Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.07.2023r. do 31.12.2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae161e84-02e7-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.07.2023r. do 31.12.2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae161e84-02e7-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039278/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-07-2023 do 31-12-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.07.2023r. do 31.12.2023r.
2. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej w okresie od 01.07.2023 r. – 31.12.2023 r. dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi +/- 10%. 274,78 [MWh] w taryfach C12b, C11, C21, G11.
3. Obecnie Zamawiający dla punktów poboru wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ objęty jest umowami rezerwowymi oraz umowami kompleksowymi dla punktów- Panki ul. Tysiąclecia 5 (Urząd Gminy PPE590322428500495532), Panki ul. Częstochowska 13B, (GOKiS PPE 590322428500499158), Panki ul. Dworcowa 10B (Stacja Uzdatniania Wody PPE 590322428500661715), Panki m. Konieczki dz. ewid 18/4 (Przepompownia ścieków PPE 590322428500649959), Panki, Kałmuki 37 (Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kałmukach PPE 590322428500346926), Panki, Zwierzyniec Trzeci 92 (Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Zwierzyńcu III PPE 590322428500307712) w TAURON S.A.
Uwaga
W obiektach zlokalizowanych w:
- Panki ul. Tysiąclecia 5 (Urząd Gminy PPE590322428500495532),
- Panki ul. Częstochowska 13B, (GOKiS PPE 590322428500499158)
Zainstalowane są instalacje fotowoltaiczne o mocy odpowiednio; 23,1 kW i 5,3 kW wytwarzające energię elektryczną na potrzeby eksploatacji tych obiektów. Wykonawca zobowiązuje się pełnić rolę Podmiotu Odpowiedzialnego za Bilansowanie Handlowe (POB) dla tych punktów poboru oraz zobowiązuje się do zawarcia odrębnej umowy sprzedaży energii elektrycznej z mikroinstalacji fotowoltaicznych na mocy, której Wykonawca nabywać będzie energię elektryczną wyprodukowaną w tej instalacji na zasadach prosumenta .
4. Operator Systemu Dystrybucyjnego dla wszystkich PPE jest Tauron Dystrybucja S.A. PPE posiadają umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte na czas nieoznaczony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255717,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010296402
7.3.3) Ulica: UL. A. NARUSZEWICZA 27 LOK 2,
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.