Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088598/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00093183/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków ochrony roślin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957323788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://otlgorzow.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/otlgorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalnośc związana z gospodarką leśną
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków ochrony roślin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83054a7f-a53e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088575/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa środków ochrony roślin”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088598/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TTZ.270.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1100965,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 675620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków ochrony roślin”.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24452000-7 - Środki owadobójcze
4.5.5.) Wartość części: 675620 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków ochrony roślin”.4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 425345 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym jako, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Części I oraz Części II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym jako, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie Części I oraz Części II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miasta w Gorzowie Wielkopolskim
- Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w zakresie sieci elektroenergetycznej dla obszaru Miasta Gorzów Wielkopolski.
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego 2025/2026
- Modernizacja centralnego ogrzewania budynkach wielorodzinnych przy ul. Lipowej 23,24 w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych oraz materiałów do chromatografii i spektrometrii 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.