Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00220020/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
- 2023/BZP 00225924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00342306/01 - Wynik z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00342340/01 - Wynik z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914661113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@spsk2-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964b37b7-ef2a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/220/36/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 545700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 1 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 141700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 2 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43611700-6 - Sprzęt do mocowania
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 3 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 4 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 5 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 6 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171100-0 - Przyrządy do anestezji
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla SPSK-2 w Szczecinie (zwanymi dalej „wyrobami”).Dla zadania nr 7 szacunkowe ilości wyrobów oraz opis wyrobów oraz sprzętu zawiera formularz cen jednostkowych (zał. 2 do SWZ, dalej również jako FCJ).Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych – w rozumieniu Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974), dalej: „UoWM”), wprowadzonych do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego.
Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy, od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34947100-8 - Podkłady
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 4 złożono jedną ofertę , która została odrzucona na podstawie art. 226 ust..5 PZP. Unieważnienie postępowania dla tego zadania jest konieczne i zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O.sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877
7.3.3) Ulica: pod borem 18
7.3.4) Miejscowość: zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: euro centrum Bożena i Cezariusz Wirkowscy spólka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750455286
7.3.3) Ulica: Chodakowska 10
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 69-503
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.