eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boles³awPrzebudowa kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Boles³awiu



Og³oszenie z dnia 2024-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Boles³awiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Boles³aw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ul. G³ówna 58

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boles³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326424501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bolelsaw@gminaboleslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaboleslaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Boles³awiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-481cfe7a-02cf-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00302148

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00058205/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Boles³awiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw zwanej dalej Platform±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale XVII niniejszej SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,w³±czona obs³uga Java Script, zainstalowany program Adobe Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Formaty plików wykorzystywane przez Wykonawców:
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:.zip,.7z.
W¶ród formatów powszechnych, a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanych PadES.
Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
Zaleca siê, aby komunikacja w Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np.w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
Oferta powinna byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
Szczegó³owe informacje w tym zakresie okre¶lono w rozdz. XVII i XVIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Boles³aw, ul. G³ówna 58, 32-329 Boles³aw;
b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Gminy Boles³aw: adres e-mail: iod@gminaboleslaw.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Boles³awiu”, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci przeprowadzenia negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – RODO) [ Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z pó¼n. zm.]:
- w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 w/w rozporz±dzenia wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 75 Pzp),
-wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 w/w rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 19 ust. 3 Pzp).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - zgodne z art. 18 RODO, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp postêpowanie o udzielenie zamówienia, zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Boles³awiu”.
Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1. Roboty instalacyjne gazowe i budowlane:
- monta¿ zaworu z g³owic± samozamykaj±c± dop³yw gazu DN50 (z przeciwko³nierzem DN50)
w szafce usytuowanej na zewn±trz budynku,
- demonta¿ istniej±cej kot³owni, tj.: dwóch kot³ów gazowych z czopuchem, pomp obiegowych, elementów armatury i ruroci±gów,
- monta¿ kaskady dwóch kot³ów gazowych, wisz±cych, kondensacyjnych o mocy 115 kW (³±czna moc kot³owni 230 kW),
- monta¿ armatury kot³owej, tj. m. in. wymiennik ciep³a z zaworem bezpieczeñstwa, filtroodmulnik magnetyczny, stacja uzdatniania wody z filtrem mechanicznym oraz stacja demineralizacji wody,
- monta¿ instalacji gazowej w kot³owni wraz z jej zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem,
- wykonanie instalacji odprowadzania spalin i doprowadzania powietrza do spalania – niezale¿nego systemu koncentrycznego powietrzno-spalinowego,
- wymiana instalacji wentylacji grawitacyjnej kot³owni,
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej w kot³owni, tj. budowa studni sch³adzaj±cej z pomp± zatapialn±,
- rozebranie posadzki oraz ok³adziny schodów z p³ytek ceramicznych oraz po³o¿enie nowej posadzki oraz ok³adziny schodów z p³ytek ceramicznych,
- malowanie pomieszczenia kot³owni.
2. Zasilanie urz±dzeñ automatyki kot³owni gazowej:
- monta¿ zasilania kot³owni,
- monta¿ o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego w pomieszczeniu kot³owni,
- monta¿ rozdzielnicy elektrycznej R1 - poza pomieszczeniem kot³owni i R2 – na ¶cianie w pomieszczeniu kot³owni,
- monta¿ wy³±cznika przeciwpo¿arowego w kot³owni,
- monta¿ Aktywnego Systemu Bezpieczeñstwa Instalacji Gazowej,
- monta¿ systemu ochrony przeciwpo¿arowej,
- monta¿ ochrony przeciwprzepiêciowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizacjê inwestycji, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
A. cena – waga kryterium 60 %
B. gwarancja na roboty budowlane – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „cena” A(x) – 60 pkt.
A(x) = (cena najni¿sza brutto*)/(cena oferty ocenianej brutto*) x 60 pkt
[* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu]
2) Kryterium „gwarancja na roboty budowlane” – B(x) – 40 pkt.
W kryterium B(x) – gwarancja zostanie przyznana nastêpuj±ca liczba punktów:
a) 60 miesiêcy (minimalny wymagany termin gwarancji) 0 pkt.
b) 72 miesi±ce 40 pkt.

Uwaga
Zaoferowany okres gwarancji na roboty budowlane nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 60 miesiêcy. Maksymalny oceniany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 72 miesi±ce.
W przypadku zaoferowania gwarancji na roboty budowlane d³u¿szej ni¿ 72 miesi±ce, Wykonawca otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj. 40. W przypadku zaoferowania gwarancji na roboty budowlane innej ni¿ liczba miesiêcy wskazana w pkt 2) litera a) i b) (wielko¶æ po¶rednia), Wykonawca otrzyma liczbê punktów wskazan± dla gwarancji ni¿szej.
3. £±czna ocena oferty.
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punków we wszystkich kryteriach wg wzoru:
W(x) = A(x) + B(x)
gdzie:
W(x) - wska¼nik oceny oferty,
A(x) - ilo¶æ punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „cena”
B(x) - ilo¶æ punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „gwarancja na roboty budowlane”
Na dostarczone urz±dzenia Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji na okres gwarancji producenta, nie mniej ni¿ 36 miesiêcy.

4. Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp, w przypadku:
1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2) niniejszego ustêpu, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert tj. otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
6. Cena ofertowa brutto bêdzie traktowana jako wynagrodzenie kosztorysowe.
7. W toku badania i oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy na podstawie art. 223 ust.1 Pzp, mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
8. Zamawiaj±cy poprawi ofertê, zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp.
9. Zamawiaj±cy wyznacza Wykonawcy, w którego ofercie wyst±pi omy³ka, o której mowa w art.223 ust.2 pkt 3 Pzp, odpowiedni termin na wyra¿enie zgody na poprawienie w ofercie omy³ki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje siê za wyra¿enie zgody na poprawienie omy³ki.
10. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci wskazane w art. 226 ust. 1 Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osob± zdoln± do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci:
- osob± do pe³nienia funkcji: Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ gazowych,* lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia (posiadaj±ca aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego), a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania t± osob± – Za³±cznik nr 6 do SWZ,
- osob± do pe³nienia funkcji: Kierownika robót instalacyjnych elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,* lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ do¶wiadczenia
i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia (posiadaj±ca aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego), a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania t± osob± – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
* w rozumieniu przepisów Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) posiada wiedzê i do¶wiadczenie:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± lub dwie roboty budowlane o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00z³ brutto, polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie kot³owni gazowej, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. 1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o rzynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wy¿ej wymienione o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem - Za³±cznik nr 5 do SWZ, w oparciu o zamieszczony na Platformie wykaz z³o¿onych w danym postêpowaniu ofert;
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
4) Za¶wiadczenia albo innego dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,

II. 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale XIII pkt. 2 ppkt. 2), 3) i 4), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, zgodnie z rozdzia³em XIII pkt. 3 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) Kosztorysy ofertowe (uproszczone) sporz±dzone przez Wykonawcê zgodnie z za³±czonymi przedmiarami robót – Za³±cznik nr 1a, 1b do formularza ofertowego (cena kosztorysowa - zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym).
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 273 ust. 2 Pzp - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- Wykonawca/ ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza (je¶li dotyczy):
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu.
c) powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego do dyspozycji Wykonawcy niezbêdne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy) – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Zobowi±zanie to potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów.
7) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy PZP. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wysoko¶æ wadium w kwocie - 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100gr)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, zgodnie z art. 97. ust. 7 Pzp, tj:
a) w pieni±dzu,
b) w gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwo³alnych, p³atnych na pierwsze ¿±danie),
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwo³alnych, p³atnych na pierwsze ¿±danie),
d) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu przyjmuje siê uznanie rachunku bankowego Zamawiaj±cego kwot± wadium.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Boles³aw, Bank PEKAO S.A. nr 68 1240 4748 1111 0000 4877 8530 z dopiskiem: „Wadium – Przebudowa kot³owni”.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w pkt 2 litera b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 litera b) – d), powinno byæ nieodwo³alne i musi gwarantowaæ Zamawiaj±cemu bezwarunkow± wyp³atê na jego pierwsze pisemne ¿±danie kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków.
8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium s± okre¶lone w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII pkt. 1 ppkt 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w wyniku:
a) zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji:
- d³ugotrwa³ych niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, tj. wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologi± ich wykonania. Warunek zostanie spe³niony w przypadku wyst±pienia ci±g³ych opadów atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych przez min. 5 dni,
- konieczno¶ci wykonania robót nie zwi±zanych w inwestycj±, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, je¿eli roboty te uniemo¿liwiaj± jednoczesn± realizacjê przedmiotu zamówienia,
- konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: zgód, pozwoleñ w³a¶ciwych organów. W tym przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wyd³u¿ony
o czas niezbêdny do pozyskania odpowiednio zgód lub pozwoleñ,
- konieczno¶ci wykonania robót zamiennych o pracoch³onno¶ci wiêkszej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania lub robót dodatkowych,
- wyst±pienia si³y wy¿szej okre¶lonej w § 16 ust. 2, która uniemo¿liwi³a wykonanie umowy
w dotychczas ustalonym terminie,
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z powy¿szych sytuacji, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ do Zamawiaj±cego umotywowany pisemny wniosek, wskazuj±cy liczbê dni opó¼nienia w wykonaniu przedmiotu umowy,
b) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia bêd±cego wynikiem:
- rozliczenia kosztorysowego,
- zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
- konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, zamiennych, a których wykonanie jest konieczne lub zaniechanych,
c) zmiany osób wymienionych w § 3 ust. 1 umowy,
d) zmiany osób wymienionych w § 4 ust. 1 umowy,
- zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy bêdzie polegaæ na zast±pieniu dotychczasowej osoby inn± osob±, która bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, okre¶lone w SWZ.
e) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
Jednak¿e, gdyby Wykonawca chcia³by odbyæ wizjê lokaln± lub zapoznaæ siê z dokumentacjê znajduj±c± siê u Zamawiaj±cego, nale¿y skontaktowaæ siê z osobami wyznaczonymi do komunikowania siê
z Wykonawcami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.