Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00106336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adriana.wiaderek@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8771161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d902d431-c997-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana i montaż armatury na instalacji centralnego ogrzewania w DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.1.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania dla DS. DWUDZIESTOLATKA przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
a) dokumentacją Projektową i Opisem Przedmiotu Zamówienia;
b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiarem robót;
d) ofertą Wykonawcy;
e) harmonogramem terminowo – rzeczowo - finansowym, [dalej: Harmonogramem],
o którym mowa w § 7 ust. 2, pkt 2.2.;
f) przepisami Ustawy Prawo Budowlane, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Zakres robót budowlanych będzie zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia a w szczególności będzie obejmował:
demontaż istniejących zaworów grzejnikowych;
częściowy demontaż rurociągów instalacji c.o.;
montaż zaworów termostatycznych;
montaż zaworów regulacyjnych;
montaż regulatorów różnicy ciśnień;
montaż regulatorów przepływu;
wymiana odpowietrzników automatycznych;
płukanie instalacji;
próba szczelności instalacji c.o.;
próba na gorąco;
regulacja zaworów i instalacji;
czyszczenie rurociągów;
malowanie rurociągów;
częściowe malowanie/odtworzenie ścian;
częściowy demontaż i ponowny montaż zabudowy szaf.
5. Roboty zostaną wykonane w całości przez Wykonawcę z jego materiałów, przy czym na wszystkie zastosowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, lub zezwolenia na ich stosowanie w budownictwie i okazywać je na każde żądanie Zamawiającego lub Specjalistów branżowych.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
6. Remont instalacji wykonywany będzie w budynku czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę. Wobec powyższego konieczne będzie uzgodnienie szczegółowego harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem.
7. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym należy powiadomić Użytkownika o ewentualnych utrudnieniach związanych z przerwami w dostawie mediów oraz o planowanych przepięciach.
8. Wykonawca natychmiast usunie w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie spowodowane przez jego pracowników w trakcie realizacji robót oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie prowadzonych prac.
9. W trakcie prac może zachodzić potrzeba częściowego demontażu i ponownego montażu zabudowy szaf celem wykonania montażu zaworów grzejnikowych. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca i powinny być skalkulowane w cenach robót podstawowych.
10. Wszelkie opłaty związane m.in. z pomiarami, badaniami, regulacją instalacji, próbą szczelności, próbą na gorąco itp., usunięciem i wywozem materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją, uruchomieniem urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi urządzeń ponosi Wykonawca.
11. Zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia. Koszt ponosi Wykonawca.
12. Roboty pomocnicze/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy powinny być skalkulowane w cenach robót podstawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania
42131140-9 - Zawory obniżające ciśnienie, sterujące, kontrolne lub bezpieczeństwa
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480492,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNERGIS INSTALACJE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863020521
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SYNERGIS SERWIS HVAC SP. Z O.O. - wsparcie osobowe przy montażu i regulacji montowanych zaworów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYNERGIS INSTALACJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYNERGIS INSTALACJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480492,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.