eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adriana.wiaderek@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/877116

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d902d431-c997-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana i montaż armatury na instalacji centralnego ogrzewania w DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.1.2024.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
a) dokumentacją Projektową i Opisem Przedmiotu Zamówienia;
b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiarem robót;
d) ofertą Wykonawcy;
e) harmonogramem terminowo – rzeczowo - finansowym, [dalej: Harmonogramem],
o którym mowa w § 7 ust. 2, pkt 2.2.;
f) przepisami Ustawy Prawo Budowlane, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Zakres robót budowlanych będzie zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia a w szczególności będzie obejmował:
 demontaż istniejących zaworów grzejnikowych;
 częściowy demontaż rurociągów instalacji c.o.;
 montaż zaworów termostatycznych;
 montaż zaworów regulacyjnych;
 montaż regulatorów różnicy ciśnień;
 montaż regulatorów przepływu;
 wymiana odpowietrzników automatycznych;
 płukanie instalacji;
 próba szczelności instalacji c.o.;
 próba na gorąco;
 regulacja zaworów i instalacji;
 czyszczenie rurociągów;
 malowanie rurociągów;
 częściowe malowanie/odtworzenie ścian;
 częściowy demontaż i ponowny montaż zabudowy szaf.
5. Roboty zostaną wykonane w całości przez Wykonawcę z jego materiałów, przy czym na wszystkie zastosowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, lub zezwolenia na ich stosowanie w budownictwie i okazywać je na każde żądanie Zamawiającego lub Specjalistów branżowych.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Remont instalacji wykonywany będzie w budynku czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę. Wobec powyższego konieczne będzie uzgodnienie szczegółowego harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem.
7. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym należy powiadomić Użytkownika o ewentualnych utrudnieniach związanych z przerwami w dostawie mediów oraz o planowanych przepięciach.
8. Wykonawca natychmiast usunie w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie spowodowane przez jego pracowników w trakcie realizacji robót oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie prowadzonych prac.
9. W trakcie prac może zachodzić potrzeba częściowego demontażu i ponownego montażu zabudowy szaf celem wykonania montażu zaworów grzejnikowych. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca i powinny być skalkulowane w cenach robót podstawowych.
10. Wszelkie opłaty związane m.in. z pomiarami, badaniami, regulacją instalacji, próbą szczelności, próbą na gorąco itp., usunięciem i wywozem materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją, uruchomieniem urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi urządzeń ponosi Wykonawca.
11. Zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia. Koszt ponosi Wykonawca.
12. Roboty pomocnicze/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy powinny być skalkulowane w cenach robót podstawowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480492,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480492,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNERGIS INSTALACJE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863020521

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SYNERGIS SERWIS HVAC SP. Z O.O. - wsparcie osobowe przy montażu i regulacji montowanych zaworów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480492,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.