eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec"Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudziniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Rudziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 400-07-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rudziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/876680

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09545e65-b635-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028162/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2606966,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa garażu dwustanowiskowego wraz z zapleczem socjalnym dla OSP Bojszów”.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
b) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
c) Załącznik nr 3 do SWZ – dokumentacja projektowa,
d) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,
e) Załącznik nr 5 do SWZ –zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy,
f) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy,
g) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską,
h) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
i) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz robót,
j) Załącznik nr 10 do SWZ – Wykaz osób.
Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
Zamawiający przewiduje fakultatywną wizję lokalną w dniu 24.01.2024 o gdz. 10.00 od adresem planowanej do realizacji inwestycji: Bojszow, ul.Kościuszki, dz. nr 725/132 i 645/132 gmina Rudziniec.
a) Celem wizji jest zapoznanie się potencjalnych wykonawców z miejscem, gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem a także uzyskanie niezbędnych informacji celem prawidłowego przygotowania oferty.
b) podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielałodpowiedzi na pytania uczestników. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji zgodnie z zapisami SWZ korzystając z narzędzia komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami tj. poprzez platformę zakupową.
c) Zamawiający nie przewiduje sankcji wobec wykonawców nieuczestniczących w wizji – w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji jego oferta nie zostanie odrzucona.
d) Każdy wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe w następstwie wizji lokalnej.
e) Koszty udziału w wizji lokalnej ponosi wykonawca.
Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia został opisany w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamawiający informuje, że posiada decyzję o pozwoleniu na budowę wydaną na podstawie załączonej dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt uzyskał wszystkie niezbędne do realizacji i użytkowania dokumenty – jeżeli będą konieczne - w szczególności ekspertyzy, opinie, operaty, badania, dopuszczenia, certyfikaty itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres:
1) minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) Niezależnie od okresu udzielanej przez Wykonawcę gwarancji, Zamawiającemu przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi za poszczególne zakresy zamówienia w okresach wynikających z przepisów prawa.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrównał rękojmię za wady z okresem udzielanej gwarancji.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia Zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.
7) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Zamawiający w celu potwierdzenia obliczonego wynagrodzenia przed zawarciem umowy żąda od Wykonawcy przedłożenia kosztorysu sporządzonego w formie uproszczonej, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej podanej w ofercie na formularzu ofertowym, do kosztorysu należy dołączyć tabele elementów scalonych robocizny / materiałów/ sprzętu i zestawienie czynników cenotwórczych zawierające w szczególności dane: stawka roboczogodziny (w przypadku, gdy stawki są różne dla poszczególnych przedmiarów należy je wyspecyfikować), procentowy wskaźnik narzutów kosztów pośrednich i kosztów zysku;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną złożonej oferty. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz dokumenty potwierdzające opłacenie składek.
Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach roboty budowlane, dostawy, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
Tam, gdzie w dokumentacji projektowej tj. projekt budowlany i wykonawczy (wraz z branżami), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, uzupełnieniach i zmianach z czerwca 2021r., i specyfikacji wykonania zamówienia wraz z załącznikami został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
- standardów emisyjnych.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie wykonania robót budowlanych nie tworzył ograniczeń w dostępności dla osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).
Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, takich jak: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 poz. 641), dalej KP.
a) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem dotyczy realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane.
b) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem nie dotyczy pracowników wykonujących krótkookresowe prace specjalistyczne oraz osób nadzorujących roboty budowlane oraz dostawców materiałów budowlanych czy roślin.
c) Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 KP

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2269999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3022000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2295361,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN-BUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN-BUD Janusz Benisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511727309

7.3.3) Ulica: Gajowa 68

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2295361,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.