Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244600/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8652 394
1.5.8.) Numer faksu: 81 8653 169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpryki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami i utrzymanie dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszychw ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4219af2-3586-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002204/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w powiecie ryckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/PN/17/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres zadania nr 1 obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w miejscowości Nowodwór przy drodze powiatowej Nr 1428L w km 7+190 wraz z przebudową chodników w rejonie przejścia szerokości 2,00m i wprowadzenie stałej organizacji ruchu:• Wykonanie robót rozbiórkowych
• Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15/30/100,
• Ustawienie obrzeży betonowych 8/30/100,
• Wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm (chodnik kolor czerwony, zjazdy kolor szary),
• Wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych,
• Wykonanie oznakowania pionowego,
• Wykonanie oznakowania poziomego,
• Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem kontrastu dodatniego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) Projekt stałej organizacji ruchu
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 83873,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zakres zadania nr 2 obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w miejscowości Sobieszyn przy drodze powiatowej Nr 1435L w 0+102 wraz z przebudową chodników w rejonie przejścia szerokości 2,00 m i wprowadzenie stałej organizacji ruchu:• Wykonanie robót rozbiórkowych
• Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• Ustawienie obrzeży betonowych 8/30/100,
• Wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm (chodnik kolor czerwony, zjazdy kolor szary),
• Wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych,
• Umocnienie skarp płytami ECO
• Wykonanie oznakowania pionowego,
• Wykonanie oznakowania poziomego,
• Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem kontrastu dodatniego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) Projekt stałej organizacji ruchu
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 80978,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Zakres zadania nr 3 obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w miejscowości Swaty przy drodze powiatowej Nr 1405L w 3+665 wraz z budową chodników w rejonie przejścia szerokości 2,30 m, wykonaniem poboczy na odcinku 180,00m, szerokości 1,00 m oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu:• Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15/30/100,
• Ustawienie obrzeży betonowych 8/30/100,
• Wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm (chodnik kolor czerwony, zjazdy kolor szary),
• Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego grubości 10,00 cm,
• Wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych,
• Wykonanie oznakowania pionowego,
• Wykonanie oznakowania poziomego,
• Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych lampami z zastosowaniem kontrastu dodatniego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ
a) Przedmiar robót,
b) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) Projekt stałej organizacji ruchu
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 158633,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131358,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131358,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131358,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK DOMINIK LISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991675894
7.3.3) Ulica: UL. FELIN 11
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-278
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131358,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129995,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129995,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129995,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK DOMINIK LISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991675894
7.3.3) Ulica: UL. FELIN 11
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-278
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129995,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246441,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246441,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246441,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINO-ZNAK DOMINIK LISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991675894
7.3.3) Ulica: UL. FELIN 11
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-278
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246441,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RYKI
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Wykonanie dokumentacji zamiennej dla przebudowy zabytkowego budynku Zespołu Szkół w Sobieszynie celem odtworzenia funkcji edukacyjnych
- Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Ryki
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.