eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 202 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a456f5d2-0b0f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Realizacja robót budowlanych dot. budynku magazynowego przy ul. Za Torem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166521/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.90.21.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1409677,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z wykonaniem I etapu przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.90.21.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z I etapem przebudową istniejącego budynku garażowo-magazynowego, przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, na działce dz. 11/4 (obręb ewid. 0029, jednostka ewid. 126104_9.0029, M. Kraków).
1.3 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.3.1 Roboty rozbiórkowe, tj.:
1.3.1.1 rozbiórka istniejącego pokrycia dachu budynku wraz z betonowymi płytami korytkowymi,
1.3.1.2 rozbiórka istniejących rynien, rur oraz obróbek blacharskich dachu budynku, rozbiórka istniejącej posadzki betonowej w istniejącym pom. 0.12 oraz w części pom. 0.11 przeznaczonej na część socjalną,
1.3.1.3 wykucie z muru istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
1.3.1.4 rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej wokół budynku w celu ocieplenia ścian fundamentowych,
1.3.1.5 wywóz gruzu i elementów z rozbiórki,
1.3.2 Wykonanie pokrycia dachu budynku wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, przemurowaniem kominów, wyłazem dachowym oraz barierami śniegowymi,
1.3.3 Wykonanie przebić oraz zamurowań otworów drzwiowych i okiennych wraz z osadzeniem stalowych belek nośnych oraz nadproży,
1.3.4 Wykonanie ściany (wraz z fundamentem) wydzielającej z istniejącego pomieszczenia 0.11 część socjalną budynku,
1.3.5 Wykonanie ścian działowych wydzielającej zaprojektowane pomieszczenia w części socjalnej budynku,
1.3.6 Wykonanie żelbetowych schodów wejściowych do budynku wraz z wycieraczką,
1.3.7 Uzupełnienie tynków na zamurowanych otworach drzwiowych i okiennych oraz ścianie rozdzielającej istniejące pomieszczenie nr 0.11,
1.3.8 Wykonanie podkładu na gruncie z zagęszczonej warstwy piasku oraz z betonu B-10 (w części socjalnej),
1.3.9 Dostawę i montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej, wewnętrznej (tylko w części magazynowej), bram wjazdowych, wyłazu stropowego,
1.3.10 Docieplenie istniejących fundamentów wraz z wykonaniem wokół budynku opaski z kostki betonowej,
1.3.11 Docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
1.3.12 Wykonanie instalacji piorunochronnej budynku,
1.3.13 Dostawę i montaż stalowej konstrukcji, schodów z balustradą, balustrady antresoli oraz drabinki wyłazowej,
1.3.14 Wyposażenie w sprzęt gaśniczy (dot. części magazynowej),
1.3.15 Uporządkowanie terenu po przeprowadzonych robotach budowlanych.
1.3.16 Zamawiający zaznacza, iż wytypowany do realizacji I etapu zakres robót budowalnych przedstawiono w przedmiarach załączonych do SWZ.
1.4 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 3) 10. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) elementów, tj.:
a) stolarka okienna (zgodnie z rysunkiem nr A.07 dokumentacji projektowej),
b) stolarka drzwiowa wewnętrzna (zgodnie z rysunkiem nr A.07 dokumentacji projektowej),
c) stolarka drzwiowa zewnętrzna - w tym bramy wjazdowe (zgodnie z rysunkiem nr A.07 dokumentacji projektowej),
d) system ocieplenia budynku w zakresie elewacyjnego tynku silikatowego oraz styropianu EPS-033 gr. 20cm (ściany zewnętrzne istniejące), styropianu XPS gr. 20cm (ocieplenie ścian fundamentowych istniejących), styrodur gr. 20cm (ocieplenie ściany fundamentowej projektowanej od zewnątrz, od strony części magazynowej),
e) konstrukcja pokrycia dachu w zakresie blachy trapezowej T92 (stanowiącej warstwę nośna dla projektowanego pokrycia dachu z blachy dachówkowej); blachodachówki (stanowiąca warstwę wierzchnią projektowanego pokrycia dachowego budynku),
spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, technologiczne, architektoniczne, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, dotyczące bezpieczeństwa itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261910-6 - Naprawa dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „UNIBUD” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370003773

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 42

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.