Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259991/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu rolniczego do ZSCKR w Studzieńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 08 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 275 08 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu rolniczego do ZSCKR w Studzieńcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-984339d6-3d60-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113950/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu rolniczego do ZSCKR w Studzieńcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259991/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozrzutnik uniwersalny z samonośną szczelną skrzynią.Parametry rozrzutnika
• ładowność min. 8 ton max. 10 ton
• przenośnik 4-łańcuchowy (2 pary)
• hydrauliczna bezstopniowa regulacja przenośnika podłogowego
• rozrzutnik dwuosiowy – tandem resorowany
• błotniki kół
• instalacja oświetleniowa
• zaczep dolny
• zasuwa skrzyni ładunkowej na siłowniku dwustronnego działania
• adapter pionowy 2-walcowy
• wysokość adaptera min. 190 cm.
• wał przekazania mocy szerokokątny ( 830 Nm L. nom,1100 mm)
• rozrzutnik fabrycznie nowy, rok produkcji nie straszy niż 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 16140000-8 - Maszyny do rozrzucania obornika
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prasa do siana/słomy stałokomorowa łańcuchowo-walcowa (belująca)Wyposażona w :
• podbieracz o szerokości min. 210 cm.
• rotor
• mechanicznie lub hydraulicznie opuszczana podłoga pod rotorem
• rampa wyładowcza
• regulowany stopień zgniotu
• mechaniczna blokada pokrywy tylnej
• płyta dociskająca pokos z rolką kopiującą
• rewers – sprzęgło rozłączające
• centralny punkt smarowania łożysk
• automatyczne smarowanie łańcuchów
• wał napędowy ( 6*6 830 Nm ) ze sprzęgłem przeciążeniowym
• ( M = 2400 Nm ) szerokokątny
• koła 480/45-17
• system owijania beli siatką
• prasa fabrycznie nowa, rok produkcji nie straszy niż 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 16330000-7 - Prasy do belowania słomy lub paszy
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wóz asenizacyjnyParametry wozu:
• Zbiornik stalowy ocynkowany ogniowo pojemność od 6000 do 8000 l
• Wewnętrzne pierścienie wzmacniające
• Falochron
• Bezpiecznik nadmiarowy
• Zbiornik przelewowy
• Wzierniki szklane
• Manowakuometr
• Zawór bezpieczeństwa
• Zawór pływakowy
• Ręczny hamulec awaryjny
• Zaczep wymienny fi 50 mm
• Błotniki
• Koła 600/50/22,5 minimum
• Pompa wydajność min. 5000l/min.
• Konstrukcja Ramowa
• Armatura w granicach 4 – 6 cali
• Dwie zasuwy ręczne
• Jedna zasuwa hydrauliczna
• Układ hamulcowy pneumatyczny
• Instalacja oświetleniowa
• Wóz fabrycznie nowy, rok produkcji nie straszy niż 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223340-1 - Cysterny naczepowe
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne ROLSERWIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146913931
7.3.3) Ulica: Sierpecka 10
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Egrol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130946720
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 10
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63345,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne ROLSERWIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146913931
7.3.3) Ulica: Sierpecka 10
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63345,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka w mieście Sierpc w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
więcej: przetargi w Sierpcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.