Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291129/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NUMER 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748165300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NUMER 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OŚWIATOWYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc9a1c24-12f8-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Termomodernizacja budynków Przedszkola Publicznego nr 2 i Przedszkola Publicznego nr 5 w Ząbkowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Ząbkowice Śląskie trzykrotnie ogłaszała (w dniach 29.04.2022 r., 19.05.2022 r., 22.06.2022 r.) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadaniu Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego numer 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich ”. Postępowania zostały trzykrotnie unieważnione z uwagi na brak ofert.
Dodatkowo z uwagi na konieczność wykonania robót budowlanych na obiekcie, zły stan techniczny pokrycia dachowego, potwierdzony przez Państwową Inspekcję Pracy Decyzja z dnia 14.09.2021 r., oraz sam fakt, iż jest to niezbędne i konieczne w celu zapewnienia bezpieczeństwu dzieci, które uczęszczają do niniejszego przedszkola, udzielenie zamówienia w niniejszym trybie jest w pełni uzasadnione
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego numer 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich ”.
Projekt „Termomodernizacja budynków oświatowych w Ząbkowicach Śląskich” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45453100 - 8 Roboty renowacyjne
45111100 - 9 Roboty rozbiórkowe
45453000 - 7 Roboty remontowe
45262100 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000 - 4 Tynkowanie
45443000 - 4 Roboty elewacyjne
45452000 - 0 Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
45311200 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300 - 5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000 - 3 Izolacja cieplna
45261215 - 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
39715210 - 2 Urządzenia centralnego ogrzewania
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy
ul. Krzywej 5 w Ząbkowicach Śląskich, znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru zabytków decyzją z dnia 24.08.1959 r. pod numerem A/5167/1292/Wł jako historyczny układ urbanistyczny Ząbkowic Śląskich w zakresie zbicia zdegradowanych partii tynków w tym wtórnych wypraw cementowych elewacji wraz z ich uzupełnieniem przy użyciu tynków renowacyjnych wraz z malowaniem elewacji od strony ul. Krzywej, Szkolnej oraz Ciasnej, konserwacji i uzupełnienia detalu architektonicznego, wykonania okładziny cokołu z płyt piaskowcowych, wymiany istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z dachówki ceramicznej karpiówki w kolorze ceglastym wraz z orynnowaniem, wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, montażu paneli fotowoltaicznych na dachu płaskim w obrębie skrzydła budynku od strony ul. Ciasnej, docieplenie ścian zewnętrznych od strony dziedzińca, docieplenie podłogi stropów strychu oraz ścian wewnętrznych, docieplenie dachu, wymianę instalacji centralnego ogrzewania bez wymiany kotła gazowego.
Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie przy
ul. Krzywej 5, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Stan istniejący:
Przeprowadzenie termomodernizacji budynku oraz prac remontowych jest niezbędne. Wymiana pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie budynku, a także wykonanie tynków renowacyjnych jest konieczne. Przedmiotowe prace budowlane zabezpieczą obiekt przed jego dalszą degradacją oraz w znacznym stopniu obniżą koszty utrzymania obiektu.
Zakres przewidzianych robót:
Wykonanie remontu budynku przy ul. Krzywej 5 w Ząbkowicach Śląskich, znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru zabytków decyzją z dnia 24.08.1959 r. pod numerem A/5167/1292/Wł jako historyczny układ urbanistyczny Ząbkowic Śląskich w zakresie:
a) Zbicia zdegradowanych partii tynków w tym wtórnych wypraw cementowych elewacji wraz z ich uzupełnieniem przy użyciu tynków renowacyjnych wraz z malowaniem elewacji od strony ul. Krzywej, Szkolnej oraz Ciasnej.
b) Konserwacji i uzupełnienia detalu architektonicznego, wykonania okładziny cokołu z płyt piaskowcowych.
c) Wymiany istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z dachówki ceramicznej karpiówki w kolorze ceglastym wraz z orynnowaniem.
d) Wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej.
e) Montażu paneli fotowoltaicznych na dachu płaskim w obrębie skrzydła budynku od strony ul. Ciasnej.
f) Docieplenie ścian zewnętrznych od strony dziedzińca.
g) Docieplenie podłogi stropów strychu oraz ścian wewnętrznych, docieplenie dachu.
h) Wymianę instalacji centralnego ogrzewania bez wymiany kotła gazowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Projekcie budowlanym.
• STWIORB.
• Pomocniczym przedmiarze robót.
Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium negocjacji.
6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik do zaproszenia.
7. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia następujących kryteriów oceny równoważności:
a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia, szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, wyrób budowlany, urządzenie lub usługę, zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione produktami, materiałami, wyrobami, wyrobami budowlanymi, urządzeniami lub usługami równoważnymi. Poprzez pojęcie: produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne należy rozumieć produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją merytoryczną (np. projektową) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (np. m.in. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – tj. z dnia 2 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.). Wykonawca, który zaoferuje produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z zaproszenia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług równoważnych, albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2700000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Robert Kulikowski Ul. Jeżynowa 32,57-200 Ząbkowice Śl.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner 1: ZAKŁAD BUDOWLANY GRZEGORZ KULIKOWSKI Tarnów 73, 57-200 Ząbkowice Śl. Partner 2: ZAKŁAD BUDOWLANY Dawid Witsanko Brzeźnica 39A, 57-256 Bardo, Partner 3: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ Jaworek 50, 57-200 Ząbkowice Śl.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871530834
7.3.3) Ulica: Ul. Jeżynowa 32,
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śl.
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT KULIKOWSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT KULIKOWSKI USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- "USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MURKAMI OPOROWYMI, INSTALACJĄ KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, ELEKTROENERGETYCZNEJ, TELETECHNICZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU w m. Sejny
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.