Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244946/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00252859/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądów okresowych, serwisowych, bieżącej obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji zintegrowanych z systemem zarządzania budynkiem BMS na obiekcie PCPN w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbad53dc-e1db-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeglądów okresowych, serwisowych, bieżącej obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji zintegrowanych z systemem zarządzania budynkiem BMS na obiekcie PCPN w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbad53dc-e1db-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Serwis i konserwacja instalacji niskopradowych i wentylacji - PCPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 838000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów okresowych, serwisowych, bieżącej obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji zintegrowanych z systemem zarządzania budynkiem BMS (CCTV, KD, SSWIN, centrali telefonicznej i telefonii IP, systemu DSO, SSP, sieci LAN, systemu informatycznego oraz sprzętu komputerowego, wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania) na obiekcie Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 10A.
2. Zamówienia obejmuje usługę, w której zakres wchodzi:
1) okresowe przeglądy konserwacyjne oraz bieżąca obsługa techniczna z pełnieniem pogotowia technicznego, urządzeń i instalacji sieci LAN, CCTV, KD, centrali telefonicznej VoIP, sprzętu komputerowego, BMS, DSO, SSP na obiekcie Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli;
2) okresowe przeglądy konserwacyjne oraz bieżąca obsługa techniczna z pełnieniem pogotowia technicznego, urządzeń i instalacji Wentylacji, Klimatyzacji i Ogrzewania zamontowanych na terenie Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli
3. Centralny Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w planowanym miejscu świadczenia usług, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów
i innych czynności prowadzących do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy, w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Centralny Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 906264 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906264 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 906264 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COVERNET DAMIAN GIECKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831355079
7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 25A/106
7.3.4) Miejscowość: STALOWA WOLA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
„KONTROL – SERWIS” Rafał Rostocki, BMS, węzeł cieplny, wentylacja, klimatyzacja i
ogrzewanie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 906264 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.