Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00221255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe cokołów, schodów zewnętrznych, tarasów oraz pochylni dla wózków wokół budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bemowo.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe cokołów, schodów zewnętrznych, tarasów oraz pochylni dla wózków wokół budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd45d6a-d164-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577779/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont cokołów, schodów zewnętrznych, podestów oraz podjazdu dla niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.6.2024.TBA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac remontowych cokołów, schodów zewnętrznych, tarasów oraz pochylni dla wózków wokół budynku Urzędu Dzielnicy
Bemowo m. st. Warszawy mieszczącego się w Warszawie przy ul. Powstańców Śląskich 70 – etap: E I i E II.
2. Miejsca przewidziane do remontu:
1) cokoły, schody zewnętrzne, tarasy oraz pochylnia dla wózków znajdujące się przy budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo od strony ul. Powstańców Śląskich,
2) cokoły, schody zewnętrzne, tarasy oraz pochylnia dla wózków znajdujące się przy budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo od strony parkingu.
3. Zakres robót obejmuje:
1) ETAP E I (od ul. Powstańców Śląskich)
a) Wykonanie odwodnienia studni betonowych
b) Skucie istniejących tynków, impregnacja, izolacja powłokowa na ścianach i dnie studni
c) Wykonanie obróbek zabezpieczających studnie od góry
d) Wykonanie zaizolowania studni oraz wykonanie nowych tynków w jej obrębie
e) Wykonanie odcinkowego skucia istniejącej posadzki i płyty żelbetowej
f) Zainstalowanie odcinkowe balustrady z poprzeczkami poziomymi
g) Groszkowanie okładzin kamiennych na stopniach schodowych wraz z impregnacją okładziny kamiennej
h) Renowacja i oczyszczenie podstopnic na biegach schodowych
i) Wymiana uszkodzonych płyt kamiennych stopnic schodowych – 3szt.
j) Renowacja uszkodzonych płyt kamiennych stopnic schodowych – 2 szt.
k) Odtworzenie oznaczeń dla osób niepełnosprawnych na całej długości obejścia, schodach oraz rampie dla niepełnosprawnych
l) Rozebranie istniejącego wykończenia obejścia / tarasów wraz z skuciem 5cm posadzki betonowej
m) Wykonanie impregnacji powierzchni odkrytych obejścia
n) Wymiana nawierzchni obejścia poprzez wykonanie wylewki betonowej utwardzanej powierzchniowo o fakturze chropowatej (antypoślizgowej) z 1,5% spadkiem
od elewacji budynku
o) Wykonanie dylatacji posadzkowych
p) Wykonanie zabezpieczeń i uszczelnień nowej posadzki przy ścianach budynku
q) Skucie istniejącej nawierzchni rampy dla niepełnosprawnych
r) Wykonanie nowej nawierzchni na rampie dla niepełnosprawnych, wykonanie wylewki betonowej frezowanej w jodełkę, utwardzanej powierzchniowo.
s) Przebudowa i poszerzenie pochylni dla niepełnosprawnych (przeniesienie
i dopasowanie istniejących balustrad ze stali kwasowej do poszerzonej rampy, rozbiórka istniejących murków i wykonanie nowych wraz z wykończeniem
ich powierzchni i ponownym montażem balustrad)
t) Czyszczenie i uzupełnienie uszkodzeń wykończenia murków rampy
dla niepełnosprawnych oraz obejścia
u) Zamocowanie płyt kamiennych na zwieńczeniu murków
2) ETAP E II
a) Odcinkowe rozebranie kostki chodnikowej oraz przestawienie elementów małej architektury w obrębie remontowanej rampy dla niepełnosprawnych
b) Wykonanie odwodnienia studni betonowych
c) Skucie istniejących tynków, impregnacja, izolacja powłokowa na ścianach i dnie studni
d) Wykonanie zaizolowania studni oraz wykonanie nowych tynków w jej obrębie
e) Wykonanie obróbek zabezpieczających studnie od góry
f) Groszkowanie okładzin kamiennych na stopniach schodowych wraz z impregnacją okładziny kamiennej (zakres wejścia do budynku oraz wejścia służbowego)
g) Czyszczenie całej okładziny kamiennej stopni schodowych
h) Renowacja i oczyszczenie podstopnic na biegach schodowych
i) Wymiana uszkodzonych płyt kamiennych stopnic schodowych – 3 szt.
j) Wykonanie dylatacji w obrębie pierwotnie uszkodzonych płyt kamiennych stopnic schodowych
k) Odtworzenie oznaczeń dla osób niepełnosprawnych na całej długości obejścia, schodach oraz rampie dla niepełnosprawnych
l) Rozebranie istniejącego wykończenia obejścia / tarasów wraz z skuciem 5cm posadzki betonowej
m) Demontaż istniejącej wycieraczki z obrębu wejścia dla personelu
n) Wykonanie nowej wycieraczki kratowej z indywidualnym odwodnieniem
o) Wykonanie impregnacji powierzchni odkrytych obejścia
p) Wymiana nawierzchni obejścia poprzez wykonanie wylewki betonowej utwardzanej powierzchniowo o fakturze chropowatej (antypoślizgowej) z 1,5% spadkiem
od elewacji budynku
q) Wykonanie dylatacji posadzkowych
r) Wykonanie zabezpieczeń i uszczelnień nowej posadzki przy ścianach budynku
s) Skucie istniejącej nawierzchni rampy dla niepełnosprawnych
t) Wykonanie nowej nawierzchni na rampie dla niepełnosprawnych, wykonanie wylewki betonowej frezowanej w jodełkę, utwardzanej powierzchniowo.
u) Przebudowa i poszerzenie pochylni dla niepełnosprawnych (przeniesienie
i dopasowanie istniejących balustrad ze stali kwasowej do poszerzonej rampy, rozbiórka istniejących murków i wykonanie nowych wraz z wykończeniem
ich powierzchni i ponownym montażem balustrad)
v) Czyszczenie i uzupełnienie uszkodzeń wykończenia murków rampy
dla niepełnosprawnych oraz obejścia
w) Zamocowanie płyt kamiennych na zwieńczeniu murków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386530,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386530,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386530,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VESKAM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 118 20 66 487
7.3.3) Ulica: Rydygiera 8 lok. 20A/151
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386530,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.