Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262291/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice wraz z budową sieci wodociągowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.raniszewska@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice wraz z budową sieci wodociągowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e000886-e845-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050102/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Asfaltowanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295478,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa drogi krajowej dk75 w pasie drogi krajowej w km 6+143 na działce nr 2361/1 w Niepołomicach w zakresie przebudowy skrzyżowania w ramach zadania „Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice”. Prace będą obejmować również: Budowę sieci wodociągowej zlokalizowanej w Niepołomicach przy ul. Brzeskiej na działkach nr 2353, 2352, 2346/1, 2345 w ramach inwestycji pn.: "Przebudowa włączenia drogi gminnej publicznej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- mechaniczne wykonanie wykopów,
- przygotowanie terenów pod budowę,
- wykonywanie nawierzchni dróg,
- rozbiórka obiektów budowlanych – wodociąg
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej,
Uwagi:
1. W cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne wydłużenia ważności organizacji ruchu oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień w GDDKiA.
2. Do oferty należy przedłożyć kosztorys zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przewidywany harmonogram prac budowlanych, który musi zostać zatwierdzony przez GDDiKA. Jednocześnie termin prowadzenia prac musi zostać pisemnie zatwierdzony przez Zamawiającego.
4. Prace należy rozpocząć dopiero po podpisaniu umowy przez Gminę Niepołomice z Generalną Dyrekcja Dróg Krajowych na prowadzenie prac w pasie drogi krajowej.
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy
2. Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót. Jednocześnie zakres zadania „Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice wraz z budową sieci wodociągowej” jest tożsamy z dokumentacją projektową: „Przebudowa drogi krajowej dk75 w pasie drogi krajowej w km 6+143 na działce nr 2361/1 w Niepołomicach w zakresie przebudowy skrzyżowania w ramach zadania „Przebudowa włączenia drogi gminnej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice”. Prace będą obejmować również: Budowę sieci wodociągowej zlokalizowanej w Niepołomicach przy ul. Brzeskiej na działkach nr 2353, 2352, 2346/1, 2345 w ramach inwestycji pn.: "Przebudowa włączenia drogi gminnej publicznej nr 560316k (ul. J. Kusocińskiego) do dk75 w km 6+143 w miejscowości Niepołomice".
Miejsce wykonywania zamówienia:
dz. nr 2353, 2352, 2346/1, 2345 oraz 2361/1 w Niepołomicach
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
1) wykonywanie robót drogowych
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505874,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505874,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505874,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa MATRAB Marian Kaptur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886
7.3.3) Ulica: Zarabie 21a
7.3.4) Miejscowość: Dobczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-410
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN KAPTUR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505874,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r. - postępowanie powtórzone.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 560504K w km od 0+621,50 do km 1+000,00 w miejscowości Podłęże, powiat wielicki, gmina Niepołomice
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.