eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryBudowa budynku gospodarczego i remont leśniczówki w Grotowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku gospodarczego i remont leśniczówki w Grotowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lipinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 21

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipinki@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lipinki.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c99f630-ea64-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku gospodarczego i remont leśniczówki w Grotowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c99f630-ea64-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00171234/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku gospodarczego i remont leśniczówki w Grotowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku gospodarczego w miejscowości Grotów 53a (Powiat Żarski, Gmina Lipinki Łużyckie) na działce nr 568. Powstały budynek gospodarczy będzie służył do przechowywania podręcznych narzędzi i małych maszyn ogrodniczych.
Dane techniczne budynku gospodarczego:
powierzchnia zabudowy - 28,80 m2
powierzchnia użytkowa - 23,65 m2
kubatura - 86,18 m3
Zakres prac:
Roboty rozbiórkowe, roboty murowe, wykonanie konstrukcji dachowej i pokryć dachowych, roboty dekarskie, roboty w zakresie stolarki, malowanie pomieszczeń, tynkowanie, roboty elewacyjne, roboty instalacyjne elektryczne i inne wyszczególnione w załączniku nr 5 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .

Remont leśniczówki (budynku mieszkalnego) w miejscowości Grotów 53a (Powiat Żarski, Gmina Lipinki Łużyckie):
Podstawowe parametry techniczne leśniczówki (budynku mieszkalnego)
- budynek parterowy z poddaszem użytkowym
- dach wielospadowy, pokryty dachówką spadek ok 56%
- bryła budynku nieregularna
- szerokość budynku bez zadaszenia tarasu 15,85m
- długość budynku 14,05m
- powierzchnia użytkowa 195,20m2
- powierzchnia zabudowy 169,80m2
- kubatura - 875,50m3
- wysokość budynku do okapu - 2,78m
- wysokość budynku - 7,15
Zakres prac:
roboty dekarskie, remont elewacji, wymiana i remont stolarki, remont tarasu, malowanie pomieszczeń, wymiana grzejników, docieplenie poddasza i inne wyszczególnione w załączniku nr 5 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Dokumentacja Techniczna (projekt techniczny , opis techniczny, opis prac remontowych)
(2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
(3) Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

44112310-4 - Ścianki działowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388533,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388533,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388533,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAR-BUD Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Bujak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368916308

7.3.3) Ulica: 22

7.3.4) Miejscowość: Łaz

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388533,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy - PLN brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.