eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiPoprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8652 394

1.5.8.) Numer faksu: 81 8653 169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpryki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami i utrzymanie dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4219af2-3586-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002204/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244600/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/PN/17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zadania nr 1 obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w miejscowości Nowodwór przy drodze powiatowej Nr 1428L w km 7+190 wraz z przebudową chodników w rejonie przejścia szerokości 2,00m i wprowadzenie stałej organizacji ruchu:
• Wykonanie robót rozbiórkowych
• Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15/30/100,
• Ustawienie obrzeży betonowych 8/30/100,
• Wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm (chodnik kolor czerwony, zjazdy kolor szary),
• Wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych,
• Wykonanie oznakowania pionowego,
• Wykonanie oznakowania poziomego,
• Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem kontrastu dodatniego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) Projekt stałej organizacji ruchu
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 83873,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres zadania nr 2 obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w miejscowości Sobieszyn przy drodze powiatowej Nr 1435L w 0+102 wraz z przebudową chodników w rejonie przejścia szerokości 2,00 m i wprowadzenie stałej organizacji ruchu:
• Wykonanie robót rozbiórkowych
• Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• Ustawienie obrzeży betonowych 8/30/100,
• Wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm (chodnik kolor czerwony, zjazdy kolor szary),
• Wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych,
• Umocnienie skarp płytami ECO
• Wykonanie oznakowania pionowego,
• Wykonanie oznakowania poziomego,
• Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem kontrastu dodatniego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) Projekt stałej organizacji ruchu
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 80978,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Zakres zadania nr 3 obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w miejscowości Swaty przy drodze powiatowej Nr 1405L w 3+665 wraz z budową chodników w rejonie przejścia szerokości 2,30 m, wykonaniem poboczy na odcinku 180,00m, szerokości 1,00 m oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu:
• Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15/30/100,
• Ustawienie obrzeży betonowych 8/30/100,
• Wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm (chodnik kolor czerwony, zjazdy kolor szary),
• Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego grubości 10,00 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych,
• Wykonanie oznakowania pionowego,
• Wykonanie oznakowania poziomego,
• Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem kontrastu dodatniego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) Projekt stałej organizacji ruchu
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 158633,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131358,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131358,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131358,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK DOMINIK LISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991675894

7.3.3) Ulica: UL. FELIN 11

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-278

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131358,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129995,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129995,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129995,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK DOMINIK LISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991675894

7.3.3) Ulica: UL. FELIN 11

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-278

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129995,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246441,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246441,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246441,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK DOMINIK LISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991675894

7.3.3) Ulica: UL. FELIN 11

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-278

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246441,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.