Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247963/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00255421/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli,
znak sprawy ZOZ/DZP/PN/37/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. K. K. Baczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozolawa.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-641812e5-3716-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli,znak sprawy ZOZ/DZP/PN/37/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641812e5-3716-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042779/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie kompleksowych usług pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247963/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ/DZP/PN/37/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 812025 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania ( w tym m.in.: suszenie, prasowanie, maglowanie, dezynfekcja, czyszczenie chemiczne, naprawa, segregacja, pakowanie) bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, a także usługi dzierżawy bielizny pościelowej oraz koców, z transportem, instalacją niezbędnej infrastruktury do obsługi systemu radiowej identyfikacji bielizny i odzieży, wdrożenie systemu identyfikacji obiektu oznaczonego etykietą ( czipem) przez czytnik drogą radiową. System pozwalający na identyfikację i ewidencję asortymentu oddawanego do prania z poszczególnych oddziałów, umożliwiające bezdotykowe liczenie. Znakowanie ( czipowanie) wytypowanego asortymentu będącego w użytkowaniu Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy za pomocą elektronicznego systemu.
4. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej Załączniki nr 9, opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922358,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922358,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922358,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922358,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Oława
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni znajdujących się w budynkach stanowiących własność Gminy Oława
- Dostawa licencji oprogramowania II
- Dostawa samochodu 8-osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Oława
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.