Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270630/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresieprzyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, i ich ewentualnych zwrotów, dla Starostwa w Mikołowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresieprzyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, i ich ewentualnych zwrotów, dla Starostwa w Mikołowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6c60d2c-46cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie uslug pocztowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Mikołowie.
2. Zamawiający wymaga, aby przesyłki były realizowane na zasadach określonych w niżej wymienionych aktach prawnych:
2.1. Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.);
2.2. Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 z późn. zm.);
2.3. Regulaminem dotyczącym Paczek pocztowych - Protokół Końcowy - Berno 2005 (tj. Dz. U. Nr 108, poz. 745 z 21.06.2007 r. z późn. zm.);
2.4. Regulaminem Poczty Listowej - Protokół Końcowy - Berno 2005 (tj. Dz. U. Nr 108, poz. 744
z 21.06.2007 r. z późn. zm.);
2.5. Przepisami dotyczącymi doręczania przesyłek na zasadach określonych w:
a) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
b) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,
c) ustawie z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks Postępowania Cywilnego (tj. Dz.U. z 2021 r poz. 1805 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniach cywilnych,
d) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
( t. j.: Dz. U z 2019 roku, poz. 2325 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniach przed sądami administracyjnymi.
2.6. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej
z dnia 26 listopada 2013 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 474 z późn. zm.).
2.7. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.),
2.8. Innych powszechnie obowiązujących przepisach.
3. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie:
3.1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Format S, L, M):
a) zwykłe ekonomiczne przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
b) zwykłe ekonomiczne priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
c) ekonomiczne polecone – przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d) ekonomiczne polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
e) ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) ekonomiczne polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
Wymiary formatów przesyłek listowych:
1) FORMAT S o wymiarach:
- MINIMUM – 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM –wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
2) FORMAT M o wymiarach:
- MINIMUM - 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM –wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
3) FORMAT L przesyłki o wymiarach:
- MINIMUM – 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
3.2 Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B):
a) zwykłe – paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru;
Wymiary formatów i gabarytów paczek:
1) GABARYT A to paczki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm.
wysokości 300 mm
2) GABARYT B to paczki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub
wysokość 300 mm,
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość
3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
12 miesięcy począwszy od 01.01.2022 roku do 31.12.2022 roku lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64120000-3 - Usługi kurierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220774,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220774,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220774,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220774,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych na wyposażenie jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Razem dla Bujakowa - czyli dla każdego coś dobrego - budowa sceny (Budżet Obywatelski) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Prawo jazdy kat. B wraz z egzaminem zewnętrznym dla 84 uczniów/uczennic ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Aktywny Mikołów - infrastruktura dla pieszych i rowerzystów (Budżet Obywatelski) - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia na ul. M. Skłodowskiej-Curie w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym ndla WFOŚiGW w Warszawie - 24 miesiące
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na rzecz MOPR w Białymstoku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego na rzecz KPRP, CO KPRP, BBN.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.