Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00166521/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
- 2021/BZP 00180762/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00184106/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00189918/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 202 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a456f5d2-0b0f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Realizacja robót budowlanych dot. budynku magazynowego przy ul. Za Torem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166521/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.90.21.JC1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1409677,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.90.21.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z I etapem przebudową istniejącego budynku garażowo-magazynowego, przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, na działce dz. 11/4 (obręb ewid. 0029, jednostka ewid. 126104_9.0029, M. Kraków).
1.3 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.3.1 Roboty rozbiórkowe, tj.:
1.3.1.1 rozbiórka istniejącego pokrycia dachu budynku wraz z betonowymi płytami korytkowymi,
1.3.1.2 rozbiórka istniejących rynien, rur oraz obróbek blacharskich dachu budynku, rozbiórka istniejącej posadzki betonowej w istniejącym pom. 0.12 oraz w części pom. 0.11 przeznaczonej na część socjalną,
1.3.1.3 wykucie z muru istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
1.3.1.4 rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej wokół budynku w celu ocieplenia ścian fundamentowych,
1.3.1.5 wywóz gruzu i elementów z rozbiórki,
1.3.2 Wykonanie pokrycia dachu budynku wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, przemurowaniem kominów, wyłazem dachowym oraz barierami śniegowymi,
1.3.3 Wykonanie przebić oraz zamurowań otworów drzwiowych i okiennych wraz z osadzeniem stalowych belek nośnych oraz nadproży,
1.3.4 Wykonanie ściany (wraz z fundamentem) wydzielającej z istniejącego pomieszczenia 0.11 część socjalną budynku,
1.3.5 Wykonanie ścian działowych wydzielającej zaprojektowane pomieszczenia w części socjalnej budynku,
1.3.6 Wykonanie żelbetowych schodów wejściowych do budynku wraz z wycieraczką,
1.3.7 Uzupełnienie tynków na zamurowanych otworach drzwiowych i okiennych oraz ścianie rozdzielającej istniejące pomieszczenie nr 0.11,
1.3.8 Wykonanie podkładu na gruncie z zagęszczonej warstwy piasku oraz z betonu B-10 (w części socjalnej),
1.3.9 Dostawę i montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej, wewnętrznej (tylko w części magazynowej), bram wjazdowych, wyłazu stropowego,
1.3.10 Docieplenie istniejących fundamentów wraz z wykonaniem wokół budynku opaski z kostki betonowej,
1.3.11 Docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
1.3.12 Wykonanie instalacji piorunochronnej budynku,
1.3.13 Dostawę i montaż stalowej konstrukcji, schodów z balustradą, balustrady antresoli oraz drabinki wyłazowej,
1.3.14 Wyposażenie w sprzęt gaśniczy (dot. części magazynowej),
1.3.15 Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych robotach budowlanych.
1.3.16 Zamawiający zaznacza, iż wytypowany do realizacji I etapu zakres robót budowalnych przedstawiono w przedmiarach załączonych do SWZ.
1.4 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 3) 10. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) elementów, tj.:
a) stolarka okienna (zgodnie z rysunkiem nr A.07 dokumentacji projektowej),
b) stolarka drzwiowa wewnętrzna (zgodnie z rysunkiem nr A.07 dokumentacji projektowej),
c) stolarka drzwiowa zewnętrzna - w tym bramy wjazdowe (zgodnie z rysunkiem nr A.07 dokumentacji projektowej),
d) system ocieplenia budynku w zakresie elewacyjnego tynku silikatowego oraz styropianu EPS-033 gr. 20cm (ściany zewnętrzne istniejące), styropianu XPS gr. 20cm (ocieplenie ścian fundamentowych istniejących), styrodur gr. 20cm (ocieplenie ściany fundamentowej projektowanej od zewnątrz, od strony części magazynowej),
e) konstrukcja pokrycia dachu w zakresie blachy trapezowej T92 (stanowiącej warstwę nośna dla projektowanego pokrycia dachu z blachy dachówkowej); blachodachówki (stanowiąca warstwę wierzchnią projektowanego pokrycia dachowego budynku),
spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, technologiczne, architektoniczne, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, dotyczące bezpieczeństwa itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261910-6 - Naprawa dachów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „UNIBUD” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370003773
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 42
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "UNIBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "UNIBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.