenu wraz z obsługą (2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/Dz.ZP/380/Dz.AE/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 509569,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa wraz z obsługą 380 sztuk koncentratorów tlenu medycznego (zwanych dalej również osprzętem medycznym) dla potrzeb pacjentów Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej objętych tlenoterapią w warunkach domowych w ramach świadczeń finansowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. W chwili wszczynania przedmiotowego postępowania pacjenci objęci programem DLT są z województwa śląskiego (powiaty: żywiecki, pszczyński, bieruńsko-lędziński, bielski, cieszyński, zawierciański, oraz z miast: Dąbrowa Górnicza, Tychy, Katowice, Świętochłowice oraz małopolskiego (powiaty: oświęcimski, wadowicki, chrzanowski).
Koncentratory tlenu muszą być w pełni sprawne, zdatne do użytku, dopuszczone do obrotu i do użytkowania oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.), posiadać deklaracje zgodności UE dla oferowanych medycznych i być oznakowane znakiem CE wyprodukowane nie później niż w 2020 r.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) dostarczenia wraz z pełnym wyposażeniem w terminie 7 dni (przez dzień Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia w tym weekendy, święta i dni ustawowo wolne od pracy) od podpisania umowy koncentratorów tlenu w miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj. adresy zamieszkania pacjentów – użytkowników koncentratorów tlenu, którzy są objęci na dzień podpisania umowy domowym leczeniem tlenu, przy czym nie dopuszcza się dostawy koncentratorów do Użytkowników w formie wysyłkowej, w tym dostaw kurierskich.
b) sukcesywnej dostawy dla nowych użytkowników koncentratorów tlenu wraz z pełnym wyposażeniem (dotyczy również koncentratorów przenośnych o ile zostały zaoferowane – kryterium oceniane) najpóźniej w następnym dniu od przesłania do Wykonawcy informacji zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, nie dopuszcza się dostawy koncentratorów do Użytkowników w formie wysyłkowej, w tym dostaw kurierskich
c) uruchomienia koncentratora tlenu wraz z wyposażeniem - odbywa się na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego podpisanego przez Wykonawcę i Użytkownika/Pacjenta wraz z przeszkoleniem, przekazaniem instrukcji obsługi, oraz dokonaniem kompleksowego serwisu koncentratora m.in.- wymianą filtra przeciwbakteryjnego, wymianą nawilżacza powietrza, wymianą filtra powietrza, dokonywanie pomiaru stężenia tlenu wytwarzanego przez koncentrator przy przepływie 2l/min i wystawienie karty serwisu,
d) dostawy do siedziby Zamawiającego, raz na kwartał - najpóźniej w ostatnim dniu roboczym danego kwartału - 3 szt. wąsów tlenowych 2,1 m do każdego dzierżawionego osprzętu medycznego, natomiast pacjentów zakwalifikowanych w trakcie kwartału, Wykonawca zabezpiecza ich w odpowiednią ilością wąsów do końca danego kwartału podczas dostawy urządzenia,
e) niezwłocznego odbioru koncentratorów tlenu od użytkowników lub ich rodzin/opiekunów, itp. w razie takiego wskazania Zamawiającego, odbiór koncentratora obciąża Wykonawcę,
f) reakcji serwisowej w terminie nie później niż do 24 godzin (bez względu na dzień tygodnia) od momentu dnia zgłoszenia przez pacjenta wystąpienia usterek/awarii (kryterium oceniane), przy czym przez reakcję serwisową rozumie się skuteczne usunięcie awarii/usterki przez Wykonawcę lub dostarczenie innego koncentratora o parametrach nie gorszych niż wskazanych w zał. nr 2 do SWZ. Koszty związane z usunięciem usterek/awarii ponosi Użytkownik, o ile spowodowane zostały one przez jego działanie lub zaniechanie. W innych przypadkach koszty usunięcia usterki/awarii ponosi Wykonawca.
g) zapewnienia całodobowej, telefonicznej dostępności serwisu w celu zgłoszenia awarii przez 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia serwisowe będą przesyłane bezpośrednio przez użytkowników oraz mogą być także zgłaszane przez Zamawiającego.”
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdz. II SWZ - ust. 1 - Przedmiot zamówienia, Zał. nr 2 do SWZ - zestawienie parametrów technicznych, Zał. nr 5 do SWZ - projekt umowy. Wszystkie zmiany treści SWZ, które wystąpią w trakcie trwania procedury stanowią jej integralną treść.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508390,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508390,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508390,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PATRONUS Krzysztof Januła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242833132
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 168
7.3.4) Miejscowość: Łodygowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508390,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa na okres od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku koncentratorów tlenu
- Nahełmne lampy górnicze nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Urządzenia do podawania tlenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.