eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e2e9fd4-023c-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa modeli anatomicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca może przesłać wniosek o wyjaśnienie treści SWZ bez zalogowania do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl poprzez kliknięcie polecenia „Zadaj pytanie”.
2) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
4) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin . W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty wraz załącznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w zakładce „Oferty". Czynności określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany do
systemu.
6) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj
pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”, z zastrzeżeniem pkt 7.
7) Wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, dotyczących awarii Platformy, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl.
8) W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy złożyć
poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazując typ dokumentu: „Tajemnica przedsiębiorstwa”, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIV.
9) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61,
02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-049/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model mózgu człowieka - 8 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 90%,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru: K = KC + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin/CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model do badania jąder – 1 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na
podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 60%,
Ocena techniczna - 30 %,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru:
K = KC + KT + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KT – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Ocena techniczna”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 60% Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z
dokładnością do części setnych, wg wzoru :
Kc = Cmin/COx 60% x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Ocena techniczna (KT) – 30 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów
obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru :
KT =P o /P max x 30% x 100
gdzie:
K T – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Ocena techniczna”
P o – suma uzyskanych punktów częściowych oferty ocenianej, obliczona na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu wymaganych warunków technicznych (odpowiednio Załącznika nr 2.2, 2.3, 2.8 i 2.10), potwierdzonego przedmiotowym środkiem dowodowym.
P max – maksymalna liczba punktów częściowych możliwych do uzyskania
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
4) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model szkieletu rozmontowany – 1 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na
podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 60%,
Ocena techniczna - 30 %,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru:
K = KC + KT + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KT – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Ocena techniczna”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 60% Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z
dokładnością do części setnych, wg wzoru :
Kc = Cmin/COx 60% x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Ocena techniczna (KT) – 30 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów
obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru :
KT =P o /P max x 30% x 100
gdzie:
K T – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Ocena techniczna”
P o – suma uzyskanych punktów częściowych oferty ocenianej, obliczona na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu wymaganych warunków technicznych (odpowiednio Załącznika nr 2.2, 2.3, 2.8 i 2.10), potwierdzonego przedmiotowym środkiem dowodowym.
P max – maksymalna liczba punktów częściowych możliwych do uzyskania
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
4) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model kręgosłupa szyjnego - 2 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 90%,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru: K = KC + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin/CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model/trenażer kobiecej piersi z guzkami - 1 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 90%,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru: K = KC + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin/CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model torsu z głową - 10 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 90%,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru: K = KC + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin/CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do nauki szycia chirurgicznego z wyposażeniem
- Zestaw narzędzi do nauki szycia - 6 zestawów
- Wyposażenie: imitacja tkanki skórnej (trenażer) - 25 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 90%,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru: K = KC + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin/CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trenażer laparoskopowy - 1 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na
podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 60%,
Ocena techniczna - 30 %,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru:
K = KC + KT + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KT – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Ocena techniczna”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 60% Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z
dokładnością do części setnych, wg wzoru :
Kc = Cmin/COx 60% x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Ocena techniczna (KT) – 30 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów
obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru :
KT =P o /P max x 30% x 100
gdzie:
K T – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Ocena techniczna”
P o – suma uzyskanych punktów częściowych oferty ocenianej, obliczona na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu wymaganych warunków technicznych (odpowiednio Załącznika nr 2.2, 2.3, 2.8 i 2.10), potwierdzonego przedmiotowym środkiem dowodowym.
P max – maksymalna liczba punktów częściowych możliwych do uzyskania
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
4) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model dyskopatii kręgosłupa człowieka -1 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 90%,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru: K = KC + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin/CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model/trenażer kobiecej piersi na podstawie - 1 szt.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 10 na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do nr 2.10 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych Zamawiającego, ul. Banacha 1 (budynek Wydziału Farmacji), tel.: 22/57-20-655, Kierownikiem Jednostki Zamawiającego wskazanej w Protokole odbioru lub osobą przez niego upoważnioną;
2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w protokole odbioru;
3) instalacja w miejscu użytkowania (dotyczy Pakietu 8);
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietu 8);
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do Projektu umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na
podstawie kryteriów oceny ofert, określonych poniżej:
Cena - 60%,
Ocena techniczna - 30 %,
Okres gwarancji - 10%,
1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę, wg wzoru:
K = KC + KT + KG
gdzie:
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KT – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Ocena techniczna”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 60% Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną z
dokładnością do części setnych, wg wzoru :
Kc = Cmin/COx 60% x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
3) W kryterium Ocena techniczna (KT) – 30 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów
obliczoną z dokładnością do części setnych, wg wzoru :
KT =P o /P max x 30% x 100
gdzie:
K T – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Ocena techniczna”
P o – suma uzyskanych punktów częściowych oferty ocenianej, obliczona na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu wymaganych warunków technicznych (odpowiednio Załącznika nr 2.2, 2.3, 2.8 i 2.10), potwierdzonego przedmiotowym środkiem dowodowym.
P max – maksymalna liczba punktów częściowych możliwych do uzyskania
100 – współczynnik stały
Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.
4) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna 5 punktów za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy powyżej okresu gwarancji określonego w Rozdziale V jako minimalny (w tym kryterium
można uzyskać nie więcej niż 10 punktów).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W zakresie Pakietu 2, 3, 8, 10:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania funkcjonalne i techniczne określone przez Zamawiającego w opisie kryteriów oceny ofert, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: karty katalogowej oferowanego sprzętu, instrukcji obsługi lub innych dokumentów producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzających spełnienie wymagań funkcjonalnych i technicznych opisanych odpowiednio dla
Pakietu 2, 3, 8, 10 w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2, 2.3, 2.8, 2.10 do SWZ, z zastrzeżeniem ust. 3.
2. Dokumenty, o których mowa powyżej, składane są w języku polskim lub w przypadku innych języków wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Z uwagi, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, nie będą one podlegały uzupełnieniu, gdyż zgodnie z brzmieniem art. 107 ust. 23 ustawy „przepisów ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z (…) kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert”. W takim przypadku ofercie w kryterium oceny technicznej ( Rozdział XII) Zamawiający przyzna 0 punktów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą:
1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające braku podstaw wykluczenia z
postępowania, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z
Wykonawców.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) w przypadku gdy model sprzętu został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego sprzętu na inne posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub
technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w Umowie,
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o ile Wykonawca w sposób nie budzący wątpliwości uzasadni okoliczności mające wpływ na jego przedłużenie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy, w tym także, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy, ofertę Wykonawcy wobec, którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy,
ofertę Wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, w związku z art. 7 ust. 1 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.